Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بهبود رشد
سلام خدمت شما, دخترم دوسالشه وزن 12/5 قد 85 داره میخوام بدونم برای افزایش قد و بهبود رشد موهاش چون ریزش پیدا کرده و کم پشته, شربت زینک پلاس یوروویتال رو میتونم بدم ؟
- قرص ازمپرازول
سلام کودک من 5 ماه و نیمه است از 3تا5ماهگی روزی یک چهارم ازمپرازول بهش دادم به خاطر ریفلاکس و بعد از دوماه قطع کردم. بعد از 10 روز دوباره کمی بالا میاره هر روز. ایا میشود قرص را ادامه بدهم یا ضرر دارد؟
- بدخوابی و دیفن هیدرامین
ببخشید فرمودید برای بدخوابی دخترم دیفن هیدرامین بدم اسم شربت رو ودقیقا چی بگم به داروخانه دیفن هیدرامین بزدگسال و کودک فرقی نداره ؟
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست
- مولتي ويتامين ها
سلام خسته نباشيد در صورت امكان در مورد مصرف همزمان ايميونس، استئوكر و كيد كر راهنمايي بفرماييد مبشه هر سه تاشو به كودك بديم يا مصرف يكيش كافيه يا دوتاش؟
- تب کودک
پسر ۱ ساله و ۳ ماهشه تب خیلی داره اصلا با شیاف دارو پایین نمیاد چیکار کنم
- تب کودک یک ساله
سلام خسته نباشید دخترم یک سالشه و هنوز دندون در نیاورده الان سه روزه که تب داره بهش استامینوفون دادیم قطع نشد ایبو پروفون دادیم الان تبش قطع شده اما اصلا لب به هیچ چیز نمیزنه و خیلی بی قراری میکنه در ضمن جوش های ریز قرمز رنگ هم روی شکم و پشتش ظاهر شده میتونم دلیلشو بپرسم
- چه شیری خوبه
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یک هفته سرما خورده همش سرفه خلط دار داره دکتر هم رفته دارو انتی بیوتیک هم خورده ولی هنوز سرفه خلط دار داره الان بهتره ولی سرفه داره هر چی دارو گیاهی هم بوده دادم دیگه نمی دونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- بی حالی
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو۳ماه داره الان دوروز بیحاله انگار همش دوست داره بخوابه یکم تبم داره انگار داره دندون در میاره نمیدونم ب خاطرچیه دقیقا قطره استامینفن هم دادم ادامه بدم قطره رو؟
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- سرماخوردگی کودک
سلام دکترجان خسته نباشید ببخشید پسرم دوسال و چهارماهش هست الان دوروز هست که سرفه های صدادار میکنه ولی ته گلوش قرمز نیست قفسه سینشم صدا نمیده ابریزش بینی نداره ولی گریه میکنه حالت مخاط لزج مایل به زرد داره زیاد تب نمیکنه عطسه هم زیاد نمیکنه درطول روز خوبه شب موقع خواب انگار گلوش میگیره ولی تنفس مشکل نداره بنظرتون احتیاج به انتی بیوتیک داره؟چه داروهایی بهش بدم ممنون از صبوری و راهنمایی هاتون
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- سرفه
سلام آقای دکتر،بچه من 5سالشه چند دوره انتی بیوتیک استفاده کرده،آیا امکان داره از آمپول بتامتازون استفاده کنه؟
- زردیصورت وکف پا
کودک من سه ونیم سالشه اول فقط کمی رنگ صورتش زردبودولی یه مدتیه که رنگ انگشتهاوکف پاشم زردشده علتش چیست ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانشم
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- اشتهاآور
سلام بچه 21ماهه پسر دارم وزنش 10.500 هست چون دوبار پشت هم مریض شده وزنش اوند پایین . میخوام بدونم شربت اشتهاآور چی صلاح میدونید بدم چقدر درروز و تاکی ادامه بدم؟ راسیپ هم خوبه؟

