Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص ویتامین دی
سلام من دوتا پسر چهارساله و هشت سال دارم ایا میتونم ماهی یک بار بهشون قرص ویتامین دی بدم یا برای بچه ها ضرر داره. لطفا راهنمایی کنید.
- حساسیت غذایی
سلام پسر من ۱ سالشه ب بعضی غذاها حساسیت نشون میده مث گوجه سفیده تخم مزغ یا بعًیا ک خودم موندم ک چی میخواستم ببینم چکار باید بکنم پوستش کهیر میزنه سینش خس خس میکنه دارویی چیزی هست؟
- سرکوچک
سرکوچک ولی دور سر اندازه، نشانه ی میکروسفالی هست؟آیا سر کوچک مساوی عقب ماندگی هست؟
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترمن۹/۵ساله هست و سوزش ادرار و دل درد داره.چه دارویی و چه مقدار بهش بدم؟۳۶کیلو وزن داره
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- سلام خانوم دکتر پسر من امروز ۳ روز سرما خورده میتونم بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم آبریزش داره
- علت افتادن ناخن کودک
علت افتادن ناخن دست وپای کودک وعفونت دورناخن چیست
- مقدار شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله
شربت آفاکسیم برای کودک ۶ساله چقدر هست؟ وزن دخترم ۲۰ کیلو هست
- تب وسرفه خلط دار
سلام خسته نباشید دخترمن ۲سال و۷ماهشه امروزصبح تب کرد وهمراه تب سرفه ای خلط دارداره میتونم بهش شربت آفاکسیم ۱۰۰بدم بهش
- تب و گلو درد
سلام دخترم گلوش چرک کرده ۳سال و۹ماهش.۱۴کیلوش.ازتاریخ ۷اردیبهشت تب کرده سوسپانسیون ازیترو ۲۰۰خریدم براش روزی چند سی سی بهش بدم؟چند ساعت یکبار؟
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام پسرم سه سالشه سرماخورده گلودرد داره سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم؟
- کودک ۲ساله و ۳ساله
سلام خسته نباشید من بچه هام یکی ۲ساله هست ۴الی۵روز سرما خورده سینه اش خیلی خیس خیس میکنه شربت چرک خشک کن و آستامینوفن گرفتم هر۱۲ساعت چرک خشک کن وهر۶ساعت آستامینوفن دادم زیاد تاثیر نکرده و دخترم۳ساله هست تازه سرما خورده امروز داره سرفه میکنه چه داروی بگیرم بهتره
- خونریزی
باسلام دختر ۴سالم از واژن خون لکه ای داشت و صبح هم اسهال رفته
- آب میوه
سلام آقای دکتر دخر ما یکسالو پنج ماهشه هیچ نوع آب میوه طبیعی رو نمیخوره فقط از این آب میوه های داخل فروشگاه صنعتی میخوره بنظر شما مشکلی نداره خیلی ها میگن ندید بخوره مواد افزودنی وقتد و غیره داره ولی خب چه کنم از همینا دوست داره
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ سالش نیم ساعت پیش بهش سرماخوردگی دادم الان میشه بهش ایپوپروفن بدم
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- بالا اوردن دارو
سلام دخترم ده سالشه گلوش خارش داشت دکتر واسش سفکسیم تجویز کرد یک روزی یک قاشق غذاخوری دختر من شب تب کرد من ایبو پروفن رو همراه با سفکسیم دادم خورد بعد ۴۰ دقیقه بالا اورد میخواستم بپرسم دوز تجویز شده را دوباره تکرار کنم یا نه
- مقدار مصرف سفکسیم برای دخترم ۳۴ کیلو هست
مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸ساله با ۳۴کیلو وزن
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم

