Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ شکم
سلام پسرم اروین پیش شما پرونده داره ، هر چند وقت برای روتین میارم پیش شما،، الان ک مطب تون بسته ست شما فرمودین ک بعد عید تشریف میارین ،، پسرم بعد غذا دل پیچه میگیره چون خیلی جست وخیز داره ومتاسفانه غذا نمی جوه میشه تا بعد عید ک شما بیاین یه شربتی واسم تجویز کنین؟؟ دوسال و هشت ماهشه و وزنش ۱۴ ونیم کلو هست ،، مرسی
- عفونت لوزه
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ماهشه شنبه ۴صبح تب داشت بردیمش دکترگفتن لوزش عفونت کرده ازیرومایسن دادن بهش روزانه ۶سی سی گفتن بدیم بهش وواسه تبش شیاف استامینوفن دادن میخاستم ببینم چندروزطول میکشه تبش کمتربشه یه خوب بشه لطفا راهنمایی کنیدواین که روزانه ۶سی سی ازیترومایسن تویه وعده مشکلی ایجادنمیکنه ممنون
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟
- هموگلوبین
سلام .فرزند ۳ ساله ۰۳/ ۰ در آزمایش کمتر از حدمعمول یعنی چی ؟
- سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
- اسهالی
سلام من پسرم یکسال وپنج ماه دارد دندوناش دارند سبز میشن اسهال خونی کم رنگ شده میشه لطف کنید بهم بگین چیکار باید کرد
- خوردن قرص سیپروفلوکساسین
سلام دکتر نوزادم ۱۵ روز داره دکتر بهم کپسول سیپروفلوکساسین داده ۵ نوبت خوردم ایا مشکلی برای بچم به وجود میاد
- زردی دستو پای کودک ۹ساله
سلام دختره ۹ ساله دارم که بیش فعالی داره خیلی وقتها رنگ دست وپاهاش زرد می شه گاهی اوقات از درد شکم گلایه میکنه وقتی دست شویی مدفوع خیلی زنندهای داره
- کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیرخاستم بپرسم دختر من یک سال و دو ماهشهپاهاش رو زمین میمونه ولی زانوهاش ک به سمت عقب نگه میدارع نشکلی داره ؟
- کهیر
پسرم 5سالشه بیشتر سمته ناحیه تناسلی وران پاهاش کهیرمیزنه بایدچیکارکنم؟
- تب کودک
سلام اقای دکتر من دخترم نزدیکه ۲سالشه و از دیشب تب داره و بعصی وقتا سرفه میکنه نمیدونم از دندون دراوردنه یا از من سرما خوردگیرو گرفته چ قطره یا شربتی باید بدم تا تبش بیاد پایین
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- کمبود هورمون رشد کودکان
سلام دکتر دکتر برای دخترم آزمایش هورمون رشد نوشته جوابش رو گفت که هورمون رشدش کمه ولی قدش مثل بقیه بچه هاست ولی من نگرانم درصد هورمون رشدش رو تو آزمایشش نوشته 166آیا این درصد یعنی کمبود هورمون داره
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- چربی زیر پوست
سلام پسرم 2 سال و نیمه. حدود یک ماهه ک مث جوش یا چربی زیر پوست یه دونه توی صورتش زده. یه دکتری نظر داده ک باید جراحی بشه و اون چربی از زیر پوست خارج بشه. من الان باید چیکار کنم؟؟؟ دونه سفت و تقریبا اندازه یک لوبیا سفیده
- درباری دارو
من کودک ۷ماهه دارم آیا میتوانم خودم بدن درد دارم قرص استامینوفن بخرم شیر خودمو به بچه میدم
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- سرماخوردگی
سلام، اقای دکتر پسرم 5روزه سرماخورده، دکتر بهش شربت پدی کاف، شربت نئوتادین، وشربت سودوافدرین و اسپره بینی دادن، همچنان بچم خلط، پشت حلق داره شبا نمیتونه بخوابه دماغش کیپ، چی بدم بهش بهتر شه این داروها اصلا کارسازنبودن، 2سالو نیمشه و 18کیلو وزنش
- شکم کار
سلام پسرم ۳سالشه از یکسالگی ب بعد روی شکمش بالاتر از نافش ب اندازه ی نخود ایجاد شده .من تابستون بردمش دکتر گف بذاریکی دوسال بگذره امکان داره با بزرگ شدن عظلات از بین بره بعد اون ببرش سونو بنظر شما چیکار کنم دردی هم نداره
- خوردن تخم مرغ
سلام دکتر دختر ۲۳ ماهه ای دارم روزی یک عدد تخم مرغ میخوره یا نیمرو یا املت یا آبپز آیا مشکلی نداره ضرر نکنه؟؟؟

