کودک من یازده ماه و نیمه است
می نشیند چهار دست و پا میرود دستش را میگیرد و بلند میشود اما نمی تواند به همین صورت حرکت کند
بای بای میکند دست میزند اتل متل بلد است
میرقصد!
تقلید کردن بلد است
دست به دست کردن اشیا را بلد است
د د میگوید
میگم آیفون کجاست به آیفون نگاه میکند
به بازی کردن با بچه ها علاقمند است
میخواستم بدونم آیا نرمال است؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام کودک یک ساله دارم که چند روزی اسهال و آبریزش بینی دارد و از دیروز تب میکند ممکن است از دندان هایش باشد ید بیماری ویروسی در چه صورتی باید چرک خشک کن و به چه مقدار به کودکم بدهم
- تجمع هوا در روده پسر ۴۰ روزه
سلام من پسرم چهل روزه هست و به دلیل تجمع هوا در روده عمل شده و الان دائما برای دفع ادرار و مدفوع شدیدا گریه میکنه چه کنم میتریم از خونه ببرمش بیرون
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- دررفتگی لگن
- آلرژی
سلام اقای دکتر پسرم ۸ سالشه یک ماه سرفه داره و بینیش کیپ دارو زیاد مصرف کرده ولی خوب نشده فوق تخصص اسم و آلرژی تشخیص آلرژی دادن و اسپری دهانی و بینی و قرص پردنیزولون تعداد ۱۶ تا دونه ، دوتا صبح دوتا شب تجویز کردن ولی من قرص ندادم ترسیدم نظر شما درباره این قرص چیه ؟؟ندم خوب نمیشه ؟ ممنونم ازتون
- سلام پسر یک ساله ام سینه اش عفونت کرده
وزن کودک 10 کیلو میباشد برای شربت آموکسی سیلین چه مقداری باید شربت داد باتشکر
- دندان درد نیاوردن
باسلام دخترم یازده ماهشه ولی دندون درنیاورده میخواستم بدونم یکم دیر نشده یا هنوز فرصت داره میخواستم ببرم دکتر ممنون.
- لباس
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۵روزشه و خیلی شدید گرمایی هست و عرق میزنه اما دست ها و پاهاش اکثر اوقات سرد هستن به علت دست و پا زدن زیاده فکرکنم اما سوال اینه که در این فصل بهار چه لباس هایی به تن بچه باید پوشید؟؟آیا فقط تیشرت کافیه؟؟من یه رکابی و آستین بلند میپوشم در منزل عرق میزنه و کلا تنش گرم میشه چی بپوشم؟؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم لوزه و کمی آسم داره . سرما خورده اولین روز تب کرد و علایمی نداره فقط بینیش کیپ شد میخوام بپرسم کوریزان بدمبا سیتریزین یا پلارژین برای سرماخوردگیش باتوجه به اینکه اسم و الرژی هم داره ؟ برای سرفه چی بدم
- آبریزش بینی
سلام پسرم ۱۸ماهشه ابریزش بینی داره بیست روز هست دارو هم خورده خوب نشده چی بهش بدم
- پوست قارچی
سلام خسته نباشید صورت وپای پسرم قارچی شد ودکتر پوست بهش کلوتریمازل با کلو بتامتازن داد بعد از یه مدت کامل رفت اما الان باز دوباره امدن وزیاد تر شدن من همون پماد رو گرفتم ازاد و استفاده میکنم به نظر شما چیکار کنم چه پماد خوبه
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام دختر من ۳روزه واکسن ۶سالگیش رو زده یکمی تب داشت وازروز دوم گفت گلوم درد مکنه روز سوم هم کمی سرفه البته الرژی هم داره و اسپری نارنجی میزنه میخواستم بدونم این علائم دردگلو و سرفه ازعوارض واکسنه؟
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
با سلام و خسته نباشید دختر من تو هفته ۳۳به دنیا اومد باوزنشیر ۱۴۰۰ الان پنج ماهشه روند وزن گیری با قدش اصلا خوب نیس تازه الانم چند وقته دوس نداره شیر بخوره داروی امپرازول بهش میدم با شیر خشک Ar رفلاکش شدیدم داره چکار براش بکنیم
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر دوسال پنج ماه دارم دوماه ک هر دو روز مدفوع میکنه مدفوعش چرب بدبو هس و مرتب باد شکم خالی میکنه وشبا زیاد دندون قروچه داره لطفن کمکم کنید نگرانم
- استفراق
سلام پسر سه ماهه ای دارم که یک ماهه هر چی شیر میخوره میاره بالا ولی هم وزنش خوبه هم قدش بردیم دکتر گفت از پر خوریه ولی کمم میدم میریزه کمکم کنید
- ناخن قاشقی
سلام دخترم چهار ساله هست ناخن پاهاش که بلند میشه کج میشه مشکل چیه چه نوع شربتی بهش بدم کلسیم یا امگا3 چه نوعی ممنون
- حرکت نوزاد ۹ ماهگی
باعرض سلام خدمت آقای دکترچندتا سوال داشتم ۱- نوزاد دختری دارم ۹ ماهه ولی تاحالا نمیتوان بشیند یا چهار دست وپا حرکت کند ولی دوست داره تو پاهای خود وایسه بعد بحالت کمر که میره حرکت میکنه به سمت بالا غلطیدن هم انجام میده حرکت آن وقتی به کمر میره اینطوری که برعکس چهار دست وپا که روی سینه خیز بر میداره این روی کمر خیز به طرف بالا میره هر وقت میخوایم کمکش کنیم که بشینه بعضی موقعها میخواد وایسه۲- اقای دکتر چند ماهه وزن نگرفته وزن موقع تولد حدود ۳ کیلو بود الان ۶.۵ کیلو غذای که بهش میدیم فقط غذاهی که کمی نمک وادویه زده باشیم میخوره وبقیه رااصلا نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
- کم خونی
باسلام.ببخشید بچه م یک ماه دیگه ۲ سالش میشه وکم خونی شدیدی داره یه کپسول نوشتن ک گفتن دانه هاشو بریزیم توآب و بهش بدیم نمیخوره اصلا گفتم ببینم اگه میشه دارو براش تجویزکنید ممنون میشم
- سوختگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم سوختگی پاش خوب نمیشه سه روزه چه کرمی بزنم خوب بشه

