Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.
- مقدا مصرف آزیترومایسین 200 درکودکان 6ساله
کودک 6ساله با وزن 18کیلوگرم چه مقدار شربت آزیترومایسین باید مصرف کند
- در مورد آمپول بتامتازون
سلام وخسته نباشید.دخترم ۳ سالشه وبه شدت لوزه هاش بزرگ شد،الان سه ماهه پشت هم سرما میخوره ،شبا همش خرو پف میکنه و مشکل تنفس داره،اگه برا اولین بار بتامتازون بهش بزنم مشکلی پیش میاد یا نه؟
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم
- سوختگی پای کودک در اثر اسهال
سلام و خسته نباشید . باسن کودک ۲ و نیم سالم در اثر بیرون روی زیاد سوخته .. چه پمادی برای این موضع استفاده کنم . ایا وازلین ویتامینه و پماد موپیرسیون خوبه ؟
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- درد در مچهای پا و دست در حال چرخش
باسلام اقای دکتر الان چند روزی هست پسر ۷ ساله من در روزهای اول درد در مچ دست چپ داشت وبعد درد به مچ دست راستش رفت بعد مچهای دستش خوب شد بعد از چند ساعت درد به مچ پای سمت چپش رفت بعد هردو مچ پا خلاصه درد همینجور میچرخه که دیروز در مچ پای چپش با درد شدید وکمی تورم بدونه قرمزی داشت که شبش خوب شد باز امروز مچ پای چپ وانگشت کوچک دست راست وانگشت کوچک و شصت دست چپش درد میکنه.پسرم تب نداره
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- انفلوانزا
دختر ۶ سااه ای دادم با ۲۳ کیلو وزن ، وچار انفلانزا شده دکنر براش کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ هر هشت ساعت تجویز کرده، آیا این دوز براش مناسبه؟ و کپسول اسلتامیویر هر ۱۲ ساعت ۸ سیسی، که هر وقت میخوره دچار تهوع و استفراغ میشه، تا الان ۵ عدد خورده آیا ادامه بدم؟
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- تکامل
سلام کودک من ۱۰ ماه هست چهار دست و پا میره از یه چیزی کمک میگره از جاش بلند میشه ولی نمی نشینه یکمی میشنه بعد خودش رو به جلو هل میده من چیکار کنم خیلی نگرانم .تشکر از راهنماییتون۰
- گرفتگی بینی
سلام وقت بخیر سه ماه هست که هم دخترم همپسرم دخترم۵سال پسرم۹ سال داره مدام سرما میخورن تب وسرفه و گرفتگی بینی دارن میبرم دگتر انتی بیوتیک و انتی هیستامین با شربت سرفه میده بعتر میشن ولی گرفتگی بینی رفع نمیشه بعد از اتمام دوره درمان دوباره ابریزش وگرفتگی بینی با بقیه علایم شروع میشه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- راه نرفتن
سلام آقای دکتر.دخترم 7ماهگی به دنيااومده الان 20ماهشه نه حرف میزنه نه راه می ره نه ميشينه .چهاردست پاه ميره .خوب میشه .
- سلام دخترم بیست ماهه هستند خس خس سینه دارند و تنفس شون مشکل هست و ابریزش هم دارند چه شربتی به ایشان بدم
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
سلام پسرم سرفه و آبریزش داره دکتر براش سفکسیم نوشته ولی دز مشخص نکرده.هفت سالشه و ۲۵کیلو وزنش
- مدفوع سفید
سلام اقای دکتر دخترم چند روز پیش تب کرد بعد چند روز مدفوعش اسهالی سفید شد ب کیدی لاکت دادم اسهال خوب شد ولی رنگش همچنان سفیده علتش چیه؟؟؟
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟

