Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه هاي خلط دار
وقت بخير براي سرفه خلط دار براي كودك ٤ ساله كه شب ها بيشتر اذيته جه دارويي پيشنهاد ميدين؟
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ ماهه هست دادن آموکسی ۲۵۰ضرر داره وزنشم یازده کیلو هست
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- شربت اشتها
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم اشتهاش خیلی کم شده میخوام بدونم چه شربتی بدم بهش خوب باشه ؟ و اینکه ومولتی ویتامین آرژی پلاس هم میخوره که برای رشد قد هم مناسبه آیا نیتوته دو تا مولتی ویتامینها رو باهم بخوره؟
- دل درد نوزاد ۲۵روزه
نوزاد ۲۵ روزه دارم خیلی دل درد میشه
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون
- گوشت شتر
سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك سال مضر است؟؟؟سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك ساله مضر است؟؟
- بدخوابی
سلام اقای دکتر بچم 7ماهشه الان دوشبه شب بیدار میشه و یکسره گریه میکنه تا دوسه ساعت بیدار میمونه بعد میخوابه فقط شب . میخواستم بپرسم دارویی تجویز نمیشه که شبها آروم بخوابه؟
- پدیزان
سلام برای پسرم ۳ سال و ۳ ماه داره باوزن ۱۴ کیلو شربت پدیزان واسه سرماخوردگیش گرفتم چند سی سی باید بهش بدم اقای دکتر؟؟ ممنونم از لطفتون
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- شربت فارمنتین643
سلام ب دختر سه ساله ام چهار روز بدون تجویز دکتر شربت فارمنتین 643دادم چون سرفه طولانی مدت و کمی تب داشت ایا خطرناک است؟. چیکار کنم
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه قد وزن نرماله ولی تا حالا آزمایش نداده از 7ماهگی به تجویز شما قطره آدزیر دادم تا الان میتونم تا دو سالگی ادامش بدم یادر کنارش نیازی به مولتی ویتامین هم هست ؟یه شربت برا تقویت سیستم ایمنیش برام تجویز کنید تشکر
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- سلام ۸سالشه ۲۱کیلو وزن داره چند سی سی اموس سیلین بدم بهش
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام وخسته نباشیدبلخشیدپسرم ۷سالشه دوسه روز یه دل درد ودل پیچه بدون اسهال داره پیش دکتر بردیمش آزمایشم داد دکترگفتندمشکلی نداره فقط شربت دی سیکلومین دادن بهش شربت میدم خوب نشده ممنون میشم راهنمایی کنید
- بیماری پوستی
دخترم ۷ سال داره ۲۰ روزی می شه هر از گاهی بدنش خارش پیدا می کنه حتی داخل سرش و جوش هایی مثل حساسیت می زنی ولی دوام نداره می بینی یکی دو ساعت بعد می ره دیروز مشاهده کردم روی گردنش برآمدگی بزرگ مثل ورم در چند نقطه زده ولی بعد یک ساعت رفت پایین حتی ممکنه شب که بخوابه صبح که بیدار شد چشمش ورن کنه کوچولو یعنی دور چشمش ولی بعد از دو سه ساعت ورن چشمش هم رفت ممنون می شم راهنمایی کنید

