Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسر من یک ساله هستش و یکی دو هفته ای هست که یبوست داره و به سختی مدفوع میکنه یکبار براش شیاف گلیسرین گذاشتم خوب شد مدفوعش روان شد اما یکی دو روز بعدش باز یبوست گرفت و وقتی هم مدفوع میکنه تیکه تیکه هستش و گرد خیلی ببخشید مثل مدفوع گوسفند و بوی بدی هم داره
- وجود لکه خاکستری در چشم کودکم
سلام در گوشه ای از چشم دخترم لکه خاکستری هست ،آیا به مرور زمان که بزرگ بشه از بین میره ؟یا کم رنگ میشه؟دختم ۵ سال داره ممنونم
- ام تی سی اویل
قبلا پرسیدم که جه مقدار به کودک دوسالوتیمه بدم فرمودید از حجم کم میشه بهم توضیح بدی چند سی سی بدم و به چه طریقی بهتره اینکه در هر وعده بریزم یا در یکوعده چطکر نتیجه بهتری داره ممنون از شما دکتر مهربان
- اسپری
با سلام، پسر من ۹ ساله هست و ۶۰ کیلو وزن دارد الان دو ماهه کرونا گرفته و تمام شده ولی وقتی میدود و یا پشت سر هم بخواهد حرف بزند با هیجان میگوید نفسم نمیرسد حالا نمیدانم بخاطر چاقی هست یا کرونا از چه اسپری استفاده کنم البته اگر لازم هست؟
- شیر خوردن شب
سلام آقای دکتر پسرم ۲۳ ماهشه هنوز شبها دوبار برای شیر خوردن بیدار میشه در طول روز هم شیر میخوره چند بار آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره بهش بدم یا باید قطع کنم؟
- آیا قرمزی اطراف مقعد کودک سه ساله من خطرناک هست
سلام دخترم سه ساله ودو ماه هست که از پوشک گرفتمش ولی مدفوع رو توی لباسش میکنه و ایستاده این کارو میکنه اکثراً یبوست داره و بعدش دور مقعدش قرمز میشه چکار کنم
- مریضی کودک یه ساله
سلام پسر یک ساله ام سرفه خلط دار میزنه دکتر نبردم بهش سفکسیم ۱۲۵ میدم یه سی سی خواستم ببینم مشکل نداره
- قرص مبدونازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه دکتر قرص میدونازول داده گفته هفته ای یه نصفه تو اب حل کن بده بخوره ولی داروخونه گفت سه روز پشت سر هم بده به الان من چجوری بدم بهش روش صحیحشو شما میفرمایید ممنون میشم
- متخصص اطفال
پسر ۷ ساله ام آبریزش بینی گرفتگی صدا به همراه ه سرفه داره تب نداره
- چشم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم سه سال و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. دو روز هست که پلک بالایی چشم سمت چپ پسرم قرمز شده و متورم شده. درگیر اسباب کشی بودیم. شاید بخاطر گرد و غبار دستش الوده بوده و به چشمش زده. اقای دکتر دستور چه میفرمایید . یک دنیا سپاس از شما
- باتری
سلام الان دوروز گذشته مشکلی نداشته بازم باید مراجعه کنم به متخصص گوارش الان پنجشنبه جای مطب باز نیست
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام پسر من ۴ ماه و ٢ هفتشه مجرا اشکش بسته است اشک چشمشم چرکی.حالا بردمش چش پزشکی قطره باکتی ماید٢٠ داده چن روزه دارم استفاده میکنم تاثیری نداره عفونت چشمش کمتر ک نشده هیچ بیشترم شده.حالا چیکار کنم تورو خدا ی قطره خوب بگین بگیرم براش ممنون میشم.
- آموکسی
سلام وقت ب خیر آموکسی ۱۲۵ برای کودک ۲۰ ماهه که خلت گلو دارد صلاح میدونید بهش بدهم؟
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- سرفه های شدید کودک
سلام وقت بخیر خسته نباشین ببخشید پسرم سه سالشه تقریبا یه ماه پیش سرما خورده بود خوب شد ولی سرفه هاش مونده شدیدتر هم شده انگار سرفه واقعا از ریه هاش میاد،از اثر سرماخوردگی هس که مونده؟ یا هرروز تقریبا یه سه چهار ساعتی شبا در معرض هوای دود سیگار نفس میکشه از اون میتونه باشه؟ میترسم سیگار باعث مشکل ریه یا آسم بشه
- عفونت چشم در اثر سرما خوردگی
سلام دخترم ۷ سالشه یک هفته هست سرما عفونی خورده و گلوش عفونت کرده الا هم زده به چشماش قرمز شده و عفونت میاد از چشمش چه قطره ای استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- برای نوزاد ۴ماهه جه مقدار شربت ازیترو مایسین ۲۰۰ باید بدهیم
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- شیرخشک مناسب
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟

