Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ميزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ براي کودک ۱۲ کیلو
کودک ۶ ساله ۱۲ کیلو وزن
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ماهه ۹کیلویی چقدراست؟؟؟
- آلرژی و کهیر
سلام چیکار کنیم نوزاد به آلرژی مبتلا نشه بچه اولم آلرژی داره نمیدونم به چی . فقط دارم بهش دارو میدم کهیر میزنه برای نوزاد بفرمایید چیکار کنم که آلرژی نگیره
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده
- بیماری کودکان
من یه آبجی 8 ساله دارم که پاهاش خود به خودی دچار کبودی های کم رنگ میشه و گاهی میگه نمیتونم راحت نفش بکشم و گاهی هم درد استخوان داره البته دی ماه بردیمش آزمایش خون و پیش متخصص کودکان گفتن که هیچ مشکلی نداره ولی باز نگرانیم اگه میشه راهنمایی بکنید
- عفونت گلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،دخترم ۴/۵ساله هیت با وزن ۱۷ کیلو ،گلوش سفید شده و دهنش بو میده ،چون قلبش مادرزادی سوراخ داره نگرانم ،آیا سفیکسیم ۱۰۰ براش کافیه ،سپاس فراوان .
- سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ ماهه هست دادن آموکسی ۲۵۰ضرر داره وزنشم یازده کیلو هست
- ادویه
سلام و خداقوت دخترم پانزده ماهشه چه چیزهایی رو نباید اصلا بخوره مثلا اینکه میگن غذای سفره ادویه اینا واسشون ضرر نداره و نمک هر چی سر سفره میبینه میخواد
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- دیر حرف زدن
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ساله و ۱۰ ماهی دارم که کلمات را ادا میکند ولی خودش حرف نمیزند البته برای آب و غذا و شکلات و بریم بیرون و چند تایی دیگر کلمات هدفمند دارد.در رابطه با پوشک گرفتن هم ۳ ماه با او کار کردم ولی همکاری نمیکند .پسر اول من هم دیر حرف زد ولی ۴ سالگی دیگه صحبت میکرد .میخواستم ببینم من باید چی کار کنم آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم و نگران باشم در ضمن در شهر ما گفتار درمانی نیست ولی خودم یه مقداری بلدم که باید چطوری باهاش کار کنم.ممنون
- شربت آهن
سلام آقای دکتر دخترم یکسال دو ماهشه آهنش کمه .دکتر براش ایروفیکس روزی سه سیسی نوشته دو ماهه بهش میدم وزنش هنوز 8ونیم هم شیر مادره هم شیر خشک آلرژی داشت به پروئتین و لاکتز الان ببلاک بهش میدم آلرژی نشون نداده .آقای دکتر میتونم آهنن فروگلوبین بدم .بهش شیر خشکی هست که یکم بهش وزن بده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- آنفولانزا
پسرم هفت سالشه و چند روزی هست ک آنفولانزا گرفته سرم و چند آمپول برا تب تب شدیدش دکتر متخصص تجویز کردند با آزیترومایسین 400و دیفن هیدرامین و چندتا داروی دیگه الان بعد اینکه تبش قطع شده خیلی سرفه خلطی میکنه آیا آمپول دگزامتازون براشون خوبه چه دارویی سرفه اون و خوب میکنه آقای دکتر لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- کم ادراری کودک
کودک سه و سال و نیم دارم که حدود یک هفته است که فقط تقریبا روزی یک بار ادرار میکنه گاهی وقتا هم احساس میکنه ادرار داره ولی ادرارش نمیاد ممنون میشم جواب بدید که علتش چیه
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- قطره اهن
باسلام و وقت بخیر.کودک یک ساله دارم که قطره اهنی که بهداشت داده رو خیلی بد و به زور میخوره و نصفشو میریزه.میشه لطفا یک قطره اهن با طعم خوب که دندون هم سیاه نکنه معرفی کنید.تشکر فراوان
- بتامتازون
دخترم کمی پماد بتامتازون رو داخل دهنش کرد حجم پماد که اندازه نخود بود رو در آوردم و دهانش رو شستم کمی هم ماست دادم بخوره کار دیگه ای هم باید انجام بدم ؟ مشکلی براش پیش نمیاد؟ دخترم یکسال و ۵ ماهشه
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- برای پسر7 ساله باوزن 28 کیلو شربت آزیترومایسین 200هر چند ساعت و چند سیسی در روز باید داده شود.

