Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی
با سلام ، دختر من دو روز بعد به دنیا اومدن بیلی روبینش بیست و یک بوده بعد یک شب زیر دستگاه موندن به نوزده کاهش داشته و بعد از دو شب به دوازده رسیده و یک شب دیگر هم زیر دستگاه موند و بدون اینکه آزمایشی ازش بگیرن ترخیصش کردن . دوباره یک روز بعد از ترخیص علائم زردی شدید شد و مجدد آزمایش دادیم و شانزده روی هشت بود و الان باز بستری شده باید چه کاری انجام داد بطور کامل زردی برطرف بشه و دادن قطره بیلی ناستر موثر هست
- چشم
سلام آقای دکتر دختر دو ماهه دارم الان سه روز آبریزش بینی دارد فرمودید قطره بزنم و بخور بگذارم بهتر شد عصری چشمش اشک میزند و قرمز است باید چکار کنم خواهشا راهنمایی بفرمایید
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟
- دادن شیر کم چرب گاو به جای شیر خشک به نوزاد هفت ماهه و مقدار مصرف آن
با سلام به علت شاغل بودن وگذاشتن پسر هفت ماهه ام در مهد می توانم به جای شیر خشک آپتامیل اچ آ شیر کم چرب گاو استفاده کتم همراه با ویتامین آد و قطره آهن و غذای کمکی مشکلی برای نوزاد پیش نمی یاد و ودر هر وعده چه مقدار می تونم شیر کم چرب گاو رو بدم همیشه راهنمایی های شما بسیار مفید بوده است ممنون از شما
- تب نوزاد4ماهه
سلام دخترم 4ماهشه بشدت تب داره چجوری میتونم تب شوبیارم پایین کدوم داروبراش بهتره. شربت ستادین.ایبوبروفن.قطره استامینوفن دارم.کدوم بهتره
- نوزاد 20روز سرفه میکنه
پیش متخصص بردم گفت مشکلی ندارن خوبه سالمه . ولی سرفه هاش خیلی شد
- قطع شیر شبانه
سلام افای دکتر شیر شبانه شیرخوار از چند ماهگی باید قطع بشه؟
- نوازاد یک ساله
نوارادم یک سالشه ازشب تا صبح شیر میخوره ولی وقتی بیسکویت مادر میدیم نمیخوره چرا
- شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام شیش ماه و نیمشه شیر خشک ببلاک آر میخوره و شیر خودم .روزی ۸۰ سی سی فقط شیر خشک ببلاک آر میخوره این ۱۵ قطره آهن که میدیم کفایت آهن بدنشو میکنه؟
- وزنگیری
سلام خدمت شما اقای دکتر.نوزاد ۴۳روزه ای دارم باوزن تولد ۳۹۰۰.قد ۵۲.و دور سر ۳۴.در ۳۱روزگی در تاریخ ۲۵ابان بردم بهداشت وزنش ۴کیلو.قد ۵۳.دورسر ۳۶.مجددا ۳۰ابان بردم وزنش ۴۱۰۰.بود.و در ۵آذر هم ۴۲۰۰.تیا این وزن گیری نرماله؟ضمن اینکه رفلاکس یا کولیک و مشکل دیگری نداشته و ندارد.وروزانه ۵قطره پدی لاکت و ۲۵قطره آ.د مصرف میکنه.ممن میشم راهنمایبم کنید.اخه بهداشت بهم گفت که وزنگیریش خیلی کمه.
- اطفال
باسلام خسته نباشید پسرمن ۵۲ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ و وزن ۴۰ روزگیش۴۶۰۰ بود و قدش۵۷ متاسفانه من از روز اول هیچی شیر نداشتم قطره ب زور و فشار در میامد پسرم شبا خیلی بی تابی میکرد مجبور شدم با قاشق شیر خشک رو براش شروع کنم و دیگه کم کم براش شیشه رو شروع کردم ک خوشبختانه هنوز سینمم میگیره با اینکه مدام من زیر سینم دارمش تا مک بزنه و تقریبا هر دو تا سه ساعت هم بهش یک شیشه ۹۰ سی سی میدم هنوز شیر نکردم یک شب تا صب ک بهش از سینم ندادم صب دوشیدم به زور ۳۰ سی سی شد خیلی شیرم کمه و پسرم وقتی میبنه شیر نمیاد گریه میکنه و همش سینه رو از دهنش میکشه بیرون میترسم دیگه کم کم از سینم بیفته و کلا شیرخشکی بشه لطفا راهنماییم کنید راهی هست تا شیرم زیاد بشه؟ روزی یک لیتر شیر میخورم مایعات زیاد میخورم از دم کرده های گیاهی بگیر تاقرص متوکلوپرامید، پودر شیرافزا و قطره قرصش و... اما بعد یک ماه و نیم تاثیری ندیدم و سوال دیگه اینکه با اینکه پسرم روزیه ۷یا۸ بار شیشه میخوره در کنارش سینمم میدم بهش اما خیلی لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت هم گفتن کاهش وزن داره چه کنم بچم رشدش خوب بشه؟ ممنون از لطفتون
- زينك
باسلام ايا قطره زينك سولفات براي نوزاد باعث الرژي ميشود؟ بعد مصرف قطره صورتش دونه هاي قرمز زد
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دختر ۵ماهه ای دارم،که ریفلاکس وآلرژی داره وببلاک arمیخوره،حدود یک هفته اس که بی اشتها شده وخوب شیر نمیخوره،دارویی واسه افزایش اشتهاش هست?؟؟؟؟؟؟معمولا از ساعت ۵صبح تا ۱۰،۱۱صبح دلپیچه داره .
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - خواب نوزاد.
سلام دختر من ۳۲ روزه هستش ما احساس کردیم سرما خورده به پزشک اطفال بردیمش و تایید کردن شربت چرک خشک کن تجویز شد دو مرحله که به نوزادم میدم دیگه مشکلی نداره ولی خیلی خوابیدنش نسبت به قبل زیادتر شده فقط روی هم رفته در ۲۴ ساعت د ساعت بیدار خیلی نگرانم ممکن راهنمایی کنید
- مشکل تناسلی نوزاد
- جوش
سلام دکتر سینه پسرم نزدیک گردنش جوش ریز زده بود الان رفته رفته دور گردنش و گرفته و به هم چسبیده و بزرگ شده یا داخلشون چرکی شده چیکار کنم کمکم کنید.
- Advanced Technologies in Vault Technologies: What’s Accessible in Scottsdale area?
- سرفه و عطسع نوزاد
سلام خسته نباشید من نوزادم هفده روز دارد یه روز که سرفه و عطسه می کند اما تب ندارد خیلی ناراحتم چیکارکنم

