Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- سلام دخترم ٢سال ٨ ماه س دوسه روز تب داشت از ديروز كه شدت تب كم شده روي شكم و صورت و گردنش دونه هاي ريز زده طي طب از استامينوفن و شياف استفاده كردم
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
- تب
سلام پسرم۴ ساله است تبش با بوفن پایین نمیاد،ایا میتونم از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم؟چند ساعت فاصله با بروفن داشته باشه
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام جناب دکتر من بچه دو سال و نیم دارم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته ولی مقدار دوز مصرفی را ننوشته چه طوری بهش بدم ؟
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم ۱۸ماهشه برای وزنش کم بود آزمایش نوشتن ..چندروز قبل از آزمایش باید مولتی ویتامین واهن مصرف نکنه!؟وآیابایدناشتاباشه؟
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- شب ادراری
سلام وقت شما بخیر دختر ۴ساله ایی دارم که از موقعی که به مهد رفت دچار شب ادراری شد الان نزدیک به ۹ماه هست که شب ادراری داره همه نوع آزمایش ،بردن پیش مشاوره انجام شد ولی هنوز خوب نشده چکار باید بکنم
- شل بودن کمر
آقای دکترمن دخترم راپیش دکتراعصاب کودکان بردم چون غلت نمیزد براش عکس ام ارآ برای سرش نوشت وقتی عکس گرفتم دیدگفت ببایدببریش کاردرمانی چون زودبه دنیا آمده بعضی ازجاهای مغزسرش سفیده بردم کاردرمانی چندجلسه باهاش کارکردن ازقبلش بهتره یکم غلت میزنه نشستنش یه کم ازقبل بهترشدولی چه کنم برای این کرونا تعطیله هوشش خیلی خوبه هرکاری انجام بدم تکرارمیکنه ولی کمرش نرمه دارویاغذایی نیست که باعث سفت شدن کمرش بشه به من پیشنهادکنیدممنون میشم شما جواب من رابدید
- تب و لرز
سلام، دختر من 7 سالشه و 26 کیلو، که الان یک هفته هست تب و لرز داره. هر بار میبرم دکتر سرم میدن و تا یک روز بعدش خوبه، ولی دوباره تب میکنه، قرص سفیکسیم 200 دادن به همراه شربت ستادین، شما راهنمایی کنید چکار کنم تبش بیاد پایین و حالش خوب شه. بالاترین دماش تا 39.7 رفته و پایین ترین 36 بوده تو این هفته. ممنون میشم کمکم کنید.
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر
- گلورد کودک ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم سرفه میکنه خس خس سینه داره آبریزش بینی وتوشیر خوردن هم نارایی میکنه
- دل درد کودکان
گریه شدید وزور زدن پیچ دادن خود
- شربت
سلام وقت بخیر آقای دکتر پیرم ۵ سالشه سرماخورده شربت پدیاتریک گریپ هر ۸ ساعت بدم خوبه ؟ سیتریزین و استامینوفن و برم هگزین هم بدم ،؟
- تزریق آمپول
پرستار اومد آمپول رو بزنه برای بچه اما کردش تو دست خودش بعد برای بچه تزریق کرد با همون سوزن
- بیضه
سلام پسرم۴ماهشهدو روزهکهبیضهسمتراستشیکمرفتهبالا علتشچیه
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
سلام کودکی با سن سه سال ۹ ماهه دارم که شربت سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده حالا با خوردن شربت تهوع و استفراغ میگیره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با سپاس.
- تغذیه
با سلام بچه من 21ماهه و زنش 10 کیلو مدتی پیش قطره ویتان استفاده میکردم الان مدتی قطع کردم باز ادامه بدم قطره ویتان خارجی بود نظر شما برا و زنش ولاغریش چیه ممنون

