Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای اطفال ااساله با وزن 25 کیلوگرم
مقدار دوز مصرفی سفکسیم 100 برای کودک ااساله با وزن 25 کیلوگرم
- ریزش مو
با سلام .پسر ۷ و نیم ساله من ریزش موی شدید دارد قرص بیوتین ۵ ایرانی میخورد، الان قرص بیوتین ۸۰۰ میکرو گرم پدرش خریده .وزن پسرم ۵۰ کیلو است .تمام قرص را مصرف کند یا نصف قرص را؟ با تشکر
- میزان خون ۱۳/۹
با سلام وخسته نباشید دختر ۸ساله دارم که در آزمایشی که داده میزان هموگلبین۱۳/۹ هستش از ۱۵/۵آیامشکلی ایجاد می کنه واین که دوباره نیاز به آزمایش مجددهست؟ ممنون
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- مشکل دخترم
سلام خسته نباشین تو یک هفته دو سه بار دخترم وقتی ازخواب بیدار میشه دهان و روی زبانش میبینم که خونی شده میشه راهنمایی کنین ببینم مشکل چیه
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟
- بتامتازون برای کودکان
سلام من پسر ۱۸ ماههام به خاطر بیماری ویروسی که بدنش دچار حساسیت و دونههای قرمز شده بود تب کرده بود و من وقتی بردم بیمارستان، دکتر اورژانس نصف امپول بتامتازون را تجویز کرد اما الان متوجه شدم برای رشد کودک مضر هست و نگرانم. لطفا راهنمایی کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر نزدیک ۲۰ روزه دخترم رو از پوشک گرفتم ۲ سال و ۵ ماهشه، پی پیش رو هنوز نمیگه و تو شلوارش کارشو میکنه. یه چند روزی مریض شده بود اسهال گرفته بود از اون موقع از پی پیش ترسیده هر دوسه روز یه بار پی پی رو نگه میداره انکاری میترسه زور میزنه ولی نمیکنه. الانم دوروزه پی پی نکرده همش بیحال اینورو اونور میوفته. پودر لاکساتور هم دو روزه میدم ولی خبری نیست همه کارم کردم براش روغن زیتون آلو ولی جواب نمیده. چیکار کنم؟
- داغ بودن کف پا دست
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وسه ماهشه گاهی وقتا کف دست پا هاش داغ میشه بیقراری میکنه علت از چیست ممنون از شما
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام وقتتون بخیر دخترم ۵ سالو نیم هست با وزن ۱۷.۵۰۰ چقدر باید شربت آزیترومایسین بدم مرسی
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- ایپوزینک
سلام آقای دکتر برای بچه 8 ماهه ام چون اسهال داشت دکتر گفت 3 سی سی در روز شربت زینک بدم . میخوام بدونم 3 تا قطره چکون میشه ؟ و اینکه 3 سی سی رو در طول روز سه بار هربار 1 سی سی بدم یا در یک وعده بدم؟
- بی حال
سلام خسته نباشید دخترم 2سالشه مدفوع سفید رنگ البته اشتها نداره حتی علاقه به آب نداره نزدیک به چند روز این حالت داره
- سرفه شدید مخصوصا رو به شب
با سلام و درود خدمت شما دکتر عزیز وبا تشکر فراوان از جنابعالی بابت خدمترسانی بیدریغ آقا بهادر ما در حدود 6سال سن دارن که 5شب متواری سرفه که هنوز بهتر نشدن از همکاران تجویز کیتوفن بوده بهتر شدن ولی در ادامه بدتر وشدیدتر شد نمیدونیم به خاطر ویروس یا باکتری محبت میکنین تجویز چه دارویی کامل تر و معالج سریعتر باشه برای سپاس گذارم از شما خدمت گذار ارزشمند و با ایمان
- سلام علیکم
دکتر به دختر۱۱ماهم علاوه بر آموکسی سیلین و پلارژین و دوتا آمپول هیدروکورتیزون و یه قرص ۴قسمت کردیم روزی یک چهارم،اسپری سالباتامولم دادن داروهاشم دادم تموم شده چند روزیه ولی سرفه داره که سینه اش صدامیده سرفه خشک نیست چی بدم بهش؟
- سلام مقدار مصرفی سفکسیم برای کودک دوسال و پنج ماه
دوز و مدت زمان دوز مصرفی سفکسیم برای کدوک دوسال و پنج ماه بل وزن ۱۹
- کم وزنی نوزاد یه ساله
سلام خسته نباشید پسرم یک سالشه ولی وزنش خیلی کمه 7کیلوهست الان ممنون میشم راهنماییم کنین
- بیماری کودک
سلام کودک هشت ماهه دارم یک هفته پیش تب ۳۸ کرد بردمش دکتر گفت التهاب گوش هشت اموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۴ سیسی ۱۲ ساعتی اما تبش تا دو الی ۳ روز طول کشید روی ران ها هم جوش های خیلی کوچیک داشت شربت انتی بیوتیک رو که می خورد خیلی بیقرار بود وگریه میکرد ۵ روز که دادم دیدم این جوشها روی صورت ودستها شکم وپشت در اومد گفتم شاید این تب ویروسی بوده بهش ۵قطره هیدروکسیزین دادم جوشهاش خوب شد گریه هم نمیکنه انتیبیوتیک دو هم قطع کردم ولی خیلی بی اشتهاست فقط شیر خودمو میخوره براش قطره پدی لاکت هم میدم چه کار کنم که اشتهاش باز بشه واینکه نتی بیوتیکش رو قطع کردم مشکلی نداشته
- 👦
سلام آقای دکتر یه پسر بچه ۴ ساله رم گوشی رو خورده حالا چ اتفاقی واسش میوفته؟ممکنه رم تو معدش باز شه خطری ایجاد کنه ؟

