Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی
سلام دقت بخیر پسرم ۵ سالشه اقای دکتر چتپند وقته کم غذا میخوره چه شربتی برای اشتها بدم ؟
- پروفن
سلام دکتر میشه به کودک یکساله شربت پروفن داد؟؟ وزن کودک 8 کیلو و نیم
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟
- ریزس
سلام یه پسر سه سال و نیم دارم با وزن ۱۵ کیلو از صبح آبریزش بینی داره چه شربتی و چه اندازه بدم ؟ ممنون
- کودکان
سلام من از وقتی که واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو زدم دخترم یبوست گرفته چکار کنم هر چی ام بهش میدم خوب نمیشه
- آیا پسرم کرونا گرفته؟
سلام خسته نباشید. من یک پسر ۵ ساله دارم که دو روزه تب شدید و سرفه و بی اشتها و اسهال داره. درضمن ما یک ماه پیش ،کل خانواده به اومیکرون مبتلا شدیم
- سلام دخترم دو سال و نیم داره تا دارو زینک مصرف میکنه زینک سولفات تا کی ادامه داره
- سلام دکتر پسرم گوش چپ عفونت کرده سفیکسیم 100دکترداده هر12ساعت 3سی سی ولی تاثیری نداره هر12ساعت 5سی سی بدم ایرادی نداره باتشکر
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- سرفه
سلام آقای دکتر،بچه من 5سالشه چند دوره انتی بیوتیک استفاده کرده،آیا امکان داره از آمپول بتامتازون استفاده کنه؟
- تب
سلام پسرم سه سال ونیم دار دیشب تا حالا تب دار شربت ازیتریماسین تو شهر ما گیر نمیاد یعنی اصلا شربت آنتی بیوتیک نیست گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد میخواستم راهنمایم کنید سرما خورده
- ساعت اشتباه دادن انتی بیوتیک
سلام خسته نباشید من دو روز هر 12 ساعت به کودکم انتی بیوتیک میدم. اما امشب اشتباهی 6 ساعته دادم ایا مشکلی پیشمید برای کودکم؟
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- فرزندم ۵ماهه است ووزن نوزاد ۶کیلوگرم خس خس سینه وسرفه داره وسرفه میکنه
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- قطره استامینفون هی تکان دادن کف میکند؟اخه من شربت رو که گرفتم خودم با ریکا شستمش میگم نکنه از مایع ریکا به داخل شربت نفوذ کرده باشه
- سلام.
مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم پسرم اشکال نداره یا باید شکمش خالی باشه..؟

