Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم دارورو مصرف کرده تپش قلب گرفته
- سلام خسته نباشید تداخل دارویی افاکسیم و استامینوفن اشکالی ندارند ؟؟؟
سلام آقای دکتر پسرمن یک ونیم سالشه شربت ایمیونس و فروگلوبین مصرف میکنه خیلی بیقراره و خیلی زود هم خسته میشه میتونم همزمان با مصرف این شربت ها بهش بیبی سد هم بدهم آیا تداخل ایجاد نمیکند
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- عفونت گلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،دخترم ۴/۵ساله هیت با وزن ۱۷ کیلو ،گلوش سفید شده و دهنش بو میده ،چون قلبش مادرزادی سوراخ داره نگرانم ،آیا سفیکسیم ۱۰۰ براش کافیه ،سپاس فراوان .
- آب خوردن
سلام اقای دکتر سوالم شاید دغدغه ای بی مورد باشه وقت شما رم بگیره ولی ممنون میشم اگه بفرمایید بچه ها از کی باید با لیوان آب بخورن.بچه من ۱۴ماهشه با شیشه آب میخوره چند بار با لیوان بهش آب دادم، پرید گلوش همسرم دیگه اجازه امتحان کردن نداد.ممنونم خدا حفظتون کنه آمین
- دندان در نیاوردن
- سلام آقای دکترخسته نباشید.حدودیک هفته هست که دخترم تب به همراه سرفه های خلط دار داره بهش سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت ۵سی سی میدم به همراه ستادین دی سی هر۸ساعت ۵سی سی.میخستم ازتون راهنمایی بگیرم که چه نوع شربت چرک خشکن رومیتونم جایگزین کنم تادخترم زودترخوب بشه .چون سفکسیم جواب نمیده
- شیرخشک ببلاک AR
سلام
کودک من ۶ ماهش هست. به دلیل رفلاکس معده شیرخشک ببلاک AR میخوره. حالا میشه شیرخشکش راعوض کرد؟
ممنون
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام پسرم سه سالشه سرماخورده گلودرد داره سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم؟
- قلب در پسر ۱۳ ساله
سلام پسر من حدود یک ماه هست که قلبش درد میکنه تازگی ها میگه وقتی نفس میکشم پایین قلبم در میکنه و میگه انگار. بقضی در گلوش داره علت ش چی میتونه باشه
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- وجود بلور سفيد رنگ در ادرار
با سلام و خسته نباشيد
سوالي داشتم از خدمت جنابعالي
پسر 5 ساله ام خيلي و به ندرت شب ادراري داره و برخي اوقات كه شب اداراي داره روي لباس زيرو محل ادرارش مقداري ماده سفيد رنگ و شبيه گچ هستش البته اين مورد هميشگي نبوده و به ندرت ايجاد مي شود
البته اين نكته را عرض كنم كه قد و وزنش يه كم نسبت به استاندارد پايين تر هست و بخاطر عدم تمايل به
لبنيات ، شربت كلسيم تقريبا بطور منظم مصرف ميكنه.
ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد كه علت وجود ماده گچ مانند در ادرارش چيست؟ - سلام پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سیاسی
پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم هر چند ساعت؟
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- قطره اهن فروتونیک
با سلام قطره جدید اهن فروتونیک جدیدا به بازار امده ایرانی و قیمت مناسب داره نوشته که دندون سیاه نمیکنه و یبوست نمیاره شما این دارورو تایید میکنید به کودک ۱۰ ماه بدم؟؟؟؟ سپاس
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- تغدیه کودک
سلام اقای دکتر. من به پسرام سه شیره میدم پسردوونیم ساله بدغداست اون یکی هم 8ماهه است. میهواستم بدونم میتونم سه شیره باشیر قاطی کنم بدم جور دیگه ای نمیخوره
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟
- ناحیه تناسلی
با سلام ناحیه بین واژن و مقعد دخترم یک شکاف کوچک ایجاد شده . خیلی نگرانش هستم
- در مورد قطره چشم
آیا کودک ۱۴ ماهه که مبتلا به فاویسم است میتواند از قطره چشم لوتمکس استفاده کند؟

