Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گردن نگرفتن
باسلام نوزاد۵ماه وچندروزه دختر دارم وزن۲۶۰۰ب دنیا امد الان۵۲۰۰درجریان بیماریش شمابودین عفونت ادراری داشته ودرمدفوع چربی دفع میکنه قبل هروعده شیر۳۰عدد گرانول کرون استفاده میکنه الان گردنش کامل نگرفته چپ وراستش حرکتش خوبه ولی پایین میفته
- جوش روی بینی
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه چند روزه خیلی روی بینی اش جوش زده و گاهی قرمزه گاهی نیست چیکارباید بکنم
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- آب
خداقوت آقای دکتر۰۰۰چقدر آب به نوزاد هفت ماهه میتونم بدم؟
- جوشهای قرمز بعد از تب
سلام پسرم 13 ماهشه سه روز تب کرد و با استامینوفن کنترل کردیم بعداز سه روز تب قطع شد ولی جوشهای قرمز رو صورت و دست و بدنش دیده شدن که کم و زیاد میشن همچنین پسرم خیلی بی اشتها شده و دست و پاهاش سرد و بد خلقی میکنه و فقط شیر مادر میخوره میخواستم از اقای دکتربپرسم چه مدت دوره این بیماری طول میکشه و ایا نیاز به استفاده از دارو خاصی هست یا نه ممنون
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت ایاقطره کولیکیدبرای رفلاکس نوزاده؟
- اسهال
باسلام دختر هفت ماهه ای دارم که دوروز است به دفعات زیاد و کم حجم مدفوع میکنه که خیلی نه شل هست و نه سفت .تب و استفراغ و بیحالی هم ندارهلطفا راهنمایی کنید.ممنون
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- زدن ماسک برای نوزاد
سلام. ۲ ابان نوبت واکسن ۶ ماهگی دخترمه.اگر موقع رفتن به مرکز بهداشت براش ماسک بزنیم مشکل تنفسی پیش میاد براش؟
- تب
آقای دکتر برای گرفتن تب نوزاد از زیر بغل باید لختش کنم و بعدش دمای بدنش رو اندازه بگیرم؟؟
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر ، امروز هفتم مرداد هست و هفدهم مرداد نوبت واکسن شش ماهگی نوزاد من هست. نوزاد من کرونا گرفته وچهار روزه علایمش ظهور کرده و بیماره و تحت درمان. سوالم اینه که هفدهم مرداد من میتونم واکسنشو بزنم؟ یا باید به تاخیر بیندازم ؟ درصورت تاخیر جن روز بعد هفدهم باید واکسن شش ماهگی شو یزنم؟
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام دخترم ۵ماهشه تب کرد بردمش دکتر قطره پلارژین براش تجویز کرد حالا بعد از یک هفته که دارو رو استفاده کردیم دوباره افتاده رو سرف⁵5
- سلام پسرم ۶ماهشه سرش خیلی خارش داره علت چیه البته صورتشم خارش داشت بردیم دکتراونم تاوقتی پمادهای دکترمیزنیم خوبه دوباره قرمزمیشه وخارش داره الان ریخته روسرش نمیدونم چیکارش کنم؟
- خواب نوزاد.
سلام دختر من ۳۲ روزه هستش ما احساس کردیم سرما خورده به پزشک اطفال بردیمش و تایید کردن شربت چرک خشک کن تجویز شد دو مرحله که به نوزادم میدم دیگه مشکلی نداره ولی خیلی خوابیدنش نسبت به قبل زیادتر شده فقط روی هم رفته در ۲۴ ساعت د ساعت بیدار خیلی نگرانم ممکن راهنمایی کنید
- دونه های سفید صورت نوزاد
نوزاد پسر سه و نیم ماهه م چند وقته دونه های سفید رنگی روی صروتش در اومده. روی پیشونی کنار گوش و زیر فک بعضی هاش کمرنگ و بعضی پر رنگ تره. وزنش ۷.۵ کیلو و جز بیقراری های شبانه مشکل ظاهری خاص دیگه ای نداره. به خاطر شرایط فعلی نمیخوام از خونه بیرون ببرمش. اگه ممکنه راهنمایی کنید
- درباره قرص چاقی
با سلام من پسر ۹ماهه دارم که شیرخودمو میخوره به شدت لاغر شدم از کدوم قرص استفاده کنم تا چاق بشم
- دست و پا
سلام نوزادی دارم ۱۵ماهشه بعد شکمش سفت شده دست پاش کبود شده علتش چیه
- ختنه
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد دوماهه دارم میخواستم بیارم برای ختنه میخواستم بدونم شما با بی حسی کامل انجام میدین؟؟
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- پانیذ
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهه است بی قراری داردزورمیزنه قرمز میشه دکتر گفت کولیک استتاچندماهگی ممکنه ادامه داشته باشه وآیا کاری هست که آرام شود

