Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- ستاره
سلام دکتر من ۲۳سالمه و شیر میدم چند روزیه سقف دهانم میخاره و انتهای اون نرسیده به گلو در هردوطرف انگار ملتهبه قورت دادن برام درد داره امکان دکتررفتن ندارم میشع راهنمایی کنید چی استفاده کنم اذیت میشم هیچ علائم دیگه ای ندارم ازسرماخوردگی یکمم سردردم
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین 200برای کودک 7ساله با وزن 18کیلو
- شربت زینک و آهن
سلام آقای دکتر من پسرم وارد یکسالگی شد وقتی دکتر شربت زینک بهم داد قطره آهن رو ازش قطع کردم فککردم زینک و آهن یکی هستن...اشکال داره؟؟
- غذانخوردن کودک یکسالو۵ماهه
سلام دکتر پسرم۱سالو۵ماهشه اشتهانداره ولاغیر چی بهش بدم بهتربشه ممنون ازراهنماییتون
- جراحی کیست بیضه
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- ویتامین d3
با سلام.ایا میشود بدون ازمایش به دختر ۶ سال و ۹ ماهه ویتامین d3۵۰۰۰ داد .با تشکر
- تغذیه کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میشه پودر سنجد یا همون سویق سنجد رو براش تو فرنی بریزم بخوره؟ متشکرم
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- عدم تحمل لاکتوز
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال شما خوب باشه .دخترم لنا هفت ماه داره هم آلرژی پوئتین گاوی داره هم لاکتوز رفلاکس پنهانم داره وزن گیری کندی داره وزن تولد 2650و هفت ماهه 7کیلو .شیر ایزومیل میدم با شربت گاویسکون به دلیل نبودن گاویسکون قرص نکسیوم میدم چند روز میشه خیلی نا آرومه برا لاکتوز قطره ایزی کول نوشته گیر نمیاد میتونم یک چهارم قرص لاکتیز بدم .اگه میتونم اندازشم ممنون میشم بفرمایید .
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- اسهال و استفراغ
دوتیکه سیب زپینی با کره سرخ کردم دتدم ب دخترم ک ۹ماهشه استفراغ میکنه بردم دکتر پدی لاکت ش بت زینک واندوسترون داد چطور مصرف بشه
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون
- خرمالو
سلام،کودک یکساله دارم که خرمالو دوست داره،یه جا مطلبی خواندم که خرمالو انسداد روده میاره،میدونم که بسیار مفید است و واسه سیستم ایمنی خوبه،نظر شما چی هست بدم بهش یا نه
- لنگیدن کودک
سلام.وقت بخیر.پسرم ۲۱ ماه داره و هر چند وقت یکبار که صبح از خواب بیدار میشه میلنگه و نمیتونه راه بره و شروع به گریه کردن میکنه و معمولا تا یکی دو روز خوب میشه.میشه بفرمایید علتش چی میتونه باشه
- مقدارمصرف ازیترومایسین
سلام مقدار مصرف شربت ازیترومایسین 200 برای 18 کیلو و 5سال و نیم چقدره
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
- بداخلاقی و گریه طولانی و دندان قروچه و یبوست همیشگی که چند روزه شکمش شل شده و بداخلاق تر شده
پسر بچه ۳ساله دارم که از همان ابتدا یبوست داشت و شبها همیشه دندان قروچه میره و بشدت عصبی هست که پارسال بخاطر اینکه شبها خیلی بیدار میشد وگریه میکرد دکتر بردم آزمایش انگل داد منفی شد منتها دارو انگل داد مصرف کردیم و بهتر شد ولی همچنان دندان قروچه داره و عصبی هست و یبوست هم ادامه داشت تا چند روز پیش استخر رفت که بعد از اون شکمش شل شد و۳روز هست که شکمش به صورت اسهال دراومده و چندساعت بعد از اینکه غذا میخوره شکمش کارمیکنه (روزی۵،۶بار)و عصبی تر شده،بیشتر گریه میکنه آیا احتمال داره انگل باشه(چیزی توی مدفوعش ندیدم) یا مشکل دیگه ای داره مثل عفونت؟
- تب واسهال
سلام خسته نباشید کودک ۱۰ماهه ای دارم که از دیشب دچار تب و اسهال شده بهش قطره استامینوفن و وقطره بایو لاکت دادم
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون

