Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خارش سر
پسر ۲۰ماهم سرشو میخوارونه علتش چی میتونه باشه؟
- سرما خوردگی
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم از دیروز خیلی عطسه میکنه ابریزش بینی داره دیشبم نتونست خوب بخوابه انگار بینیش کیپ شده صداشم گرفته چه دارویی بهش بدم دوسالشه وزنش ده کیلو متشکرم
- سرفه های شبانه کودک دوساله
سلام آقای دکتر...دخترم ۲سال و ۲ماهشه...یه هفته میشه سرفه ای شبانه داره وقت خواب به نفسش توجه کردم خس خس سینه یا تنگی نفس نداره اروم میخوابه ولی وقتی سرفه میکنه یه جوریه انگار نفسش میگیره یکی دو روزم هست تو روزم سرفه میکنه دیگه هیچ علایمی نداره مشکلش چی میتونه باشه؟شربت ایمیونس بهش دادم فک کنم بهش حساسیت داد کمی کهیر زد و سرفه شروع شد آیا این سرفه ها ماله حساسیت به دارو هست یا سرماخوردگی؟بی حالی و ضعف نداره عادیه وضع عمومیش
- دندان در اوردن و راه رفتن
آقای دکتر پسرم یک سالشه ولی نه راه رفت نه دندون در اورد چیز عادی هست؟
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- اسهال درکودکان
دختره من ۱۷ماهشه هنو دندون نداره یک هفته هست که اسهاله امروز از صبح پای چپشو رو زمین نمی زاره وانگار درد داره خطرناکه؟
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- ازمایش
با عرص سلام من یک دختر 11 ماهه دارم که چکاب خون رو انجام دادم جوابش به این شرح هست Rbc4.52 وwbc12.3 وHb12.1 وhct36.3 وmcv 80.3 وmch26.7و mchc 33.3وپلاکتش451 هست پلاکتش کمی از نرمالش بالاتره خیلی نگرانم لطفا کل ازمایششو برام تفسیر کنید چون فعلا دسترسی به دکترش ندارم. ممنونم
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین 200برای کودک 7ساله با وزن 18کیلو
- روغن ام تی سی اویل
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم روغن ام تی سی اویل برای دخترم تازه رفته تویکسال وزنش کمه بهداشت بردم داروخانه بهم پیشنهاد داد افزایش وزن وگفت مقوی تاثیری داره؟
- عفونت ادرار
ببخشید آقای دکتر دختر یکسالم موقع خواب همش پاهاشو جمع میکنه گریه میکنه تو بیداری هم شدیدا بی قرار وبی اشتها به مقدار خیلی کم ناحیه تناسلی قرمز شده دکتر آزمایش عفونت ادارنوشته اما داخل کیسه ادرار نمیکنه وسوند نمیزاره وصل کنیم آیا راه دیگه ای هست واسه تشخيص عفونت ادرار؟
- ناراحتی کودک
سلام خسته نباشد، دخترم دوسال ونیمشه ازدیشبه اسهال وتب داره، میشه بفرماییدعلتش چی هست؟
- قد کودک سه و نیم ساله
سلام دختر سه و نیم ساله ای دارم ک قدش 88 و وزنش 12 کیلو هست کمبود وزن و کوتاهی قد دارد آزمایش کامل ازش گرفتیم خداروشکر مشکلی نداشت اما رشد خوبی ندارد انگار رشدش کند هس چون خیلی دیر ب دیر لباساش براش کوتاه میشه قد من و پدرش 160و172 هس میشه توضیح بدین ک آ یا ممکن بعدها رشدش سریع بشه یا ن و بنظر شما مشکل چیه ممنون
- دیستروفی
سلام خسته نباشید کودکی ۴ ساله ک دیر به راه افتاده از زمان ک راه افتاده تا الان خداروشکر پیشرف خوبی داشته ولی تنها مشکل در بلند شدن از حالت نشسته به حالت ایستاده یکم از زانو کمک میگیره و همچنین موقع دویدن نمیتونه بپره رو پنجه راه نمیره خوشبختانه و موقع بالا رفتن پله خوبه و از نرده کمک میگیره ولی ازنظر ذهنی ماشالله عالی و اینکه تو اقوام کسی این مشکل و نداره ازمایش انجام دادن انزیم عضلانی بالا بود ۱۲۶۰۰و انزیم های کبدی و همچنینldh بالا بوده گفتن مشکوکن به این بیماری یعنی دیستروفی حالا ما همش نگرانیم ممکن این بیماری نباشه لطفا مشاوره بدید استرسمون کم شه توکل برخدا ببخشید طولانی شد
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- سیاهی زبان
پسرم بیست ماهش هطت چند روزه ته زبونش سیاه شده همش هم نق میزنه دست وپاشو نشون میده میگه درد .راهنمایی کنید
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- اسید معده
با سلام خدمت آقای دکتر، دختر ۸ ساله من هرهفته یکی دو بار میگوید اسید معده دارم عرق نعنا میدادم خوب میشد اما دیشب میگفت گلودرد دارد و مری اش میسوزد وزنش ۴۰کیلو است لطفا بفرمائید چه دارویی و چه مقدار لازم دارد؟
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.

