Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پا درد
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و ده ماهشه. چند روزی هست هر چند وقت در روز میگه پام درد میکنه. همش در حال جنب و جوشه بعداز ظهرها هم اصلا نمیخوابه. چیکار کنم؟ ازمایش لازم داره؟
- سلام دکترعزیزپسر۴ماه تمام هست رفلاکس داره شیرخشک سیملاک میخوردازپریشب شیرخشک نان arبهش میدم رفلاکس بهتراماهمچنان بی اشتهاس
- زبنک
درود، پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۵ کیلو شنا فرمودین زبنک سولفات بهش بدم ، چند سی سی و هر روز بهش بدم، ممنون
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۲۰ماهشه باوزن ۹ کیلو .هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه زینک پلاس وسانستول هم ی دوره دادم فایده نداشتچکاپ کامل آزمایش دادیم سالم بود.لطفاشربت اشتها آورمعرفی کنید
- نوع دارو
سلام پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم قرص سفیکسیم ۲۰۰ را روزی یک عدد مصرف میکند دومرتبه مصرف کرده آیا این مقدار برای این سن زیاد نیست با وجود این که شربت سفیکسیم در داروخانه موجود نمیباشد آیا میتوانم قرص را نصف کنم ونصف آن را به پسرم بدهم؟
- دستورمصرف شربت پیروی ساید برای کودکان ۴ساله
مصرف دستور مصرف شربت پیروی ساید برای کودک ۴ساله
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید ببخشبد دخترم صبحها ازادرارش خیلی بوبدمیاد ممکنه عفونتادراری داشته باشه؟
- دلپیچه
- اسهال واستفراغ
سلام دکتر ببخشیددختر۱۳ماه ای دارم که ۵روزه اسهال شدید گرفته که وقتی خوابه اسهال نداره،دومین روزمریضیشم استفراغ کردو بردم دکتربراش۴تاامپول زدوشربت برای تهوع دادوقرص هم برای اسهال،استفراغش بنداومداما اسهالش همچنان ادامه داره،ساشه کیدی لاکتم ازدیروزه بهش میدم وشربت مترونیدازول هم دادم اصلا بند نمیاد خیای نگرانم،فقطم شیر خودم رو میخوره
- فولیک اسید
سلام اقای دکتر .پسرم 22 ماه داره .تالاسمی مینوره دو دوره بهش اسد فولید دادام در حد بیست روز. میخاستم بدونم اشکال نداره دوباره بهش بدم .چون وقتی میدم اشتهاش بهتر میشه
- سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر اقای دکتر دختر من 2سالو 10 ماه هست سرما خورده ابریزش بینی داره با سرفه یک کم خلط دار شربت سرفه چی خوبه بهش بدم دیفن هیدارمین میدم بهش نمیسازه
- دورسرنوزاد
سلام من یه پسر۹ ماهه ونیمه دارم که دورسراون۴۸هستش بهداشت میگه نرمال نیست خیلی زیادهستش خواستم ببینم درست میگه
- پماد ویکس برای فاویسمی ضرر دارد
پسرم 7 ساله هست و فاوویسم سرفه میکنه ویکس براش ضرر داره استفاده کنم؟
- طاول
سلام من فرزندی 15 ساله دارم که طاولهای قرمز همراه با سوزش وخوارشت زیادی روی بدنش ریخته ودکتر سه تا آمپور حساسیت زده وبا هر بار مصرف آمپور لکها میره ودوباره طاولهای جدیدی در میاد لطفا کمکم کنید
- مصرف شربت ستادین د
باسلام وخسته نباشیدـ دخترم ازدیشبه سرفه های شدید داره 2سال وچهارماهشه میتونم بهش شربت ستادین دی بدم؟؟
- جراحی کیست بیضه
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- خون در ادرار….
سلام آقای دکتر پسری دو ساله دارم که یک روز با ادرارش فقط خون می اومد یعنی کل ادرارش خون بود .دکتر هم بردم چندتا آزمایش ازش گرفتن و سونوگرافی هم از کلیه و مثانش هم گرفتن .گفتن که هیچی نیست یعنی دلیل اومدن خون تو ادرار رو پیدا نکردن .ولی من خیلی نگرانم بنظرتون چرا خون اومده تو ادرارش؟ من خودمم تو سوئد زندگی میکنم ایران نیستم
- شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماه مجاز است
شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماهه مجاز است
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودکان ۱۵ ماهه
من دخترم سرفه خلطی داره شب به شب بیشتر سرفه میکنه که ۱۵ ماهشه تقریبا ۹کیلو وزن داره مقدار مصرف رو لطفا بفرمایید
- سرفه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم که بیمار شماست ولیکن الان رشت نیستم سرماخورده بود پلارزین و برم هگزین دادم بهش ولی چون لوزه داره طبق معمولی سرفه داره خلط دار طوریکه دیشب افتضاح بود سرفه هاش . اسپری کاتاسین و سالبوتامول هم استفاده میکنم ولی سرفه خلط دار زیاد داره . ازیترومایسین ۲۰۰ بدم بهش؟

