Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد پسر ۱۱ ماهه چند روز پیش پیام دادم بخاطر اسهال شما گفتید ببلاک ال اف استفاده کنید من گرفتم نخورد همون شیر خشک قبلی اپتامیل رو بهش دادم با دارو هاش اسهالش بهتر شدش به روزی سه بار رسید الان از امروز داخل مدفوع انگاری شن زیره هست مدفوع کاملا عادیه ولی داخلش دانه های زیر مثل شن سیاه هست قبلا خیلی وقت پیشم داخل مدفوع دیده بودم امکانش هست بخاطر غذا باشه خرماهم خورده بود دیشب چیکار باید کرد ممنون میشم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم 10ماهشه و سرفه میکنه و شباهم تو خواب خس خس میکنه شربت اموکسی بهش بدم ؟؟
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- سرفه و واکسن
سلام پسرپنج ساله دارم سرما خورده بود قبلا الان چندروزه فقط سرفه خلطی داره میخوام ازیترومایسین ۲۰۰ بدم . نوبت دوز دوم واکسن انفولانزاش هم امروزه میتونم واکسن بزنم یاخیر؟
- میزان مصرف دارو
سلام، پسرم ۴ سال و ۹ماهش و وزنش ۱۸ کیلو است براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ دکتر تجویز کرده می خواستم بدونم هر ۱۲ ساعت چند سی سی باید بخوره. ممنونم
- سفت شدن جای واکسن کودک توسط زدن واکسن ۱۸ماهگی
سلام۲۲تیرواکسن۱۸ماهگی زددخترم هم دست هم پا دستش خوب بود ولی پاش قرمزشده بودداغ بودخوب شدالان۷روزازواکسن گذشت جای واکسنش اندازه یه گردوحالاشایدکمتریابیشترسفت سفته یکم هم ورم داره پاهاش لطفاراهنمایی کنید چیکاربایدبکنیم ممنون
- وزن کودک
سلام دختر من 13 ماهشه و وزن تولد 2 کیلو 450بود الان 13 ماهشه و وزنش 7 کیلو و 600 گرم شده وزنش الان چطوره و اگر کمه چکار کنم که وزن بگیره؟
- عفونت ادراری کودکان
عفونت ادراری نشون داده آزمایش ،برای خارش و عفونت ادراری چه دارویی بدم؟
- درد و ورم سینه
سلام دختر من ۱۰ سال سن دارد و چند روز است که سینه چپش ورم کرده و درد دارد علت چیست
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- بی اشتهای
پسرم یکسال و هفت ماه شه فقط شیر میخوره و غذای دیگه نمیخوره آزمایشات کلی هم داد ولی هیچ مشکلی نداره وزن تولدش 3،100بود الا 9،900
- شربت چرک خشک کن سفکسیم
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم 7سالشه ازکوچیکی ازشربت چرک خشک کن بدش میومدتامیخوادبخوره میاره بالاآیاراهی هست بتونم شربتوبهش بدم که طعمش احساس نشه یاچیزی جایگزینش کنم. ممنون میشم جوابموبدین
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- شنوایی سنجی
سلام آقای دکتر بچم یکماهه بود شنوایی سنجی بردم و گفتن خداروشکر مشکلی نداره الانم واکنشهاش بسیار عالیه بنطرتون برای شش ماهگیش اجباریه ببرم یا خیر؟
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- گوش درد کودک
سلام خدا قوت. مدتی هستش دخترم بیشتراوقات شبها موقع خواب گوشش رو میخارونه ودستش رو گوشش میزاره وهروقت انگشت میزارم روی قسمت خارجی گوشش! واکنش نشون میده وسرش رو تو خواب برمیگردونه! امروز بردم دکتر! دو تا شربت داد کو_اموکسی کلاو داده و ایبوپروفن
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- سرفه خلطی…
سلام بچه ۶ ساله داره دوهفته پیش سرناخورده بود ولی چون سینوزیت داره و کمی لوزه الان فقط شبها دوشبه سرفه خلط دار زیاد میکنه آیا میتونم چرک خشک کن بدم ازیترومایسین یاخیر
- شربت لوپرامید..
سلام وقت بخیر پسرم پنج سال و نیمه ازصبح اسهال داره البته حجم کم میتونم شربت لوپرامید بدم؟

