وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- درمورد تغذیه کودک
سلام وقتتون بخیر من یک پسر ۹ساله دارم خیلی خیلی خیلی آروم غذا میخوره جویدن یه لقمه حتی۱۰دقیق طول میکشه وقتی با سرعت میخورم مخصوصا صبحانه بالا میاره من نمیدونم باید چیکار کنم وقت ناهار اشتهای خوبی داره ولی هنگام صبحانه و شام کلا یا اشتها ندارن یا غذای نونی بخوره دقیقا ۲یاعت نیم طول میکشه من نمیدونم چه مشکلی هست اگه ممکنه راهنماییم کنید
- سرفه
سلام اقای دکتر کودک من بیست ویکماهشه.شش روز پیش دچار آنفلولانزا شد. دو روز تب داشت و آبریزش بینی . بعد علایم خاصی نداشت تا اینکه از دو روز پیش در طول روز گاهی سرفه میکنه خیلی کم ولی شب موقع خوابیدن خیلی سرفه میکنه . همون اول دکتر بردیم شربت پلاژین و اسپری بینی داد. خواستم بدونم برا این نوع سرفه ش چه شربتی میتونم بدم؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برا کودک۶ ساله
باسلام پسرمن تب داره ۶ سال کامل نشده وسفکسیم ۱۰۰ میخام بدم بهش چه مقدار باید بدم
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- سلام خسته نباشید
من دخترم چندروزناخنش دیدم تغییررنگ داده انتهاش تابازنگاه کردم تاداره شل میشه میخوادبیوفته ناخن اشارش بودالان بازنگاه دستاش کردم تاانگشت کوچیکش هم داره اینجورمیشه دخترم ۱سالو۱۰ماهش هست خیلی نگرانش شدم
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۴ سالشه بعضی وقتا میگه مقعدش میخاره و ازمایش کلی هم نمیره باید چ شربتی بدم ممنون از راهنماییتون
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون
- اسید معده
سلام آقای دکتر بچه من۵ماه س از ۴۰روزگی اس امپرازول دادم دکتر ۲۰تا نوشتن گفتن ۱ماه دیگه بیار ۱۰روز فاصله افتاد بین دوره اول و دوم و ۳ماهگی برا۱ماه نوشتن گفتن ۲ماه دیگه بیار.الان باز شب بیداری داره
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟
- جرم گوش کودک
دخترم 4 سالشه بردم شنوایی سنجی گفتن گوشش جرم داره ببریددکترمتخصصتا براش دربیارن سوالم اینکه آیا برای این سنه دخترم درآوردن جرم گوشش بد نیست ممنون
- سفکسیم ۲۰۰
با سلام .آقای دکتر بینهایت تشکر میکنم بابت جواب ها و راهنماییهاتون. من درمورد سفکسیم ۲۰۰ سوال کرده بودم که شما فرمودید روزی یک عدد قرص سفکسیم .این قرص تا چند روز باید داده بشه؟
- شربت سفالکسین ۲۵۰برای عفونت بخیه
سلام اقای دکتر دخترم شش سالو نیمش با وزن ۲۲/۵جلو سرش بخیه خورده دکتر سفاکسین ۲۵۰داده فقط تجویزش نمیدونم چقدر گفته میشه شما بهم بگین ممنون
- معده درد
دخترم 11ساله است و چند روزه زیر شکم درد زیاد میگیره اما لحضه ای و خوب میشه. دوباره درد میگیره
- یبوست
سلام دکتر علت یبوست نوزادم میتونه مصرف قرص آهن و مولتی ویتامین مینرال توسط خودم باشه هم شیرمادرمبخوره هم خشک
- باسلام پسرم ۷ ماهه است ازوقتی شروع کردم بهش فرنی بدم بدنش جوش های ریز زده متخصص رفتم شربت انتی هیستامین داده ولی تاثیر نداره مشکلش شدیدتر شده خارش هم داره
حساسیت به لبنیات داره پایان ۶ماهگیازمایش داد دکتر گفتن خوب شده ومن میتونم لبنیات بخورم چون فقط شیرخودم میخورد.بعدش بدنش جوش زد دکتر گفتن دیگه لبنیات نخورم واقعا خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم مشکلش شدیدتر شده
- کرونا
سلام پسرم ۲۱ ماهشه. امروز سه بار شکمش کار کرد ولی با حجم کم و زیاد هم روان نبود از یک ساعت پیش تب کرده و باز شکمش کار کرد. مدفوعش مخاطی و سبز رنگه ممکنه کرونا باشه؟ در ضمن هیچ کدوم از اعضای خانواده تا الان کرونا نداشتیم

