Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام دکترمیشه شیرخشک اپتامیلو با ببلاک کامفورت قاطی کرد اپتامیل بچم یبوست میشه جزاونم چیزی نمیخوره پزشک براش کامفورت تجویز کرده اونم نمیخوره اصلا همیشه هم شکمش سفته و گریه میکنه و زورمیزنه پیشنهادشماچیه برای رفع یبوستش فقط اب قندبدیم کارمیکنه با ترنجبین
- رشد کودک
باسلام..دخترم با وزن ۳۵۰۰ بدنیا اومد ..یازده ماهگیش وزنش کردم ۸۳۰۰..بنظرتون وزنش خوبه؟بچه یازده ماهه استاندارش چن کیلو باید باشه؟
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- قطره ملیکازیم
سلام و وقت بخیر نوزادم یک ماه و نیمه ام نفخ و تعداد دفع زیاد ، شل و سبز و محاطی داشت، با آروغ شیر می ریخت قطره ملیکازیم قبل شیردهی بهش میدم وضعیت بهتر شده، آیا استفاده از این قطره اشکال داره؟ بعد بدن خودش در تولید آنزیم مشکل پیدا نمی کنه؟
- نزول بیضه
باسلام و خسته نباشید من یک پسر۱۵ ماهه دارم ک بدو تولد بیضه هاش نزول کرده بود ولی بعد از مدتی بیضه ابعضی وقتا بیرون بود وبعضی وقتا کیسه بیضه کاملا خالی بود والان دیگه بیرون نمیاد،البته چندماه پیش به علت تب دربیمارستان بستری بود ک اونموقع دوباره بیضه ها داخل کیسه بودن ولی الان دیگه سرجاشون نیستن،میخواستم بدونم این حالت تاکی ادامه داره وباید پسرم رو به متخصص ببرم یا به مرور زمان خوب میشه. باتشکر
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- تاخیر در واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر نوزاد 18 ماهه دارم 10 روز واکسن 18 ماهگی عقب افتاده چون سرما خوردگی داره هنوزم خوب نشده نمیدونم مشکلی نداره بازم واکسنشو عقب بندازم تا خوب بشه یا باید هرچه زودتر واکسنشو بزنم؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- اعتصاب شیر و وزن کم
سلام خسته نباشید دخترم وقتی دنیا اومدسه کیلو بود تا دوماهگی وزن خوب میگرفت ولی به بعد اعتصاب شیر کرد وبه زور بهش شیر میدادم اونم تو خواب تا پنج ماهگی همین بود تا اینکه شیر خودم خشک شدمجبور شدم شیر خشک بهش بدم همینم بزور میخوره الانم نه ماهشه و هر چهار پنج ساعتی دو یا سه پیمانه میخوره شباکه اصلا نمیخوره.غذاهم یه هفته میخوره.بیست روز نمیخوره باید کجا ببرمش پیش کدوم متخصص واینکه خیلی زرنگه و همه کاراش معمولی هست هیچ مشکل دیگه ای نداره ممنون از شما
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- زینک سولفات
سلام.پسرم ۱۸ ماهشه ۱۱.۵ وزن داره.چند ماه قبل که بخاطر اسهال ویزیت کرده بودینش زینک سولفات و پدی لاکت تجویز فرمودین که طبق دستورتون زینک رو ادامه دادیم حالا شربت زینک سولفاتش تمام شده مجدد روزی ۳ میل بهش بدم یا نیازی نیست.
- زردی کف پا و سفیدی زیاد چشم.
پسرم ۷سالشه.و سفید چشم بیش از حد داره .کف پاش هم زرده همیش
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- آپنه خواب
با سلام خدمت اقای دکتر پسرم ۶ سالو ۹ماهه است و پارسال متوجه شدیم به خاطر سرماخوردگی و تب مکرر بزرگی لوزه سوم داره. پارسال هربار سرما میخورد توی خواب مدام جابه جا میشد و نفسش قطع و از دوباره نفس میکشید و کف توی دهانش جمع میشد و تنفس سختی داشت هی باید پنجره رو باز میزاشتیم هوای تازه بیاد تو اتاق یا پماد ویکس جلوی بینیش میگرفتم که راحت نفس بکشه دکترش گفت از پارسال بهتره و مشکل لوزه اش کم شده و نیاز به عمل نیست . توی ۲ماه گذشته سه بار مریض شد و تب کرد و سرفه شدید داشت پیش دکتر عمومی بردیم گفت الرژی شدید داره و با داروی نیوتادین و ایروکاست سرفه ها رفع شده . الان باز هفته ای است که شدیدا خوابش بد شده مدام تنفس قطع میشه دوباره نفس میکشه توی دهنش حباب جمع میشه دور دهنش خشک میشه و بوی بد دهان موقع صبح داره توی خواب مدام به بینی اش دست میزند خرپف میکنه به زور نفس میکشه . وسط خواب بعضی اوقات تنفس بهتر و آرام میشه. راهنماییم کنید برای این آپنه خواب چیکار کنیم پیش چه دکتری بریم ریه بریم یا همان درمان دکتر قلعه باغی لوزه اش که گفته شستشو بینی با سرم نمکی و قطره گیاهی داخل بینی؟ توی رشت پیش کدام دکتر بریم که مشکل پسرم حل بشه خیلی اذیت میشه. کمک کنید ممنون باید زمانی که برای سوالات ما میزارید تشکر فراوان از زحمت شما .
- سرماخوردگی
سلام دکتر پسر من ۱۰سالشه از دیوز ابریزش بینی با خلط گلو داره تب نداره سرفه نداره در صمن آلرژی هم داره ولی آبریزش بینی هلاکش کرده در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری لودن چه دارویی لهش بدم که ابریزش و خلط گلوش خوب بشه تب و سرفه نداره
- برای سرفه
سلام خسته نباشین شربت کتوتیفن واموکسی لین را میشه به بچه یک ساله داد
- سرفه خلطی…
سلام بچه ۶ ساله داره دوهفته پیش سرناخورده بود ولی چون سینوزیت داره و کمی لوزه الان فقط شبها دوشبه سرفه خلط دار زیاد میکنه آیا میتونم چرک خشک کن بدم ازیترومایسین یاخیر

