کودک من یازده ماه و نیمه است
می نشیند چهار دست و پا میرود دستش را میگیرد و بلند میشود اما نمی تواند به همین صورت حرکت کند
بای بای میکند دست میزند اتل متل بلد است
میرقصد!
تقلید کردن بلد است
دست به دست کردن اشیا را بلد است
د د میگوید
میگم آیفون کجاست به آیفون نگاه میکند
به بازی کردن با بچه ها علاقمند است
میخواستم بدونم آیا نرمال است؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- کولیک نوزاد دوماه
با عرض معذرت . همونی ک نوزادم کولیک داشت نوزاد من رفلاکس هم داره ولی بقیه چیزاش قلب گوش چشم همه سالمه شیر مادر میخوره ولی حین خوردن هوا زیاد میخوره . بعدم اینکه ما میگم همه چیزا را امتحان کردیم حتی این صداها . بعدم دل درد تقریبا از ساعت خاصی شروع میشه. میخام بدونم به رفلاکس مربوطه یا اینکه راه درمان دیگ نیست ؟
- سرما خوردگی
سلام پسرم دو سالش است وپنج روز است که سرما خورده وتبش تمام نمی شده باشربت وشیاف هم کمی پایین میاد ولی دوباره بی حال میشه چی کار کنیم
- سرفه
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷.۵ کیلو.از دیروز صبح سرفه میکنه.امروز سرفه هاش خیلی بیشتر شده.دماغش هم انگار پره ولی چیزی نیست که من تمیزکنم،ممنون میشم بگین چی بهش بدم که حالش خوب بشه.
- تب و دماسنج دیجیتالی
سلام آقای دکتر.نوزاد دو ماهه دارم . تحت نظر خودتون هست. دیروز نوبت واکسنش بود. از تب سنج دیجیتالی زیر بغلش استفاده میکنیم. آقای دکتر نحوه ی دقیق استفاده از این نوع از تب سنج را میفرمایید لطفا؟ اینکه میگویند دمای تعیین شده توسط تب سنج را به علاوه ی یک کنیم درست است؟
- سلام نوزاد ما سه ماهه هست سرفه خشک میکنه چه داروی بهس بدیم
- سوال
وقت بخیر ایا دو سانت بزرگی سر نوزاد سه ماهه .اشکالی دارد
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- سلام دوقلوهای من تمام بدنشون دونه زده تاولی هستن باید چیکارکنم
سلام من دوقلو های ۳ ساله دارم که کله بدنشو دونه های قرمز زدن میخواستم ببینم باید چیکارکنم
- دندان
سلام آقای دکتر دندان در نیاوردن تا چه سنی طبیعیه؟
- استفراغ
نوزاد چهارماهه که بعداز شیرخوردن بالا میاره پودر اسومراز دکتر داد اما هیچ تاثیری نداره
- سرماخوردگی کودکان
سلام نوزاد یک ماهه ی من هم عطسه میکنه و گهگاهی هم سرفه ، بینیش هم گرفته و نمیتونه شبا راحت نفس بکشه چکار کنم
- سلام خسته نباشید.کودک من نه ماهه است و4روزی میشه تب کرده آزمایش هم گرفتن میگن که عفونت داره وتوی سلولش هم مشاهده شده علت چیست وچه باید بکنیم الان هم دربیمارستان بستری است
- درباره شربت سفسکسیم
سلام وقت بخیرحدود سه روز پیش من پسر ۵ ماهم رو بردم پیش دکتر به علت سرفه های شدید و ابریزش بینیدکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرد ولی هر بار که میخوره استفراغ شدید میکنه و این اتفاق به فواصل متعدد رخ میدهچکار باید کنم
- تب
کودک یک سالو هشت ماهه. دچار بیماری شده. علاءم ان تب کبودی لب و خشک شدن لب و آفت دهان. اسهال نمیباشد.دو هفته قبل از یک چاله کوچیک آب خورده ک لجن مانند بوده ...
- گوش دردوگلودرد
سلام دخترم ۵سالشه ووزنش ۱۷کیلوهه دردگوش وگلوش در میکنه میشه میزان مصرف شربت آموکسلین ۱۲۵رابهم بگی که چقدبهش بدم وساعتشم بهم بگید
- کودکان و تب
سلام و خداقوت دکتر دختر من دو روز دیگه یکساله میشه شیرخشک نان دو میخوره والان ۲۴ساعتع تب میکنه که با قطره کنترل شده بیشترینشم ۳۸و۶ بوده تاحالا دوتا ویتامین د۳زدیم که فاصله امپولها کم بوده ۵روز اشتباها یکماه زدیم ولی خبری از دندون نیست البتع لثه اش سفید میزنه ولی نیش نمیزنه غیر تب اسهالم شده امروز بنظرتون دندونه؟باید جی بدم بهش اگه ار دندون نیست فعلا دسترسی به متخصص ندارم
- آبله مرغان
استفاده از شیاف استامینوفن کودکان برای پایین آوردن تب بچم مشکلی براش به وجود نمیاره
- بیماری نوزاد
علت گرفتگی بینی وچه چیزی برای گر فتگی استفاده کنم شیر هم خوب می خوره
- باسلام نوزاد بیست ویک روزه دارم که بدلیل زردی بهش شیر خشت میدم واسهال شده ونفخ شکم زیادی دارد چکار کنم ؟

