Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۹ ماهه
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
سلام . شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک فاویسمی ۱۲ ساله قابل استفاده هست یا خیر ؟
- نوع ومقدار شیاف
سلام وخسته نباشید دختر من ۴سال و۸ماهشه وزن ۲۱ کیلو داره میخواستم بدونم موقع طب چی شیافی وچه مقدار به اون بدیم.ممنونم
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم ۱۱ ساله هست و ۳۶ کیلو سینوسهاش عفونت کرده سفکسیم ۱۰۰ داده اما مقدار مصرف نزده چطوری باید مصرف کنم
- سرماخوردگی
- پسرم
س پسرم خیلی بی تابی میکنه از موقع ک واکسن شش ماهگیشو زدم بعش قطره اهن میدم و مدفوع سبزه انگار روش فشار بیاد اینجوری میشه بگید ممنون میشم
- اسهال نوزاد دوماهه
سلام وقتتون بخیر دختر من پیش شما پرونده دارن آقای دکتر دوماهه هستش و از امروز انگار اسهال داره و شکمش هم صداهای مربوط به اسهال کمی داره، از شیرمن تغذیه میکنه البته خودم هم چندروز پیش اسهال داشتم اما خوب شدم واسه دخترم تازه داره شروع میشه چیکار کنم؟ ممنون از بزرگواریتون
- سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه چند سی سی سفمسیم ۱۰۰ بدم ۱۸ کیلوه سالشه
سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه و از دیشب تب داره سفکسیم ۱۰۰ نوشتن چند سی سی بدم وزنش ۱۸ کیلوه
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- خواهر زاده من 24 روزش هست دور ناخونش تیره هست رنگش میخواستم ببینم علتش چیست
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰ برای کودک چهار ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم تب بالا داشت دکتر براش آزیترو نوشت پنج روز خورد تبش قطع شد ولی سرفه و گرفتگی بینیش ادامه داشت و دو روز بعد از تمام شدن دارو سر درد و گرفتگی گوش داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده براش میخواستم ببینم داروی مناسبیه و اینکه چند روز و هر روز چند سی سی باید بخوره
- دختر ۵ سالم
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالش است و به دلیل تب بالا که ۴۰/۵ بود بردم بیمارستان و بعد از آزمایش دکتر گفت که گلبولهای سفید دخترم ۱۸۵۰۰ است و دخترم در بیمارستان بستری تست. چقدر میتونه خدانکرده خطرناک باشه؟ و آیا کاملا درمان میشه یا تا آخر عمرش خدانکرده مشکل خواهد داشت؟ تشکر
- استفراغ و رفلاکس
با عرض سلام،دخترم 4 سالشه آلرژی از نوزادی داره الان چند شب شبها تو خواب استفراغ میکنه قبلش سرما خوردگی داشت علتش چیست؟ دارویی که بشه جایگزین رانیتیدین باشه چیست؟ با تشکر
- خوردن دست
سلام اقای دکتر بچه سه ناه و 15 روزه دارم تازگیا خیلی دستاش رو میخوره چیکار کنم بنظرتون که نخوره دیگه؟
- دوز داروی مصرفی
سلام وقتتون بخیر، پسرم ۷ساله ست و ۱۷ کیلوه ترشحات بینش سبز رنگ و غلیظ بود و گاهی تک سرفه خشک داشت.دکتر داروی فارمنتین ۶۴۳ و نئوتادین تجویز کردن ولی دوز مصرفی رو ننوشتن اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید ،ممنون.
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم
- بیماری
سلام وقت بخیر دختر من سه سال و نیمشه موهاش کم پشت و ریزش داره گفتم ببینم شربت زینک خارجی خوبه بهش بدم یا ایرانی چند سی سی بهش بدم اگه میشه یه داروی خوب برای قد هم معرفی کنین ممنون.
- تکرر ادرار
با سلام و وقت بخیر دکتر بزرگوار علت تکرر ادرار پسر 4 ساله چی میتونه باشه؟ (نه سوزش داره نه خارش که بگم عفونت ادراری ممکنه باشه، فقط تکرر ادرار داره و ادرارش هم نرمال هست بدون بو ممنونم
- تب
پسرم ۲۶ماهه تب داره ۳۸/۵ و یک بار استفراغ کرده شربت سفکسیم شروع کنم؟

