Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم سه ماهش هست گفتندحساسیت به باقلا داره من میتونم موهامو رنگ کنم
من میتونم موهامو رنگ کنم
- کارنکردن شکم نوزاد
با سلام دخترم ۵ ماهشه الا ۱۰ روزه شکمش کار نکرده باید چکار کنم
- تب و استفراغ
سلام دخترم دو هفته است استفراغ شدید وتب شدید داره سه دفعه بردمش دکتر براش دارو نوشت اصلا فرقی نکرده خواهشا کمکم کنید
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
ببخشید آیا سوسپانسیون پاراکید دو برابر وزن نوزاد باید داره بشه یا همون برابر وزن؟
- سرلاك
بإسلام.دخترم ٦ماهه است.غذاي كمكي فرني الرژي داشت.سرلاك برنج رقيق شده ديشب براي روز سوم در خواب خيلي بي قرار بًود نفخ داشت و يه خودش ميپيچيد.صبح هم إسهال داشت.يعني به سرلاك الرژي داره.اقاي دكتر پس من غذاي كمكي چي بدم بهش.سيب زميني رو ميتونم امتحان كنم؟آبپز كنم بدون روغن و كره
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر میبخشید نوزاد دارای گروه خونیb+ و هم گروه خونی من است. در روز سوم تولد زردی۱۶.۵ داشت و تحت درمان فتوتراپی قرار گرفت به مدت۴۴ ساعت و بعد از ان در روز۷ ام تولد زردی ۱۳.۸ هست.ایا لازم است مجدد در دستگاه قرار بگیرد؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.
- ختنه نوزاد
بهترین زمان ختنه نوزاد چه موقع هست.واینکه کدام روش ختنه بهتر هست واینکه آیا بستن پوشک برای نوزاد بعد از ختنه مشکلی داره
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- کش و قوس
نوزاد ۲ماهه اول صبح تو خواب همش کش و قوس میکنه و زور میزنه علت چیست؟
- مشکوک به تشنج
سلام خسته نباشی پسر۴ماه ای دارم ک دیروز ۴ ثانیه با حالت گیجی به یک جا خیره شد بعدن ازت عادی داشت و چندهفته ای هست ک پرش دست پا دارد شرح حال عادی دارد فقط پرش دست پایش منو نگران میکند تروخدا پاسخ بدید
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ ماه سن داره و چند روزی هست که مدام دندان قروچه میکنه. گچ دیوار رو هم میخوره. ممکنه به خاطر انگل باشه؟ چطور باید بفهمم دلیل دندان قروچه چی هست؟ به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیتونم برم
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام، نوزاد ۲ ماهه ای که ریفلاکس مخفی داره که مدام دستهاشو مشت میکنه و ماهاشو تو شکمش جمع میکنه و با حرص شیر میخوره البته این حالت با خرص شیر خوردنش بیشتر شبها است شیرخشک هم گاهی در طول روز بهش داده میشه تا حالا نان بوده به پزشک مراجعه کرده بی بی لاک بهش داده میشه با صدای بلند گریه میکنه و خیلی دیر آروم میشه، قطره ضدنفخ و شربت گریمچیر بهش داده میشه خیلی تاثیر نداره و اخیرا پودر مترانیدازول برای ریفلاکس داده میشه وضعیتش رو خیلی بهتر نکرده طریقه خوابیدنش رو هم سرش رو کمی بالاتر از بدنش قرار داده میشه خواب عمیق نداره میخاستم راهنمایی کنید چکار باید کرد چه دارویی براشون استفاده بشه که وضعیتش رو بهتر کنه؟
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم که شیرمادروشیرخشک کمکی میخوره وازماه دوم تولدشکمش دیربه دیرکارمیکنه والان یه هفتس که شکمش کارنکرده ورنگ مدفوعش هم سبزه ورفلاکس داره علت دیرکارکردن ورنگ سبز مدفوع نوزادچیه ودرمانش چیه
- نخوردن شیر و غذا نوزاد هفت ماه
سلام اقای دکتر نوزاد ۷ ماه دارم از ۴ ماهگی تو خواب فقط شیر میخورد اونم خیلی کم و قطره قطره یکسال طول میکشید تا بخوره گاهی هم نمیخورد. الان ۱۵۰ سی سی هر وعده میخوره اونم سه بار که هر بار تو خواب عمیق و به زور اصلا گرسنه نمیشه غذا نمیخوره و اینکه شیر شب ساعت ۱۲ میخوره تا فردا ساعت ۱۱ خوابه بیدار هم میشه لب ب شیر و غذا نمیزنه سیر خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- تب نوزاد
سلام من پسرم ۷ ماه۱۳روزشه از دیروز تا الان که میشه نزدیک به دو روز به طور مکرر تب داره از قطره استامینوفن هم استفاده کردم ولی بعدش استفراغش میکنه و همه محتویات معدشو بالامیاره از شیاف استفاده کردم برای کنترل تبش ولی تبش پایین میاد دوباره بالا میره و اینکه خوب ادرار نمیکنه اسهال سبز رنگم داره وادرارشم بو داره و الان روی بدنش دون های قرمز دراومده لطفا راهنماییم کنید
- چهاردست و پا
سلام اقای دکتر دخترم امروز هشت ماهش تموم شد رفته داخل نه ماه ولی چهاردستو پا یا سینه خیز نمیره دستشو میگیرم راه میره وخودش بدون حمایت میشینه دورخودش میچرخه به پهلو میره عقب میره
- ریفلاکس
سلام دکترقطره دایمتیکون برای ربفلاکس خوبه؟واینکه پسرمن۸ماهشه چه موقع وچه اندازه بهش بدم؟
- قرص فنوباربیتال
سلام و خسته نباشید قرص فنوباربیتال برای نوزادمون پزشک تجویز کرده دو به شک هستیم به نوزاد بدیم یانه چون میگن خوب نیست میخواستم نظرتان بهمون بگید ممنونم
- اسپری بینی کلداماریس بی بی
برا نوزادان بالای ۳ سال میشه از اسپری کلداماریس کودکان استفاده کرد؟برا پیشگیری از کرونا. چون مهد کودک میره.آیا عوارض داره براش؟

