Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی وسرفه
سلام دخترم ۹سالش هست سرفه داره الان دکتر کپسول ژلوکاف را براش تجویز کرد تو بروشور نوشته زیر دروازه سال نباید خورد الان من به دخترم ندم
- مصرف کلیندیوم سی در اطفال
با سلام کودک ۲ونیم ساله با وزن۹کیلو دارم ۲تا قرص کلینیدیوم سی در فاصله ۴-۵ساعت خورده، ایا باید ببرمش اورژانس یا ممکنه مشکلی پیش نیاد؟
- شیر خشک مناسب نوزاد فاویسمی
سلام وقت بخیر .من دوقلو فاویسمی دارم الان ۸ ماهشون هستش قبلا شیرخشک یارانه ای میدادم الان یه ماهی هست که شیر یارانه ای تو سطح شهر موجود نیست بهشون پرو نوترا ۲ میدم یکی از قل ها یک هفته اسهال هستش دکترم بردم بهش قطره پری بیبی وشیر خشک ال اف داده ولی همچنان اسهاله قبلن هم بهشون پرونوترا میدادم به نظرتون مشکلش چی هست و چه شیر خشکی براشون بگیرم
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم ۵ سال و ۱۶ کیلو وزن داره چند سی سی باید سفکسیم ۱۰۰ بدم بهش
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- آنفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم سه سال وچهارماهشه آنفولانزا گرفته بود بردم پیش متخصص شربت نئوتادین وسالبوتامول داد ولی یه دکتر دیگه گفت این شربت رو نده پلارژین بگیر بده الان اینو بهش میدم لوزه هاش باد داره میخواستم ببینم بااین داروها خوب میشه باهم تداخل ندارن
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟
- شیر پاستوریزه و سرما خوردگی
سلام پسرم ۱۵ ماه و ۱۶ روزشه هرشیرخشکی دادم وزنش و زیاد نکرد شیر پاستوریزه میخوام بدم ک سرما خورده و ابریزش داره میتونم شیر و بدم بهش یا نه؟
- جوش های زیر پوستی
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم شدم دخترم ۴روز تب شدید میکرد الان ۳ روز تبش قطع شده ولی امروز متوجه جوش های ریز مانند جوش های نورادی روی صورتش و گردنش و شکمش شدم ممکنه از تب باشه
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- بدخوابی…ک
سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله دارم بیمارشماست . در طول روز ماشاله پرانرژی و خیلی خوبه و غذا هم زیاد نمیخوره کم هم نمیخوره به اندازه است ولی شبها خیلی بدخوابه و همش درحال اینور اونور کردنه و اصلا نمیتونه یه طرف و یه مدل بخوابه بینهایت بدخوابه و تابحال این طور بدخوابی درهیچ بچه ای ندیده بودم آیا راخ حلی داره ؟ یا اینکه بیماری محسوب نمیشه؟
- انگور
سلام دکتر کودک من 9 ماهشه میتونم بهش انگور بدم؟
- بستنی
سلام آقای دکتر...دادن یک دانه در روز بستنی به بچه 16ماهه باعث يبوست میشه ....خیلی ممنون
- کیدی لاکت زینک
سلام کودک 3ساله دارم میتونم برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودکم ساشه کیدی لاکت زینک بدم چه مقدار
- مصرف سفکسیم برای کودک نه ماهه
سلام من دخترم نه ماهشه هشت کیلو وزنشه الان دو روز مریض شده صبح ها سرفه خشک میکنه چشمشم عفونت کرده خواستم بپرسم سفکسیم صد رو چند سی سی بد
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟
- سفکسیم
باسلام برای بچه ای ۱۰ ساله با وزن ۵۰ کیلو برای گلودرد، قرص سفکسیم ۲۰۰ چند نوبت باید مصرف شود؟
- مشورت
دو روزی هست کودک ۵ ساله ما گرفتار اسهال و استفراغ و تب هست هرچی میخوره تا یکساعت بعدش بالا میاره یه مقداری هم خون توی مدفوعش مشاهده شده با کلمه Few نیاز هست انتی بیوتیک بدم دل پیچه هم داره
- ضربه به گوش
ضربه به گوش کودک دو ساله توسط درد یخچال خطر ناک است؟

