Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد نکردن قد کودک
یک پسر یکسال و نه ماه دارم الان چند ماهه قدش هشتاد هست رشد نکرده بخداشت گفت باید به متخصص اطفاا مراجعه کنم بابد هر سه ماه قد کودک تغییر کنه.بچه من به ۸اطر دور سرش که از تو بارداری بزرگبود و اب سرش جمع نشده متخصص نغز و اعصاب گفت ویتامین اد رو قطع کنمفقط الان قطره اهن تنها میخوره علت رشد نکردن قدش چیه چکار کنم.عکس کارت بهداشتشم میتونم بفرستم ممنون میشم
- درمورد تغذیه کودک
- مالیدن بینی وچشم کودک
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سرما خوردگی
سلام خدمت شما ،پسرم۸ سالشه ۲۴ کیلو داره سرماخورده تب داره استامینوفن دادم، آبریزش بینی وترشح پشت حلق داره ،علائم دیگه ای نداره چه آنتی بیوتیکی وچقدر بهش بدم ؟ ممنون ازشما
- سلام براب پسر ۱۰ ساله دوز شربت ازیترو۲۰۰ روز اول۱۰ میلی گرم خوبست ۱۰وز اول ازیتو ۲۰۰—- ۱۰ میلیگرم خوبست؟
اگر به پسر ده ساله که ازیترو۲۰۰ میخورد واسپری ادویر استفاده می کند میتواند شربت تئو فیلین جی بدهم
- سلام بی اختیاری مدفوع دختر چهار ساله
سلام دخترم چهار سالشه وبیماری کاوازاکی داشته که درمان شده ولیکن بعد از درمان کاوازاکی چندین ماه است که مدفوع اش را متوجه نمی شه و شلوارش که کثیف می شه متوجه می شه و مدفوعش هم شُل است ولیکن وقتی خودم می برمش توالت و کنارش می مانم بعضی مواقع مدفوعش مقداری سفت (معمولی) هم دفع می کند، لطفاً راهنمایی بفرمایید که دخترم خودش هم از این قضیه بسیار ناراحت است و اوایل فکر می کردیم که تنبلی می کند و با جایزه دادن و صحبت کردن هم مشکلش حل نشد، باتشکر
- پنیرک
سلام آقای دکتر بچم 4 ماهش تموم شده شیر خشک ببلاک 1 میخوره و کمی شیر خودم . الان چندروزه بعضی وقتها پنیرک بالا میاره دکتر بردم گفت مشکلی نداره ولی گفتم از شماهم بپرسم
- تب دوره اي كودك
سلام. كودك سه سال و ده ماهه اي دارم كه در سن دو سالگي يك بار به مدت ٥ روز تب بالا داشت و توي خونش عفونت بود. ٥ ماه پيش حدودا ٧ روز تب داشت و دكتر تب بر و آنتي بيوتيك تجويز كرد. دوباره ٢٠ روز پيش ٧ روز تب داشت و باز روز پنجم توي خونش عفونت بود و نيوتروفيل ٣٠، ليمفوسايت ٦٨، إيزينوفيل ٢، wbc ٣/١، hub ١٣/٣، اياسآر یک ساعته٣٠، سيآرپيمنفي.
دكتر گفت اگر تا ٣ روز خوب نشد باید آز تكميلي بده و ليخو بشود. الآن دوباره از ديشب تب كرده البته نسبت به دفعات قبل تبش پايينتره ضمنا اين تب كردن ها يا خير از وقتي به مهدكودك رفت هشروعشده واينكه بدنشنسبتبهتببرمقاومه وخيلي سخت با استامينوفن وبروفن تبش پايين مياد. آيا اين تب كردن هاش و نهروماتيسميا بيماري خطرناك ديگه هست؟ - دوز مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴سال و نیم
- ویتامین آد
میزان ویتامینی که به بچه ۵و۳ساله چقدرباشه؟
- جوش
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر آیا جوش سرسفید روی بدن کودک ۲ساله میتواند نشان کبد چرب باشد
- متخصص کودکان
باعرض سلام خدمتت دکترمحترم خسته نباشید.پسرم 3ونیم ساله هست که حدود5روزمیشه که هر1الی 2ساعت یکبارمیگه شکمم دردداره وبی تابی وبی قراری شدیدمیکنه.هیچ گونه علاعم خاصی نداره.مثلن بیشترزمانی که غذامیخوره بعدش شروع میکنه میگه شکمم دردداره .شکمش هم کارمیکنه ولی روان هست .یکم هم بعداز5 روزکه اینجورشده الان هم یکم اسهال گرفته.دکتربردیمش البته عمومی.دوتاشربت یکی کلوپد.ودی سیکلومین.وگفتن که نفق داره.حالاکمک خواستم چه داروی پیشنهادمیکنید
- سیفیکسیم ۱۰۰
دختر من ۲ سالشه دکتر چند وقت پیش براش سیفیکسیم۱۰۰ تجویز کرد اما چون خوب بود بهش ندادم الان گلوش عفونت داره صبح ها بوی دهنش میاد و گوشاش به شدت خارش داره میخوام بهش بدم باید چه میزان بدم بخوره؟
- آمپول دگزا برای کودک 7ساله
با عرض سلام وخسته نباشید با علائم آنفولانزا دکتر 2عدد آمپول دگزا تجویز کرده با این توضیح که پسرم سابقه تشنج با تب داره 3بار والان دارو ضد تشنج مصرف میکنه آیا مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۴ سالشه بعضی وقتا میگه مقعدش میخاره و ازمایش کلی هم نمیره باید چ شربتی بدم ممنون از راهنماییتون
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه
- کرفی
سلام شربت امگا ۳ رو میتونم با آبمیوه قاطی کنم به بچه ۵ ساله بدم ؟ به تنهایی میخوره بالا میاره، ممنون
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله و یه دختر ۶ ماهه دارم آیا براشون واکسن آنفولانزا بزنم؟
- شیر رژیمی
سلام خسته نباشید برای کورک الرژیک ۱۸ماهه شیر شماره ۱ اچ آ بدیم مشکلی ایجاد تمیکنه ؟ متاسفانه شیر شماره ۲ نان اچ آ پیدا نمیشه

