Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خوردن نوزاد
سلام خسته نباشید من کودک 19 ماهه ای دارم که به دلیل ای یو جی ار در 34 هفته با وزن 1600 به دنیا اومد وزن الانش 9ونیم کیلو میخواستم بدونم.میخواستم بهترین موقع کیه برای از شیر گرفتنش
- چکاپ
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 5ماهشه یه چکاپ ازش گرفتم پلاکت و گلبول سفیدش بالا بود البته 10روز پیش سرما خورده بود به نظر شما ایراد نداره؟موقع آزمایش فقط یه کم اسهال داشت سرماخوردگی خوب شده بود ایراد نداره؟لازم نیست بعدا تکرارکنم؟ممنون🌼
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- سلام پسرم هشت سالشه بیست دقیقه بعداز خوردن شربت کیدوفست شیر پاستوریزه خورده میگن شیر با شربت سینه ضرر داره نمیدونم چیکار کنم
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- شربت پاراکید
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۱ماهشه تبش ۳۷درجه ووزنش۹کیلو.چقدرمیتونم شربت پاراکیدبدم؟ایاشربت مشکلی ندارد؟
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- شیرخشک
با سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که چه شیر خشکی برای پسرم بدم که براش خوب باشه الان شیر خودم رو میخوره و شکمش همین که غذا میخوره کار میکنه و الان یک سال و نه ماهش هست وزنش نه کیلو هست چکار کنم وزن بگیره
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید پسرم یک سالشه سرما خورده تک تک سرفه خشک داره بینیشم مخاط داره مثل ابریزش نیست بنظرتون چی بهش بدم نیاز به چرک خشک کن داره؟
- شربت توفلین
برای کسی ک فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوب است یا ن
- شربت
سلام آقای دکتر شب خوش ،کودک دوسال نیم دارم با،وزن۱۳کیلو شما دکترش هستید میشه از شربت ایمیونس استفاده کنه ،روزی چند سی سی باید بهش بدم ممنون میشم اقای دکتر
- اقای دکتر دخترم دندونش ابسه کرده ازیترومایسین ۲۰۰ هر چند ساعت میتوان داد
- انفولانزا. کودک 4 ساله
سلام. خسته نباشید. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما تب داشت و بدن درد و دل درد آنتی بیوتیک دادین و تب بر. سه شنبه آوردم.. ولی هر روز که از خواب بیدار مشه گریه میکنه که دلم درد میکنه. کمر و دست... الان دل درد مونده که زیاد نیست ب اینکه آنتی بیوتیک میخوره شکمش زیاد کار نمیکنه جمعه مجبور شدیم دوباره ببریم درمانگاه براش کیمو بلاک برا معده نوشت نمیدونم بدم یا نه. سرفه هاش تازه شروع شده. کتوتیفن داده 4 سی سی میخوره همش خوابه. و برای شکم کار بکنه لاکتو لوز . حالا بدم اینا رو و لاکتولوز رو برا اینکه رودش کار کنه چه مقدار باید بدم وزنش 16 کیلو بود. ممنون
- فاویسم
ایا داروی متو کاربامول برای بیماران فاویسم مضر است
- عرق
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه دست وپاش عرق میکنه از چیه میشه کمک کنین
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام میشه لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید چون بچنم اسهال داست و دکتر نئوزینک داد خوب شد الان نیست که برم پیششون color: creamy consistency: soft rbc&wbc:0-1 ova&undigested food&yeast: not seen
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- مصرف سفکسیم برای کودک نه ماهه
سلام من دخترم نه ماهشه هشت کیلو وزنشه الان دو روز مریض شده صبح ها سرفه خشک میکنه چشمشم عفونت کرده خواستم بپرسم سفکسیم صد رو چند سی سی بد
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر جناب دکتر پسرم چهارسال و نیمشه دیروز تب کرد تاامروز گهگداری داشت با ابریزش بینی شربت تایلوفن دادم و پلارژین کیدز و سیتریزین . میخوام بدونم جایگزین پلارژین چه شربتی برای سرماخوردگی کودکان مناسب؟
- سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده خیلی آبریزش بینی داره من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم ممنون میشم جواب بدید

