Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام دکتر دخترم با ببلاک ای آر اسهال گرفت چیکار کنم هیچ دکتری مطب نیست من جرأت ندارم ببرمش بیمارستان
- شیر خشک
سلام من بچه ام 13 روز اش هست بعد همش استفراغ میکرد هم شیر خودم را می خورد هم شیر خشک اسم شیر خشک هم بیول پلاس بود دیشب بردیم اش دکتر گفت شیر خشک اش خوب نیست شیر خشک آپتامیل را بهش داد دیشب بهش دادیم اصلا خوابش نبورد از دل درد من الان می خواستم ببینم که کدوم بهتر هست بهش بدهم و چقدر باید بدهم؟؟
- سرفه خلط دار نوزاد 3 ماهه
سلام
نوزاد 3 ماهه دارم که سرفه خلط دار داره سرفه که میکنه خیلی اذیت میشه یکم بد حاله لطفا بگین چه دارویی بهش یدم - نوزادم سه ماهه اس سرما خورده دسترسی به پزشک ندارم بهش میتونم کوریزان بدم ؟
پسرم از دیروز فس فس بینی داره و سرفه میتونم کوریزان بدم ؟ دسترسی به دکتر ندارم ببرمش
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- شیر خشک و یبوست
سلام دکتر دخترم شیر خشک نان اچ ا بود پیدا نکردم عوضش کردم....با شیر خشک جدیدش یبوست گرفته دکتر گفتید عوض کنم تا ببینم چی بهش میسازه الان بخاطر یبوست مقعدش زخم شده موقع دفع گریه میکنه دردش میگیره پمادی هست برای زخم مقعدش؟
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- تب
سلام بچم 8ماهشه از دیروز تب داره تا ۳۸ و نیم هم بالا رفت ابریزش بینی داره اب دهنشم هم میریزه دهنش با سرش بیشتر داغه چیکار کنم دارو دارم میدم بهتر میشه دوباره تب میکنه
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !
- مریضی
با عرض سلام کوچولو ما ۳۵ روز دارد خیلی نا آرامی میکند شیر درست نمیخورد سلفه عدسه دارد بعد استفراغ میکند وحنجره اش خس خس میکند نظر میاد گلو درد است چه داروی براش بدهم میترسم ببرم دکتر
- ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه ۱۰ روزه اسهال بردم دکتر شربت زینک سولفات رو داد رفتم داروخونه پودر او ار اس داد بازم خوب نشد بنظر شما چیکار کنم با تشکر
- یبوست
پسرم 40 روزشه الان حدود 12 روزه که شکمش کار نکرده بارون زیتون و کرچک هم ماساژ دارم ولی تا ثیر نداشته به نظرتون باید چیکار کنم؟
- وزن گیری نوزاد
سلام نوزاد دوماهه وزن بدو تولد ۲۶۵۰والان که دوماهشه ۴۵۰۰هست میخاستم ببینم چند ساعت یه بار باید شیر بخوره
- سلام اقای دکتر بچه من 1ماه دارد و شکمش هم زیاد کار میکند هم ریزه ریزه اصلا دائم کار میکنه. میگن به خاطر اسیدی شدن شیرمادر. من پنتو پرازول بخورم یا خیر؟
معده من خیلی ترش میکنه در دوران بارداری هم همش پنتو میخوردم
- پریدن اب دهان
آب دهان نوزاد 3ماه می پره گلوش تو خواب سرفه میکنه
- شیر خشک
دکتر ببخشید که باز سوال میکنم اشتباه گفتم الان بچه ۸ ماهو تموم کرده ینی الان ۸ ماهو دو روزشه همین بیومیل ۲ رو بخوره خوبه؟
- استفراغ پنیری ابدار
پسرسه ماهم استفراغ پنیری ابدارمیکنه وخس خس سینه میکنه دکتربراش متوکلوپرامیدنوشته عوارضش زیاده داروبدون ضررمیخوام
- آب
خداقوت آقای دکتر۰۰۰چقدر آب به نوزاد هفت ماهه میتونم بدم؟

