Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- گل مژه
سلام آقای دکتر پسر دوساله دارم سال گذشته همین موقع گل مژه زد دکتر یادم نیست چه پمادی داده بودن وگفته بودن غدد پشت پلک بچه بسته است کمی و بخاطر همین طبیعیه گل مژه میزنه چشم پزشک هم برده بودم. ممنون میشم بگین چه دارو یا پماد یاقطره ای چه جوری استفاده کنم؟
- شربت آموکسی سیلین
به پسر ۵ ساله چند سی سی باید بدم گلو ش چرک داره
- مدفوع خلطی در دختر یک ساله
دخترم یک سال و دو ماهست اسهال آبکی تب زیاد و استفراغ داشت الان یک هفتست و بهتر شده ولی الان مدفوع خلطی داره و مقعدش زخم شده و موقع اجابت مزاج خیلی اذیت میشه و گریه میکنه مدفوعش همراه با خون هست بعضی مواقع باید چه دارویی بهش بدم ممنون
- دوز شربت فارمنتین ۶۴۳ در هر ۱۲ ساعت
سلام پسرم ۸ سالش هست و ۲۶ کیلو وزن دارد دیروز دکتر دوتا شربت فارمنتین تجویز کرد هر ۸ ساعت ۸ سی سی اما با توجه به زمانش من نمیتوانم سر ساعت به پسرم شربت بدهم میخواستم بدونم میشود هر ۱۲ ساعت بهش شربت بدم و چند سی سی با تشکر از شما
- اطلاعات دارویی
سلام دکتر خسته نباشید میخواستم بدونم یه قاشق مرباخوری چند میلی لیتر شربت میشه
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
- تبنوزاد
سلام علتتبناگهانینوزاد۸ماههچیه؟؟
- بی اشتهایی کودک 10 ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهم اصلا اشتها غذا خوردن نداره فقط شیر میخوره غذا هم اگه بزور یه وعده در روز بخوره همش هم گریه و بی طاقتی میکنه دندان در نیاورده هنوز براش شربتkidicare گرفتم میتونم بهش بدم و چقدر
- قطره استامینوفن
سلام من به کودکم قطره پاراکید دادم که به مدت 2 ماه باز شده آیا مشکل خاصی دارد
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- Securing Your Household Heirlooms: Conserving Photos and Documents in Scottsdale Vaults
A well-designed safe offers more than basic protection. Features like heavy-duty construction, electronic locks, and heat-resistant materials help keep valuables protected in unexpected situations. Choosing the right safe helps ensure important items remain secure whether at work. https://mercurylock.wordpress.com/2025/12/14/reliable-locksmith-services-scottsdale-az-2025/
- تفسیر ازمایش
باعرض سلام و خسته نباشید
دخترم ۳سال و نیم داره وچند شب پیش تب ۳۸.۵ درجه داشت و من شیاف استفاده کردم.
بعد از اون دچار اسهال شد تقریبا ۶بار در روز.
توی مدفوعش مخاط سفید و چسبناک بود.و میگفت دل درد دارم و سردمه.
ازمایش مدفوع داد من درمورد دو مورد زیر سوال دارم
WBC/hpf 0-1
RBC/hpf 0-1
آیا وجود یه گلبول سفید یا قرمز بی خطره ؟ - دل درد
سلام.دخترم سه سالشه خیلی ضعیفه بی اشتهاست تازگی چیزی میخوره میگه دلم درد میکنه به حالت سجده میره چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا
- دردشکمی
سلام دختر ۶ساله ام شکمدرد داره اسهال میره کیدی لاکت میدم اصلا خوب نمیشه چیکار کنم
- کرونا
من ۱۲ سالمه فاویسم دارم می تونم واکسن کرونا بزنم ؟؟
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- بهترین تب بر
باسلام،پسربنده 3سالش باتوجه به وجود آلرژی وسرفه های فصلی دکتر پسرم گفته که ایبوپروفن باعث افزایش آلرژی کودک میشه، لذا سعی کنید در موقع تب ازاستامینوفن استفاده کنید، الانم استامینوفن تب نمیاره پایین به نظرتون کدام دارو رو برای کاهش تب استفاده کنم؟
- دز مصرف ایراپراکس سفیکسیم برای نوزاد 9 ماهه
شربت ایراپراکس سفیکسیم 100/100 رو چه مقدار باید برای نوزاد 6 ماهه مصرف کنیم ؟
- در مورد امپول دگزامتازن
کودک دوسالونه ماه دارم که سرفه های خشک زیاد وخز خز سینه داره براش امپول دگزا تجویز کرده ایا خطر ناک است یا نه وعواقب زیان اور می تواند داشته باشه ممنون میشم پاسخ دهید

