Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی
باسلام دخترم یکساله ویک ماهش هست،بخاطرآلرژی که داره دکتراسپزی قطره وشربت داد الان سرفه هاش خلط داروچرکی هست دکترگفت فارمتین ۲۲۸ بدید من رفتم داروخونه گفتم ولی آفاکلاو ۲۲۸ داد خواستم بپرسم همون هست یانه ممنون میشم
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- تغییر رنگ پوست
چند هفته شده که کف پا ودست دختر سه وسال ونیمه ام زرد شده البته پوستش سفیده و ضمناً گوجه وکدو تنبل و نارنگی زیاد می خوره دیگه سعی کردم اصلاً بهش ندم مشکل مربوط به مصرف اینها می باشد؟
- تو دماغی صحبت کردن
سلام،آقای دکتر خسته نباشید.10روز قبل پسر 5سالم شروع به عطسه میکنه وشربت پلارژین کیدز مصرف کردیم وبعد از 2 روز عطسش قطع شد وشربتم 5روز دادیم.الان تقریبا 5روز کامل خوب شده ولی همچنان تو دماغی صحبت میکنه. پسرم 2سال قبل آلرژی وآسمان خفیف داشت که با دارو 2سال قبل خوب شد.الان نمیدونم تو دماغی صحبت کردنش از آلرژی یا چیز دیگه.اینم بگم راحت میخوابه،خرخر نمیکنه،ترشحاتم نداره،سرحالم هست.اگه از آلرژی باشه چی مصرف بکنه؟
- آب سیب
با سلام. بچه یکساله تب دارد آب سیب طبیعی برایش خوب است؟
- سلام خسته نباشید برا سرفه خلط دار کودک هفت ساله چی بدم
سلام برا سرفه خلط دار کودک هفت ساله چی بدم
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- سلام پسرم هنگام شیرخوردن یه پاش میلرزه الان
- وزنکمکودک
سلامجنابدکتر.پسرم۱۱ماهشه.وزنش۷ونیمکیلویه.اشتهابهغذاشکمه.شیرمادرمیخورهمولتیوآهنشهرروزمیدمتاثیرینداره.بهدکترمتخصصدسترسیندارممنطقهمحرومیم.امروزبراششربتزینکپلاسگرفتم.روزیچندقطرهبراشبدم؟.آیابراش مفیده؟عوارضهمدارهیانه؟.ممنونم
- شربت تئوفیلین جی
پسرم خیلی سرفه میکنه ۳ سال و چهار ماهشه میخواستم بدونم شربت تئوفیلین جی برای سرفه اش خوبه بدم یا نه؟
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- سفکسیم۱۰۰ برای یکسال ۸کیلو چقدره؟ودیفن هیدرامین ضدسرفه روش نوشته ایا بدم یا نه و چقدر؟؟
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- کجی لب کودکان
کودک من دو و نیم سال سن دارد هنگام صحبت کردن لب پایین به سمت چپ کج میشود
- قطره چشم باکتی ماید10
برا بچه یکسال و۸ماه خوبه؟هرچندساعت مصرف بشه
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
- ویتامین دی
سلام.پسرم هجده ماهشه درازمایش یکسالگیش ویتامین دی کم بودالان چه ویتامینی بدم بهش تاکمبودویتامین دی جبران شود.
- کم بودن آهن و ویتامین دی
سلام ببخشید دخترم 2سال و4ماهشه بردمش چکاب.هموگلوبین12/7 آهن17 ویتامین دی19بود دکتر گفت یکم آهن و ویتامین دی کمه براش مولتی ویتامین و ویتامین دی نوشت.آیا خیلی کمه آهن و ویتامینش؟؟واینکه از دیروز که مولتی ویتامین و خورده ادرار زرده و بوی مولتی ویتامین میده طبیعیه؟؟ممنونم

