Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آد
سلام آقاي دكتر من امروز تازه متوجه شدم كه قطره آد كه ب دخترم ميدادم طبق چيزي كه روي قوطي زده ٢٥قطره امروز شمردم ٢٠ قطره ميشده اشتباه زدن يعني تا الان هر روز ٢٠ قطره ميخورده دخترم ٥ ماهشه
- سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی
باسلام وخسته نباشیدبه نوزاد ۶ ماهه که یک هفته مونده بشه ۷ ماهه سرماخورده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی می توان داد؟ باتشکر از شما
- سرفه خشک نوزاد
با سلام نوزادم دو سه روزه که سرفه های خشک میکنه و صدای سرفه هاش خیلی بلند و غیره طبیعی هست و همش استفراغ میکنه و دماغشم بند شده دلیلش چیه چکار کنم
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر پسر ۱۰ماهه دارم قطره آهن adzoferبهش میدم متأسفانه اصلا دوست نداره به محض خوردن بالا میاره با توجه به اینکه فاویسم هست میشه لطف کنید قطره آهن دیگه ای پیشنهاد بدین
- سلام نوزادم 3ماهشه اسهال شده چ دارویی مصرف کنم
- سرما خوردگی
با سلام. آقای دکتر دخترم شش ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد دارو چی بدم؟ وزنش 7کیلو
- سلام اقای دکتر نوزاد4ماهه دارم شدیدا گریه میکنه نمیدونم کولیک هست یان هرکار. میکنم آروم نمیشه
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام و خسته نباشيد من ساكن كشور انگليس هستم و متاسفانه پزشك اينجا كمكي بهم نكرده فرزندم ٨ هفته دارد و در هفته ٦ رگه هاي خون در پوشكش ديدم به حساب اينكه شايد مقعدش. زخم شده باشه گذاشتم چون ناچيز و خون قرمز روشن بود تا اينكه ٤ روز پيش مجدد خون ديدم با حجم بيشتر دكتر رفتم گفت مقعدش خراش داره چرب نگه دار تا اينكه دو روز بعد مجدد خون با حجم بيشتر از دفعه پيش ديدم مجدد مراجعه كردم باز هم همون حرف رو شنيدم كه مقعد خراش برداشته شيرخودم رو ميخوره و اصلاً تب يا بيقراري نداره يه بچه كاملاً نرماله از همه نظر لطفاً تشخيص خودتون رو بگين بهم خيلي نگرانم كه اين بچه دچار كم خوني نشه و اينكه اين موضوع مشكل حادي نشه. ممنونم
- نخوابیدن نوزاد
سلام آقای دکتر دارم دیوونه میشم نوزادم سه ماه و ۲۰ روز هست تقریبا ۳ هفته است نمیخوابه اصلا.اگه میخوابه هم از ۲۴ ساعت ۷ ساعت می خوابه اونم بریده بریده پشت سر هم نیس به نظرتون مشکلی داره؟بخدا نزدیکه خودم بکشم از دست این بچه.
- سرماخوردگی
باسلام دخترم چهارماهشه آبریزش بینی،عطسه،سرفه و تب داره دکتر بهش قطره پلارژین،آزیترومایسین ۱۰۰تجویزکرده.اما دخترم سرفه میکنه چیکار کنم
- فاویسم
سلام نوزادی دارم که فاویسم داره میخواستم بدونم چه مواردی رو باید رعایت کنم. درضمن زردیش هم طولانی شد ایا به خاطر فاویسمش هست؟
- زردی نوزاد
با سلام و احترام. فزندم سی روزه است و دختر. ابتدا زردی 17 داشت که بعد از بستری دو روزه و رسیدن به 10 مرخص شد. الان بعد از سه هفته همچنان زردی دارد با بیلی روبین 8 . خوب شیر میخورد و ادرار زیادی میکند. اما همچنان صورت و سینه اش زرد استو گویا اصلا پایین نمی آید. تست غربالگری و ازمایش ادرار و خون که گرفتیم دکتر گفت مشکلی ندارد. نمیدانم چرا خوب نمیشود و قرار است تا چند وقت طول بکشد. ممنون میشم جواب بدهید.
- سوزش ادرار کودک
با سلامفرزند بنده حدود دو سالش است و دچار سوزش ادرار شده چکاری باید انجام بدهم؟
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- واکسن
باسلام نوزاد ۲ ماهه ای دارم که روز قبل واکسن دریافت کرده امروز پایین ترازجای واکسن قرمز ومتورم شده ایامشکلی داره؟جای خودواکسن متورم نیست،برای درمانش چه کاری انجام بدیم
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- کمک
سلام آقای دکتر دستم به دامنتان الان درست دخترم نه ماه و ده روز دارد از یکشنبه هفته پیش تب دارد که با آستامینوفن پایین می آید دوباره تب می کند دچار سرفه. تنگی نفس. هم است بصورتی که خدا شاهده نه می تواند شیر بخورد نه بخوابد از همان هنوز یه خواب درست نکرده است دو مرتبه هم دکتر بردم یکبار سفالکسین ۲۵۰ دادند یکبار هم آموکسی سیلین ۱۲۵ دادند اما خوب نشده همش گریه و بی قراری میکند تو رو خدا شما بگید چکار کنم خواهش میکنم
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
دخترم ۳ ماهش پشت بند شیر خوردن مدفوع میکنه علت چیه

