Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کلاویسیلین
سلام دخترم ۴ساله ۱۳ کیلو گوشش درد میکرد دکتر کلاویسیلین ۴۵۷ براش داده با تجویز هر ۸ ساعت یک قاشق ۵میلی.. آیا مقدار تجویز مناسبه
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۲ساله ونیمه
سلام پسرم علائم تب وسرفه وابریزش بینی و بیحالی رو داره،پزشک داروخانه شربت ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده خواستم میزان مصرفش رو بدونم؟وزنش ۱۱ونیم کیلو هست،۳روزه که مبتلا شده و تب میکنه و جدیدا سرفه هاش بیشتر شده
- سرماخوردگی کودکان
سلام جناب دکتر عزیز
ببخشید دخترم هشت ماه هشت کیلو هست
سرماخورده سه روز هست ولی فقط روز اول تب داشت ولی بعدش سرفه میکرد گاهی و کمی گلوش قرمز شده طبق معاینه دکتر اما چرک نکرده پزشک عمومی بیمارستان اطفال واسش از دیشب نسخه داده ولی از دیشب که شروع کردم یکسره خوابه تا امروز عصر فقط واسه شیر و سرلاک گاهی یکم بیدار میشه نگران شدم تجویز دکتر. این هست
هر دوازده ساعت نیم سی سی ستریزین
هر شش ساعت دو سی سی پدیزان
هر هشت ساعت ۱۰ قطره پلارژن کیدز.
البته مورد سوم را فقط یه بار دادم بهش صبح ناگفته نماند بچه ام شیر خودم میخوره و
خودم هم در سرما خوردم و دکتر واسم قرص استامینوفن ۵۰۰ هر شش ساعت یکبار و قرص لوراتادین شبی یکی و آزیترومایسین هر صبح یکی تجویز کرده - سلام چه مواد غذایی برای رفلاکس کودک ۷ ماهه مضره
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- رشد مو و قد
سلام ببخشید دخترم خیلی ضعیف لاغره زینک پلاس خارجی براش گرفتم شربت کلسیم خارجی چی بهش بدم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- گرفتگی بینی
سلام وقت بخیر بچه ۴.۵ ساله دارم لوزه و کمی سینوزیت داره دکترش گفتن که پاییز و زمستان تا ۶ سالگی سرفه و خلط طبیعیه . شبها دوهفتست بینیش کیپ میشه و اسپری دی بی سالین میزنم . شستشوی بینی هم با سرم مخصوص انجام میدم میخوام بپرسم چه کار دیگه ای میتونم انجام بدم که اینطوری نشه
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۹۹۲۰۰
دخترم ۸ و نیم ساله با وزن ۳۰ کیلوگرمه مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر و به چه نحوه؟ سپاسگزارم
- دانه
سلام.روز یکشنبه پسر ۲۱ ماهه ام رو برای تب خدمتتون اوردیم.۳ روز تب داشت که با شیاف کنترل شد و موفق نشدم کوریزان و شربت سیتریزین که تجویز کردین رو بهش بدم و امروز متوجه دانه های قرمز روی پوست شکمش و پشتش شدم.خارش فعلا نداره.واشتها هم به غذا نداره
- اشتها
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سالشه و کم وزن ( ۹ کیلو ۴۰۰) شربت پدیا بست ( افزایش اشتها) میدم بهش منتها تغییر آنچنانی نکرده .میخواستم بدونم با توجه به اینکه پسرم فاویسم داره از بین این دو شربت کدام مناسب تره برای افزایش وزن و اشتهای پسرم ( شربت زینگامان ارتیمان و شربت زینک سندروس) ؟؟ خدا خیرتون بده
- سوال در مورد پشت سر
سلام خسته نباشید ببخشید پشت گوش دخترم یعنی پایین تر اونجا که مو رشد کرده سه تا اندازه نخود باد کرده میخواستم ببینم چیه
- درد آلت تناسلی
سلام آقای دکتر دختر من ۳ سال و ۷ ماهشه ۳ روز آلت تناسلیشا نشون میده و میگه درد میکنه تب نداره چیکار کنم ادرار که میکنه گریه نمیکنه که بگم سوزش داره بعد از ادرار گریه میکنه میگه درد میکنه
- شربت سفیکسیم۱۰۰ برای کودک یک سال
- نحوه استفاده از پودر جوانه گندم
باسلام پسرم دوسالشه و وزنش کمه وقدش کوتاه.میخوام ببینم که چطوری به پسرم پودر جوانه گندم بدم.میتونم بصورت خام تو ماست یاشیر بریزم بدم بهش ؟؟؟
- آزمایش خون
ptt خون دخترم بالاست. باید چیکار کنم. ممنون
- خوردن کرم ضدآفتاب توسط کودک
تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب برا بچه یکساله خطرناکه؟؟؟؟؟
- میزان مصرف شربت آزیترمایسین ۲۰۰
با سلام و عرض ادب، دخترم ۲۲ ماهه هست. ۵ روزی هست درگیر سرماخوردگیه و دکتر براش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده اما متاسفانه دستورمصرف روی کارتن توسط داروخانه درج نشده. لطفا میزان مصرف را بفرمایید.

