Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پریدن اب دهان
ایا قرص کواموکسی کلاو375 برای کودک پنج ساله با وزن 20 مناسب است؟
- رشد قد
سلام آقای دکتر کودکم 17 ماهشه که دوبار پشت سر هم به درمانگا بردمش برای قد و وزن قدش تغییر نکرده بود 84 بود آیا مشکلی در رشد قدش وجود دارد یا خیر قدش نرمال است
- گرفتگی بینی
سلام دخترم هفت ماهه سه هفته شب تو خواب گرفتگی بینی داره سرماهم نخورده ی مقدار رفلاکس داره قبلا شیرخشک اج آ میخورد الان دوماهه نان میخوره چکارکنم خوب بشه
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- خارش سر
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم سرش رو میخارونه . شامپو ضدشوره ازفال ایروکس به پیشنهاد دکترش استفاده کردم ولی بهضی وقتها بازم میخارونه . البته شوره نداره ها . میخوام بدونم چه شامپویی براش استفاده کنم؟
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام . پسرم ۳ماهه است و حساسیت به پروتیین گاوی داره . کهیرمیزنه و رفلاکس داره با شیرخشک اپتامیل پپتی مشکلاتش برطرف شد ولی از وقتی پپتی میخوره یبوست میشه. لطفا یه شیر خشک جایگزین براش معرفی کنین
- شربت ستادین دی سی
سلام آیا شربت ستادین دی سی برای کودک سه ساله ضرر دارد
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- قطره گوش
سلام بچه ۴ساله دارم گوش درد داره چه قطره گوشی بریزم؟
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- مقدار شیر و غذا بعد از یکسالگی
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید...دخترم 18ماهشه خانه بهداشت بهش مولتی ویتامین داده اسمش مولتی یاس هستش چندسي سی باید بهش بدم .ممنونم
- چرک گلوکودک۸ماهه
باسلام کودک من۸ماهشه گلوش چرک کرده آیامیتونم بهش آنتی بیوتیک بدم؟
- گرفتگی صدا
سلام وقت بخیر دخترم ۱۱ ماهشه ی دفعه ای صداش گرفته هیچ علائم دیگه ای هم نداره علت چی هس؟
- سلام وقت بخیر.
- شن کلیه
سلام دختر من یک سال و ۲۰ روزشه عفونت ادرار ووشن کلیه داره لطفا راهنمایی بفرمایین
- خشکی پوست
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم 4 سال و نیمشه. مدتیه گوشه چشمش و پوست ساق پا و رانش خشک میشه. کنار چشمش پوست پوست میشه و پوست پاش قسمت خشکی زدش ضخیم میشه. برای چشمش پماد بتامتازون وپماد چشمی زدم. بهتر میشه ولی باز همون جوری میشه. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پمادی براش بگیرم که خوب بشه. ممنون از پاسخگوییتون
- فرورفتگی دنده دوطرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهه هست تولد۱۲۰۰بود وزنش.۳۴ هفته بدنیا اومده زیر دوطرف دنده ها موقع نشستن فرو رفتگی داره الان ۷۲۰۰ هست وزنش عکس سیته هم نرمال هست چکارکنم
- خونریزی لثه
سلام وقت بخیر دختر۲۱ماهه ای دارم که سه روزه از وسط دندونای بالاش خون میاد با برخورد به هر چیز سفتی مثل میوه یا لیوان و.... دیشب تو خواب هم کلی خون اومده طوی که صورتش صبح خونی بود تجویز شما چیه
- مقدارمصرف شربت آموکسی کلاو ۴۵۷

