Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسر من ۹ سالش هست، و ۳۰ کیلو ، مریض شده ، دکتر شربن آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته، بعد یک روز مصرف. تمام بدنش بیرون ریخته ، علتش چیستدکتر
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- سرفه
سلام آقای دکتر من مادر پندار میلادم که فاویسم داره .قرص جویدنی شاید نخوره .و تا چه مدت دارو هارو بهش بدم .و آزیترومایسین هر چند ساعت باید بدم و شربت آسماویت الان دومین شیشه تمام شد 2.5 سی سی یک روز در میون میخورد باز بهش بدم یا چیزه دیگه باید بگیرم
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- نخوردن غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو نیمه اصن غذاخوب نمیخوره دوس نداره فقط عاشق شیرخشک ایاشربت اشتهااور باعث میش ک غذابخوره؟یابی فایدست
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- ادرار سوختگی
سلام وقت بخیر دختری یک ساله و نیمی دارم جای پوشک و بیشتر قسمت جلوی بدنش درد میکنه و گریه میکنه ولی نسوخته و نه قرمز شده
- وعده غذایی
دخترم شش ماهو سیزده روز دارد فرینی و سرلاک اصلا نمیخورد میتوانم بیسکویت مادر بدهم
- خواب
سلام اقای دکتر دخترم یکسال س ماهشه اصلا شبا خوب نمیخابه همش گریه میکنه وغلت میزنه بعد ک چشماشو باز میکنه بیدار میشه خوبه کلا از ۴۰ روزگیش دیگ شبا خوب نمیخابه بعدش باد شکمم هم خیلی میده بیرون
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- ؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- غدد لنفاوی
سلام دکتر پسرم دو سالشه هر دو سمت گردن و پشت سرش چند تا لنف داره با لمس حس میکنم چند بار سونوگرافی گرفتم گفت چیزی نیست اما هنوز هستن خطر نداره؟آزمایشی چیزی لازم نداره؟
- اسحال شدید نوزادشش ماهه و تب پشت سرهم کودک پنج سله
پسرم هنوزشش ماهش تموم نشد ه دوماهه اسحاله توروخدا كمکم کنید دخترم هم پنچ سالشه همیشه تب داره الان استفراق هم داره ولی تبش باهیچ دارویی پایبن نمیاد
- جوشاندن شیر
آیا شیر پاستوریزه را باید برای کودک ۱ ساله بجوشانیم؟
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- علت پلک زدن های محکم و مشخص در کودکان چیست
با سلام و خسته نباشید دخترم ۵ سال و ۶ ماهه است وقتی حدودا دو سالش بود مدتی مدام پلک های مشخص و با فشار میزد دکترهای متعددی حتی در تهران بردیمش بعد از معاینات کامل گفتن مشکل عصبی است و از نظر جسمی کاملا سالمه هر چیزی که باعث ایجاد ترس و نگرانی در بچهمیشد رو کلا حذف کردیم بعد از مدتی خوب شد الان نزدیک ۱۰ روز است که دوباره این اتفاق افتاده دید و بیناییش رو بررسی کردیم به ظاهر اوکی است میخواستم ببینم مشکل دوباره از نظر روانی پیش اومده که این موضوع تکرار شده یا دوباره باید بررسی کامل شود
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال ونیم هست وزنش کمه شیر خودم رو میدادم ولی چند روزه شیر خشک سوپر امیل ۳بهش میدم که اصلا شیر خشک نمیخوره چه جوری بهش بدم . میتونم با سرلاک قاطیش کنم چه نوع سرلاکی بهش بدم برای وزن گیری ممنون
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟
- گلو درد
سلام دخترم دو سالشه سینش خس خس میکنه ولی هیچ علائم دیگه ای نداشته و نداره چی بهش بدم خوب بشه؟

