Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اموکسی سیلین
برای کودک یک ساله آموکسی سیسلین ۱۲۵ مناسب است با ۲۵۰ ؟
- قرص لووتیروکسین
سلام آقای دکتر بچه هفت ماهه شیرمیدم وبخاطرشیرمصرف قرص لووتیروکسین تیروییدخودم راقطع کردم اماالان اذیت میشم سوالم خدمت سمشمااین است که آیابرای بچم ضررندا ه قرص رامصرف کنم
- دوز مصرف سفیکسیم برای کودک
با سلام دوز مصرف سفیکسیم برای کودک 6 ساله با وزن 30 کیلوگرم رافراموش کردم لطفا راهنماییم کنید، تب و بالا آمدن لوزه و گلو درد، بدون سرفه و آبریزش ممنون.
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- ؟
سلام دکتر نوزاد من وقتی تقریبا سه ماهش بود مادر شوهرم رو پاش بالش گذاشته بود نوزادم رو پاش گذاشته بود دو سه بار دستشو می گرفت به فاصله تقریبا 20سانت می آورد بالا دستشو ول میکرد سرش می افتاد رو بالش یه کم گریه کرد واسه ملاجش ضرر نداره ؟نگران هستم لطفا راهنمایی کنید خدا خیرتون بده البته از اون موقع یک سال و چند ماه میگذره اما گاهی پشت سرشو فشار میده میگم ربطی نداره؟
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام دکتر یک لکه قهوه ای کم رنگ خیلی کوچک در کف پای پسرم و یکی روی باسنش ایجاد شده خیلی نگرانم الان یه سالشه من فکر میکردم خال هست و جای نگرانی نیس متنایی که از اینترنت پیدا کردم روانم رو به هم ریخته میترسم چیزه نگران کننده ای باشه پسرم خیلی بچه تیز و زرنگی هست هیچ مشکلی نداره این علامت های خیلی کم رنگ چیه ؟؟
- سلام
دکتر آزیترومایسن برای کودک ۳ساله که بر اثر سرماخوردگی صداش گرفته کمک میکنه؟درضمن سرفه هم داره
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا
- استفاده از قطره
سلام دکتر خداقوت ایا میشه از قطره هایی که مهلتش یکماه هست بیشتر استفاده کرد؟تاتموم شدن شیشه؟ اگر میشه تا چندوقت بعد واگر استفاده کنیم مضره برای بچه؟ مثلا استامینفن پاراکید و آهن و مولتی و...
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- کیست
سلام وخسته نباشید خدمت شما ،آقای دکتر پسری یازده ساله دارم که داخل دهانش قسمت داخل لب پایین به طرف لثه یه چیزی شبیه کیسته،اولش سفید بود وچرکی ولی حالا شبیه کیسته ضمنا نزدیک همون کیست دندان دایمیش درحال رشده باتوجه به شیوع کرونا واینکه نوزاد هم دارم میشه لطفا بفرمایید باید برای کیستش چکار کنم ؟خدابهتون عمر باعزت بده
- اسهال و بی حالی شدید
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم ۲ روزه اسهال گرفته خیلی و بی حاله. رفلاکس معده داشت که با شربت خوردن خوب شد، ولی اسهال و بی حالی شدید داره. دلیلش چیست؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر آیا سویق های که تبلیغ میشن برای رشد کودک افزایش قد و وزن و هوش و.... آیا واقعا موثر هستن موادی با ترکیب طبیعی هستن و میتوان از آنها استفاده کرد و عوارض ندارن
- ریزش مودختر3ساله
سلام آقای دکتردختر3ساله دارم با13کیلووزن .وقتی موهاشو شونه میزنم خیلی موهاش میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد۴۶روزه
باسلام ووقت بخیرنوزادمن ۴۶روزه هست دوروزی هست سرفه میکنه وخس خس سینه داره آیاعناب خوب هست بهش بدم؟ممنونم واینکه چون شیرخودم رومیخوره میتونم داروگیاهی مخصوص سرماخوردگی بخورم تاتوی شیرم تاثیربزاره ونوزادم بخوره وخوب بشه؟ممنون
- عدم تحمل لاکتوز
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال شما خوب باشه .دخترم لنا هفت ماه داره هم آلرژی پوئتین گاوی داره هم لاکتوز رفلاکس پنهانم داره وزن گیری کندی داره وزن تولد 2650و هفت ماهه 7کیلو .شیر ایزومیل میدم با شربت گاویسکون به دلیل نبودن گاویسکون قرص نکسیوم میدم چند روز میشه خیلی نا آرومه برا لاکتوز قطره ایزی کول نوشته گیر نمیاد میتونم یک چهارم قرص لاکتیز بدم .اگه میتونم اندازشم ممنون میشم بفرمایید .
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- اسهال
سلام آقای دگتر بچه 9 ماهه دارم الان یک هفته است شکمش روزی چند بار شل میره . دکتر بردم گفتن مشکل عفونت نداره و یا داره دندون درمیاره یا اینکه به موادغذایی الرژی داره . ماست و کمی پنیر فقط بعنوان لبنیات میدم و مرغ و برنج و سیب زمینی . شربت نئوزینک و رومنوفلور داد و دوروزه میدم ولی امروز دوباره دوبار از صبح تا ظهر شکمش رفت. شیر هم ببلاک 2 میخوره . ایا میشه به شیر حساسین نشون بده بعد 9 ماه ؟ چه جوری باید متوجه بشم از چیه؟

