Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام آقای دکتر اگه بچه 3 تا4ماهه تب کنه آیا میشه شیاف کود استفاده کرد؟چه میزان؟
- در مورد بچه
سلام اقای دکتر اگر نوزاد 10ماهه قرص ضد بارداری (ال دی) بخورد مشکلی پیش نمیاید ؟؟؟
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد؟؟
- عفونت گوش
سلام پسرم ۵ ساله و نیم لوزه سوم داره وخیلی سرما میخوره ولی بدون تب ابریزش بینی هم داره چه دارویی برای عفونت گوش بهش بدم۱۷ کیلو .
- مقدار مصرف آزیترمایسین برای کودک ۸ ساله چقدر هست
خلط گلو داره
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- شربت استامینوفن
سلام بعد از تزریق واکسن یکسالگی میتونم به جای قطره استامینوفن به کودکم شربت استامینوفن بدم؟؟
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- تب. سرفه خشک
پسرم 13 ماهشه تب میکنحالا سرش نمیدونم مال گوش هست تب ازمایش گرفتم میگن عفونت و کم خونی دارن
- واکسن یک سالگی
سلام.دخترم یک سال و چهار روز است ولی چون سرما خورده بهیار میگه باید صبر کنی تا خوب بشه بعد واکسن بزن .آیا مشکلی نیست دیرتر واکسن بزنه؟
- سلام ببخشید من فرزندم واکسن ۱۸ماهگی اش اش یک ماه ونیم عقب افتاده چکارکنم
- ضربه به پیشانی
سلام آقای دکتر سه روز پیش پسر 3 ساله من پیشانیش به تیزی میز خورد و ورم کرد امروز صبح گوشه چشماش کبود شدن علائم دیگه ای نداشت باید چکار کنم؟
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- سلام وقت بخیر ایرادی نداره کودکانی ک فاویسم دارن واکسن کوید بزنن
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- حرف نزدن کودک
سلام من پسرم ۲سال و۳ماه داره فقط کلمه میگه اصلاجمله نمیتونه بگه وزن وقدش خوبه ته حلقش خیلی بازه مادرزادی/حرفامومیفهمه وهرچی بهش میگم میتونه انجام بده ازلحاظ شنوایی خوبه لطفاراهنماییم کنین😭😭
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام شربت سفیکسیم 100باید چه مقدار به کودک 5ساله با 16کیلو وزن داد
سلام شربت سفیکسیم 100 باید چه مقدار به کودک 5ساله با وزن 16کیلو بدم
- شیر
سلام اقای دکتر بنظر شما از شیر گرفتن بچه ای که آب خیلی کم میخوره فقط شب، و غذا هم کم میخوره بیشتر شیر مادر، ۱۷ماهشه وزنش هم کمه . کار درستیه یا نه؟

