Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر ریختن
سلام نوزاد دوماهه ام موقع شیرخوردن شزوع می کنه به زور زدن برای دفع مدفوع و گاز، زور زدن باعث میشه حجم زیادی شیر بریزه و دوباره تقاضای شیر کنه. واقعا از این وضعیت کلافه شدم. مدفوعش هم کشدار و مخاطیه و با پروبیوتیک خوب نمیشه.
- کودکم الان یه هفتس اسهال شده بخاطر انتی بیوتیک مصرفی هست چکارکنم ؟
پسرم از دیروز اسهال شده و ۱۰سالشه بنظرتون ویروسیه
- خون آمدن از دهان کودک ۶ساله
سلام وقت بخیر دخترم گاهی وقتا صبح که بیدار میشه میبینم از دهنش خون آمده و زبان و گلوش و لثه هاش پر خون خشک شده هست ،همیشگی نیست بعضی شبا این اتفاق میفته و هیچ مشکلی مثل سرما خوردگی و تب و اینا هم نداره میشه لطفاً علتش رو بگین خیلی نگرانم ،ممنون.
- ابله مرغان
باسلام ،اقای دکتر من یه دختر یازده ماهه ویه پسر یازده ساله دارم مادرم دچار زونا شده حالا میخواهم بدانم ایا امکان سرایت به بچه ها هست؟ضمنا پسرم درزمستان گذشته آبله مرغان گرفته است؟ممنون از لطف شما
- عفونت بدن کودک۵ساله
پسرم چندروزه تب داره پروفن میدم بهترمیشه دوباره تب میکنه آزیترومایسین شبی ۵میل دادم دیفنم دادم بدنش عفونت داره چی بهش بدم
- ویتامین دی
سلام دکتر جان دخترم ۱۸ماهگی ازمایش داد و ویتامین دی مرز بود، دکتر قطره D3fort ماهی یک سی سی داد که گفتن ادامه بده، الان دخترم سه سال و پنج ماهشه که تا به الان این قطره هرماه میدادم،هنوز چکاپ نبردمش، لازمه ببرمش چکاپ؟ و اینکه ویتامین دی چه میزان و چقدر بدم؟ ممنون
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- دندان آسیاب ۶ سالگی و تب ۳۹.۵
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک ۶ سالشه از اول مهر تا حالا دو بار شدیددد تب کرده ۳۹.۵ درجه و فقط تب بالا داره و بی اشتها یی . دیگه هیچ علائم دیگه ای نداره دارو هم مصرف میکنه اما تبش کمی پایین اومده . دکتر گفت آنفولانزاس دو تا سوال دارم اول اینکه به نظرتون ممکنه از دندون آسیابش باشه که داره در میاد ؟؟ دوم اینکه به چه علت میتونه باشه این تب بالای بی علامت ؟؟ و سوم شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای بچه ۶ ساله ضرر نداره ؟ کامپاند داره داروهاش ایبوپروفن هر ۴ ساعت نصف وزنش گایافنزین هر هشت ساعت ۵ سی سی پدیزان هر هشت ساعت ۵ سی سی دیفن هیدرامین کامپاند هر هشت ساعت ۵ سی س سفیکسیم ۱۰۰ هر دوازده ساعت ۵ سی سی تو رو خدا با پاسخ تون خیالم رو راحت کنید دکتر
- تیروعید
پسرم شش سالشه بخاطرگرفتگی صدا بردیم ازمایش متاسفانهTsh 9/1بود میخواستم بدونم درمان میشه باقرص لوتیروکسین، آیا خطرناکه
- گرم بودن بیش ازحد پاهای دختر۷سالم مخصوصا شبا ازچیه
- برای آبریزش بینی وعطسه کودک ۴ ساله چه دارویی خوبه
- سرفه کودک
باسلام بچم1سال ونیمشه هم آبریزش بینی داره هم خیلی سرفه میکنه شربت نوریزمیشه بدمش
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- مطب شما
سلام اقای دکتر ببخشیدشمامطبتون رو تعغیر دادین چون هرچه تماس میگیرم منشی جواب نمیده
- قرص جوشان ویتامین سی
سلام وقت بخیر ببخشید قرص جوشان ویتامین c ۱۰۰۰ میلی گرم برای ۵ سال دستور مصرف رو لطف میکنید
- سلام خسته نباشید بچم 19 ماهش است در ناحیه مای بیبی اش هم از جلو و عقب خارش شدید داشت دکتر بهداشت قرص مبدازول داد ولی فایده نداشت دکتری دیگر شربت مینا پرازینداد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم
سلام خسته نباشید من بچم ناحیه ی مای بیبی هم عقب وهم جلو را خیلی خارش دارد دکتر قرص مبدازول وشربت داد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم بچم خیلی زجر میکشه پوستش زخم کرده
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- نوه ی من یک سالشه هسته ی خرما بلعید نگرانم چی میشه
- ویروس.
سلام آقای دکتر دیروز از محضرتون سوال پرسیدم که دختر ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو تب کرده و گلودرد داره به دستور شما استامینوفن دادم از امروز صبح دیگه تب نداره ولی از ظهر روی گردن و شکم و پشتش و بینی و دور دهانش کمی قرمز شده کهیر نیست دون هم نیست نمیدونم چیه شبیه گرمی هست به نظرتون چیه باید چیکار کنم؟ ممنونم که راهنمایی میکنید

