Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تزریق دگزا به کودکان بالای ۲ سال
برای سرفه های پسرم که ۳ سالشه میتونم دگزا بزنم؟
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه روزه سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط داره واحساس میکنم چرکیه چه شربتی بخوره خوب بشه
- سلام وقت بخیر دخترم ۹سالشه سرما خورده بینیش کیپه چی مصرف کنه
سرما خوردگی دختر ۹ ساله به همراه آبریزش و کیپ شدن بینی.دارو چی مصرف بشه
- بوی تند عرق دختر 6ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم..
من یه دختر 6 ساله دارم که از حدود یک سال پیش عرق زیر بغلش بوی تندی میده. زیاد سرما میخوره و عفونتهای شدید گلو زیاد داشته.
از وقتی اینطور شد که لوزه هاش یه خرده بزرگ شد....
میشه راهنمایی ام کنید دلیل و درمانش را. ممنون - مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد
- هسته زردآلو پسرم یک سال ونه ماهشه دیشب هسته زردالو قورت داده ولی هنودفع نشده یکم تب داره چکارکنم؟راهنمایی کنید لطغا
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- سلام پسرم ۲۰ ماهشه قطره استامینوفن سو سپانسیون چقدر باید بدم باتوجه به اینکه ۱۱کیلو وزن داره؟
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی
سلام
یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی.
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر
- حساسیت به لبنیات
سلام آقای دکتر من بعد از ۴ماه ماست خوردم دخترم تمام شب دلپیچه و نفخ داشت این یعنی حساسیت به پروتئین گاوی؟ و اینکه تا کی نخورم؟ممنونم
- عفونتگلو
سلام آقای دکتر نزدیک سه هفته هست که دخترم اول سرفه های خشک داشت و الان یک هفته خلطی شده و تب خفیفی هم کرده شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم یا آموکسی کلاو؟ و چقدر؟
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت دکتر بزرگوار پسردوسال ونیمی دارم که دیروز آبریزش بینی وعطسه میکنه البته حال عمومیش خداروشکر خوبه چه دارویی تجویز میفرمایید
- مقدار مصرف
سلام اقای دکتر در جواب سوال من فرمودین شربت اسمونی بدهید میشه لطفا اسم کامل شو بگید اخه این شربت گفتن نمی شناسیم داروخانه ؟ مقدار مصرف برای ۲۲ماهه هم لطفا یگید
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید جناب دکتر پسرم مدتیدندان قروچه میرد یبوست همیشکیداره آزمایش خون مدفوع دادم نرمال بود علت دندان قروچه چی هستش استرس میتوان دلیلش باشه ویکم ناروای داره از چیزی ترسید از دوسالگی اینطور شده وحدود ۶ماه دندان قروچه دارد چه کنم به چه متخصثی مراجعه کنم سپاس
- دخترم یکسال ونیمه است دارددر حال در اوردن دندانهای عقب است منتها یکی دو روز اسهال داشت و الان بشدت استفراغ میکند آیا این طبیعیست

