Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد چشم کودک با ریختن قطره باکتری ماید
سلام وقتتون بخیر، برای عفونت چشم پسرم با تجویز پزشک، نه روز هست که قطره باکتری ماید براش استفاده میکنم، تا یکی دو روز پیش کاملاً چشمش خوب شده بود ولی یکی دو روزه حس میکنم رگهای کوچیک خونی مجدد روی سطح چشمش برگشتن، و اینکه از ابتدا هربار این قطره و یا پماد جنتامایسین براش میزنم احساس درد و خارش شدید داره، آیا مصرف پماد و قطره کافی هست؟ میتونم دیگه نزنم به چشمش؟
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- سلام ببخشید من فرزندم واکسن ۱۸ماهگی اش اش یک ماه ونیم عقب افتاده چکارکنم
- ویروس دست وپا در کودکان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوه ام ویروس دست وپا گرفته کف پا دستها وناحیه مقعد جوش زده دکتر براش شربت دیفن هیدرامین ۵ سی سی والومینیم ام جی ۱۰ سی سی تجویز کردن ۳بار در روز بعد ۳ مرتبه استفاده امروز یکبار اسهال رفته آبکی بود البته یکبار صبح که خوب بود ولی بار دوم آبکی اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید درضمن ۱۵ کیلو وسنش ۲سال و۹ ماه هست
- شربت سیفکسیم برای گوش دردخوبه
آیا شربت سیفکسیم برای گوش دردشدیدکودک مناسب هست
- سرفه شدید و پشت سرهم
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم سه ساله هست وزن ۱۴ سرما خورده امپول سفتی ۲/۱ و بتا ۱/۴ تزریق شده و شربت سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۴ سی سی شربت پلارژین و ستادین اصلا خوب نمیشه خییلی سرفه میکنه شبا از سرفه نمیتونه بخوابه یکریز پشت سرهم سرفه می کنه هم خشک هم خلط دار تو رو خدا راهنمایی کنید چه دارویی بدم خوب بشه
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- اسهال کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 18 ماهه است الان نزدیک 17 روزه اسهاله حداقل روزی 5یا6 بار. تا حالا دو سه تادکتر بردم بهش قطره پدی لاکت و چند شربت دیگه دادن ولی متاسفانه هنوز درمان نشده. اسهالش کشداره بدون تب و خون هست. حال عمومیش خوبه بدنش کم آب نیست دو ماه پیش آزمایش مدفوع داد البته دو روز پشت سرم هم که انگل هم نداشت .بعضی وقتها چشم چپش عفونت میکنه واگه اسهالش یه کم دیر شسته بشه بدنش رو میسوزونه. لطفا ما رو راهنمایی کنید ممنون.
- سلام دخترم ۲۴ کیلو وزنش هست دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی ایا این مقدار با توجه به وزن کافیه دوم اینکه میلی لیتر همون سی سی هست
دخترم ۸ سالشه گلو درد و سردرد داشته بردمش دکتر این شربت را داد
- اگزما
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ سالشه اگزمای شدید داره چند ماهیه تمام دستو پاش رو انقدر که میخارونه زخم شده و پوسته پوسته شده و هر دکتری میبریم درمان نمیشه هر روز داره بدتر میشه به نظرتون درمانی هست برای این پوست
- خرخر بینی،
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه به تازگی سرما خورده ودارو قرص ازیترمایسن میخوره ولی آقای دکتر وقتی جیغ یا گریه میکنه صداش یکمی میگیره و و گاهی بینی اش خر خر میکنه البته موقعه خواب اونم گاهی هست با بینی نفس میکشه علت اش چیه میشه برام توضیح بدید چکار کنم که گرفتگی بینی را چگونه خوب کنم ممنون از لطفتون
- سرماخوردگی
دختر شش ساله ام سه روز سرفه زیاد میکند وابریزش بینی سبز رنگ است ولی تب ندارد احتیاج به چرک خشکن دارد؟
- تیرویید
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- اسهال کودک 9ماهه
سلام اقای دکتر فرزند 9ماهه م دچار اسهال شده بر اثر مصرف انتی بیوتیک الان سه روزه که اسهالش قطع نمیشه دو شب هم هست کیدی لاکت بهش میدم اما هنوز خوب نشده اسهالش هم رنگ سبز داره دکتر لطفا راهنماییم کنید
- سبزی
سلام آقای دکتر از چند ماهگی کودک، مادر میتونه سبزی بخوره؟ دخترم۵ماه س، رفلاکس داره. مشکلی نداره؟
- سلامودرود
دکتر دخترم ۱۴ماهش شده یکماه پیش یه دونه دندون ازپایین نیش زده فقط دیگه درنیاورده همه علائمم داره بیقراره،،،آدزوفر میدم بهش و زینک ویتامین د۳ هم تزریق کردیم دوتا واقعا دیگه خسته و کلافه شدیم چیکار کنم؟ کلسیم میتونم بدم؟
- شیرخشک ببلاک AR
سلام
کودک من ۶ ماهش هست. به دلیل رفلاکس معده شیرخشک ببلاک AR میخوره. حالا میشه شیرخشکش راعوض کرد؟
ممنون
- سلام بچه های فاویسم میتوانند ازشربت کلارژن کیدزاستفاده کنند
- نخوردن قطره
با سلام من خواهرم ۶ماهشه و هیچگونه ویتامین و قطره اهن استامینوفن و غیره نمیخوره وقتی بهش میدیم اوق میزنه و خیلی وحشتناک همرو همراه با شیر بالا میاره حتی وقتی یه قطره بهش میدیم.چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟؟ما حتی مارک های مختلف گرفتیم ک شاید مزه یکیشون بهتر باشه و بخوره اما تاثیر نداشت

