Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت برای دلدرد
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه دارم حساسیت به پروتیین گاوی داره. و کولیک داره. شربت کولیف برلش بهتره یا گریپ واتر؟
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- پاکوبیدن نوزاد
سلام نوزادهفت ماهه دارم بعضی مواقع خواب پاهای خودروبه زمین میکوبدعلت چیست اقای دکتر
- برفک هست
سلام. نوزادم زبانش سفیده ولی نوک زبانش سفید نیست. از کجا بفهمم که برفک هست یا نه چون علامت دیگه ای نداره؟ممکنه بخاطر شیر اینجوری باشه؟
- وسیله مناسب برای حمل نوزاد تازه متولد شده
با سلام و احترام لطفا بفرمایید از بین وسیله هایی مثل کریر ، کری کات ، ساک حمل نوزاد کدام یک برای حمل نوزاد تازه متولد مخصوصا از بیمارستان محل تولد تا منزل را توصیه می فرمایید؟اگر در این مورد راهنمایی بفرمایید بسیار ممنون خواهم بود.
- اسهال و رفلاکس در نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهه است .اسهال داره ولی کمه اما موقعه دفع همه اش زور میزنه و با صدای خیلی بلند دفعه میشه.واینکه شیر درست نمیخوره همه اش با بازی میدم بهش .برای اسهالش پدیلاکت دادم خوب نمیشه .لطفا جواب بدید لطفا
- ناله و بی قراری
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماه و یک هفته اس همش ناله میکنه مدام آروغ داره به سختی آروغ میزنه همشم دل درد هست به خاطر چیه.گاهی شیر خشک با قطره چکون میدم بهش شیشه شیر نمیگیره
- اسهال
پسرم یک ماه روزی سه بار مدفوع سبز و ابکی داره ضمنا یر خشک نان اچ ا میخوره و سوال دیگه اینکه کولیک خیلی خیلی شدید داره شب تا شب بهش استامین فن میدم از ناچاری میتونم شربت دی سیکلومین بدم
- شمع خوردن پسرم
پسر ۱۵ ماهم شمع خورده دیشب ولی از دیروز اسهاله و سوخته شدید ممکنه از دندون نیش هم باشه؟
- تغییر شیر خشک
سلام. برا ریفلاکس بچم ببلاک ای ار میدم اما دستشویی بزرگش زیاد شده و وطنم کم کرده بود در روز ۵ دارم دستشویی میکنه چیکار کنم دکتر
- دور سر نوزاد پسر ۶ ماهه
با سلام موقع تولد دور سر ۳۴ بود و الان که ۶ ماهش هست ۴۶ و قد ۷۳و وزن ۸و ۵۰۰ گرم ایا دور سرش نرمال؟ ممنونم
- تأخیر در واکسن یکسالگی
باسلام عرض ادب و احترام و خسته نباشید تقریبا دو ماه و نیم واکسن یکسالگی دخترم عقب افتاده به دلایل مریضی و... میخوام فردا ببرم برای واکسن آیا مشکی بوجود میاد؟برای دوز بعدی چکار باید بکنم چه مدت زمان باید فاصله داشته باشه ؟ و اینکه چند وقتی هست که دور دهان بچه دونه های خیلی ریزی زده و کنار گوش هم دونه های کمی درشت تر در آمده با این وجود مشکلی برای واکسن هست بزنم؟ باتشکر.
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- شیرخشک
باسلام ب نظرشما شیرخشک آپتامیل pdfبرای وزن گیری نوزاد۵ماهه بهتره یا بیومیل پلاس۱. من آپتامیل pdfدرکنارشیرخودم میدم اماتاثیری ندیدم
- کهیر
سلام خسته نباشید پسرم ۶ ونیم ماهشه دوهفته پیش حریره بادام درست کردم بهش دادم روزبعدش هم یکم ماست زدم دم دهنش تف کرد بیرون شربت سیتریزین هم دکتر واسه مالش چشم ها بهش دلده بود که همون روز قطع کرده بودم پسرم همون رو کهیر زده بردم دکتر شربت هیدروکسی زین داد تا میدهم محو میشه باز تا قطع میکنم ظاهرمیشه بازبردم ازمایش نوشت گفت شربت بهش نده اگه تا اخر هفته تموم نشد شنبه ببرش آزمایش که براش نوشته ب نظرتون براچیه ممکنه چه مشکلی داشته باشه ؟؟
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
باسلام پسر نه ماهه من امروز از پشت سر افتاد روی زمین و بلا فاصله شروع ب گریه کرد یک دقیقه بعداستفراغ زیادی کرد خیلی نگرانم آیا باید ببرمش بیمارستان؟
- وجود مو درچشم شيرخوار
سلام و خسته نباشي خدمت آقاي دكتر ،چند روزي ميشه يه مژه داخل چشم دخترمه چشمشو هي ميماله يكي دوبارم قطره انداختم درنيومده شما چه راه حلي پيشنهاد ميكنيد حتي نميذاره دست ب چشمش بزني
- میگن دخترم سینه ش چرکی شربت اموکسی سلین خوبه بش بدم
- شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم فقط یک ماه شیر مادر خورد.شیرم کم بود الان که دو ماه و نیمش هست شیرم خشک شده.ببلاک ۱ میخوره.اشکالی نداره؟چه کار کنم

