Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش کف پا راست
سلام پسرم 6 سالشه لرزش کف پا راست در خواب داره تاحالا یک بار لرزش کرده مشکلش چیه
- کندی رشد
سلام.پسر من وزن تولدش ۲۸۶۰ بوده و الان که۲۲ ماهه است ۹۲۰۰ است.خیلی لاغر و ضعیفه.چکار کنم وزنش بیاد روی نمودار؟
- کودک ۴ ساله
سلام آقای دکتر من شربت زین گامان رو گرفتم میتونم اینو بجای ایمونس بهش بدم ؟ تشکر
- نوافن
سلام خداقوت میشه تو دوران شیردهی نوافن خورد؟کودکم۴ماه س
- عفونت ادرار
دخترم دو سال و دوماه سن داره و از روز سه شنبه عفونت ادرار گرفته بردمش دکتر بهش شربت ستیریزن و شربت برای عفونتش داده بیقرار تر شده همش میگه میسوزم چکارکنم
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- آبسه دندان کودک ۲۲ ماهه
دندان دخترم که۲۲ ماهشه آبسه کرده دسترسی به دندانپزشگ ندارم الان باید چی کار کنم
- درباره شربت ستادین دی سی
سلام میخواستم بپرسم شربت ستادین دی سی چه مقدارش رو باید به کودک داد کودک تقریبا ۳الی ۴ میباشد عوارضش چیه واینکه آیا مصرف این شربت برای کودک خوب است یا نه
- تب بالاو سرفه شدید ودرد بالای ناف
پسرم تب بالا دارد و۶ روز که تبش پایین نیومده سرفه های خشک میزند. کاملا بی اشتها است .امشب میگفت بالای نافم درد میکند.
- کودکان
سلام خسته نباشین پسرم ۴.۵هستش یه مدته میگه دلم درد میکنه حالت تهوع داره بی اشتها شده لاغر شده هفته ی پیش ازمایش خون ادار مدفوع انجام داد فقط کمبود اهن وویتامینd داشت بهش دارو داد توی ادارش خون دیده شده من که خودم ندیدم اصلا براش سونو نوشت دیروز انجام داد بازم مشکلی نداشت ولی الان بازم پسرم میگه دلم دردمیکنه حالت تهوع داره کم اشتها شده الان دو روزه میگه پاهام درد میکنه
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- کاغد
سلام آقای دکتر خوردن کاغد که روش با خودکار نوشته شده باشه مشکلی ایجاد نمیکنه؟!
- شربت ازیترماسین 200 دوز دارو برای کودک یکساله
سلام مقدار دوز دارو آزیترومایسین 200برای دخترم با وزن 10کیلو یکساله فراموش کرپم می خواستم بدونم دوزش چنده
- مقدا مصرف آزیترومایسین 200 درکودکان 6ساله
کودک 6ساله با وزن 18کیلوگرم چه مقدار شربت آزیترومایسین باید مصرف کند
- سرماخوردگی وسرفه
باسلام آقای دکتر دخترم یک سال ونه ماهش هست شربت سفکسیم چندبراش بگیرم وچقدربهش بدم ممنون میشم به من بگید
- دیابت
۱۳ سالمه دیابت دارم امروز پام به سنگ خورد و زخم شد چیکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- تداخل کوریزان و پلارژین
کودکم ۱۰ ماه و ۲۰ روزه با وزن ۱۰ کیلو است. سرماخوردگی شدید داره آبریزش شدید و امروز سه روزه که سرفه دارخ خلط دار. دکتر کوریزانوو پلارژین داده. و پارادایم. تببر را میدم اما آیا پلارژین و کوریزان را هر دو رو بدم یا یکی رو؟
- لنفاوی کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه و هفت روزه امروز چند بار سرما خورد امروز یکم تب داشت با دارو نبش برطرف شد بعد متوجه شدم نزدیک گوش راستش یعنی طرف راست گردنش یه غدده ب اندازه و شکل هسته ی خرما هست و یکم کلفتر خیلی نگران آیا لنف ری اکتیو یا مشکل دیگه ی میتونم باشه میشه راهنمایی بفرمایید ...با تشکر
- تلفن
سلام اقای دکتر من ۵ روز پیش باهاتون تلفنی صحبت کردم اگ خاطرتون باشه گفتم پسرم ۳ سالشه کلماتش محدوده ایا ممکنه اوتیسم باشه شما گفتین ببرم گفتار درمانی من بردم پیش خانم دکتر حسینیان گفتار درمان ایشون گفتن که نیاز به بازی و شعر و صحبت داره واوتیسم نیست برام ده روز بعد نوبت زدن حالا اقای دکتر من نگرانم ممکنه خدای نکرده جلسات اینده نشون بده؟؟ به منم گفتن که زیادی استرس دارم
- شربت ستادین دی
با سلام. دخترم دوسالشه، اول تب کرد و بعد بیحال شد. بردم دکتر در عرض پنج دقیقه گلاب بروت خیلی زیاد بالا آورد. دکتر براش آمپول تجویز کرد و زد. بعد یکم بهتر شد. اوردمش خونه و براش شربت ستادین دی گرفتم. ولی روی جعبه نوشته بای زید ۶ سال توصیه نمیشود. آیا میتونم به مقدار کم بهش بدم؟ اگه آره لطفا بگید چه مقدار و هر چند ساعت بهش بدم. ممنون

