Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام دکتر پسرم تب داره و گلودرد گوشش درد میکنه دکتر سفکسیم داده دوز مصرفش رو نمیدونم هفت سالشه و۲۶کیلو ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام اقای دوکتور ، پسرم نه ماهش هست امروز خسته گورجه سبز رو قورت داده ، چیکار باید انجام بدم خیلی نگرانم؟
- استپ وزنی
باسلام. پسر من ۲سال و دوماهشه. الان چندماهه وزنش ۱۲ کیلو هست و زیاد نمیشه. اشتهاش هم خوبه ولی صبحانه زیاد نمیخوره و فقط فرنی و یا تخم مرغ رنده شده با ماست باید بدم بهش و اینکه فقط غذا برنج میخوره و هیچ غذایی رو نمی جَوَد کلا با جویدن مشکل داره، تنبلی میکنه یا بلد نیست نمیدونم. برای افزایش وزنش چی پیشنهاد میدید و اینکه چیکار کنم غذای نونی هم بخوره؟
- سلام دخترم ۳ سال و ۶ ماهشه الان تب داره وهیچی تو خونه نداریم ب جز شیاف ۱۰۰ میشه همونو نصف کنم استفاده کنم
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- دوز مصرف آ زیترومایسین
سلام وقتتون بخیر ی کودک ۲ساله با وزن ۱۲ونیم کیلو دارم دکتر واسش شربت آزیترومایسین تجویز کرد ولی داروخانه نحوه مصرف نگفت لطفا راهنمای کنید
- شربت فارمنتین643
سلام ب دختر سه ساله ام چهار روز بدون تجویز دکتر شربت فارمنتین 643دادم چون سرفه طولانی مدت و کمی تب داشت ایا خطرناک است؟. چیکار کنم
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- بلوغ زودرس
با سلام خدمت شما دکتر عزیز.شهر ما دکتر غدد ندارد دخترم ۷ سال و ۷ ماهه میباشد که علایم بلوغ زودرس را دارد از یکی از پزشکان خانم در این باره پرسیدم نظر دادند که با امپول جلوی بلوغ را نگیرم و دست کاریش نکنم .لطفا راهنمایی کنید که اگر درمان کنیم بهتر است یا بگذاریم مراحل رشد را بدنش طی کند و ما دخالتی در این امر نداشته باشیم .با تشکر از شما
- ضربه به پیشونی
دخترم پیشونیش به طاقچه خوردبادکردوکبودشدالان یکماه جاش نرفته مثل یک چروک مانندمونده بایدچیکارش کنم بره
- قد
برای رشد قدی کودک ۹ ساله میتوان از قرص استو کینون استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- بی قراری کودک شبها
سلام کودکم ۱۴ ماهشه از تقریبا چهار پنج ماهگی خیلی دماغش رو میمالوند شب با گریه بیدار میشد الان یه یکماهی است که شبها بیقراری میکنه اصلا خواب راحت نداره البته یبوست هم داره مدفوع سفتی داره وخیلی زور میزنه؟
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
سلام وقتتون بخیر شربت زینک سولفات اگر به صورت دائمی مصرف بشه ایا عوارضی دارد ؟
- قرص
سلام آقاي دکتر من کودک 15ماهه دارم که خيلي شير خودمو ميخوره و کمتر غذا ميخوره من توي اين يکسالي به شدت لاغر شدم 9کيلو وزن کم کردم آيا ميشه قرص شيکوريدين که گياهيه براي اشتها و چاقي استفاده کنم؟؟ضرري براي بچه نداره؟؟نوشته در بارداري و شيردهي منع دارد شما چه مي گوييد؟؟
- سلام آقای دکتراست سخته نباشیددخترم ۳سال ۴ماهشه ازکوچیکی تاحالایبوست داره چندباردکتراصفال بردم چندروزاول خوب بودولی بعدچندروزه یبارشکمش کارمیکنه به تازه گی هم تب سنتی بردمش مرتب باروغن زیتون چربش میکنم ۲روزی یبارکارمیکنه اونم بافشارمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایااشکالی نداره
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳سال چهارماهشه ازیکسالگی تاحالایبوست داره چندباری دکتربردم روزای اول خوب بودولی بعدخیلی دورشکمش کارمیکنه اونم بافشاربه تازه دکترتب سنتی بردمش شکمش مرتب صبحاقبل صبجانه چرب میکنم ولی بازم دوروزی یبارکارمیکنه اونم بازورمیخوام شربت پی ای جی بدمش ایامشکلی نداره
- شیر مادر
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۱۱روز هست شیرمادر نخورده الان خیلی بی قراره اشکالی نداره شب موقع خواب بهش بدم؟؟یا ضرر دارد بعد این مدت؟

