Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر.دو روز است ک پسزم آبریزش و عطسه داره .۲۲ماهه و ۱۲ کیلو هست.یک هفته است ک آموکسی کلاو رو قطع کردم از سری قبل ک مریض شده بود.الان چی بدم بهش؟
- مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای نوزاد ۵۷روزه
نوزاد راختنه کردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرد نمی دونم دوزوتعداد دفعات وچندروز بهش بدهم
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمه از چهار ماهگی چند تا لنف ریز اندازمان نرمال بود یک و دو میل چند تا هنوز هستن تو این دو سال و نیم چهار بار ازش سونوگرافی گرفتم چون روش حساس ام دکتر هم میگفت مشکلی نداره به نظر شما دکتر چهار بار ازش سونو گرافی گرفتم عوارض نداره؟ نگرانم
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد
- سرماخوردگی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم پسر ۲/۸ماه دارم سرفه های شدید و گرفتگی صداداره میخواستم بپرسم شربت ستادین گرفتم بهش بدم چند سی سی بهش بدم
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- بی اشتهایی
سلام پسربچه ۳ونیم ساله خیلی کم اشتهاست وآزمایش ازش گرفتم کم خونی داشت چند دوره شربت زینک و فوروگلوبین دادم که باز علاعم کم خونی داره و ناخن پاهاش شکننده است آیا باز شربت ویتامین بهش بدم ممنون از راهنماییتون
- اطفال
سلام من دختری 3 ساله دارم که درشکم من به متادون اعتیادپیداکردچون من متادون مصرف میکنم والان یک ماه است که به زور وباقرص فنوباربیتال15 ازشیرگرفتم ولی الان نه راه میرودونه وزنش اضافه میشود چون خیلی وزنش کم والان 8کیلو است ومیخاییم ببریم کاردرمانی چکاربایدانجام بدیم
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- شیرخشک
سلام .پسرم ۱۰ ماهشه. تا ۶ماهگی شیر خشک آپتامیل میخورده و مشکلی نداشت از وقتی آپتامیل آپتامیل ۲میخوره شکمش اسهالی شده روزی ۵بار دفع داره و همین باعث شده که التهاب شدید در قسمت پا داشته باشه لطفا راهنمایی کنید چه شیر خشک بهش بدم ؟
- قرص زینک
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه و پریود هم میشه ایا میتونم قرص زینک خارجی یور ویتال پلاس ۱۰ میلی گرم بهش بدم
- قرص جوشان ویتامین سی
سلام وقت بخیر ببخشید قرص جوشان ویتامین c ۱۰۰۰ میلی گرم برای ۵ سال دستور مصرف رو لطف میکنید
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- ختنه
سلام پسرم رفته تو یک سالو هفت ماه اکثر اوقات یبوست داره دوباری هم دچار عفونت ادراری شده از طرفی داره ب حرف در میاد ما قصد داریم ختنش کنیم شما الان با این شرایط چی صلاح میبینید؟
- 123
سلام آقای دکتر دیروزگفتید بچه ببذم دکتر آزمایش متخصص نبوددکتر عمومی گفتن طبیعیه اشون یک هفته دبکه یک ساله میشه قد وزن نرمال است دوماهگی گذدن گرفت پنج ماه وهست روز به شکم غلت زد هفت ماهگی به عقب عقب سینه خیز رفت هفت ماهگی نشست اما نه خوب نه ماهگی دیگه کامل نشست نیفتادده ونیم ماهگی خودش از حالت خواب به نشسته تغیر میداداز نه ماهگی سعی کرد بلند بشه ود ده ماهگی باکمک ومبل بلند میشه وقدم میزنه از پله بالامیره وبتزی فوری یاد میگیره اه اسامی خودش خانواده واکنش میدهوتوجهش خوبه اماهیچ خودش به تنهایی نمیتونه سرپابمونه تا ده ماهگی بهحالتکمامدو وسریع سینه خیز می رفت حالت چهاردست وپا میشد امادرنهایت سینه خیز می رفت اماالان وهاردست پاهم میره بچه بسیار خوش غذا وآرامی هست تنها مشکل من اینه کهخودش به تنهایی نمیتونه سر پا بمونه وفوری میافته آیانیازه پیگیر بشم واینکهتاکی فرصت هست
- ویتامین
سلام واحترام اقای دکتر شربت مولتی ویتامین کیندریوروویتال ب پسرم میدم ازنظر ویتامیناش کامل؟یا جداهم بدم بهش.ویتامین دی کم داشت توازمایش براش آمپول ویتامین دی نوشت دکترش زدم.ازاین ب بعد همون شربت ۵سی سی کافیه...؟پسرم ۱۸ماهشه.
- میزان دوز دارو
سلام پسرم سه سال و سه ماه داره با وزن ۱۴ کیلو برای گلودردش فارمنتین ۶۴۳ گرفتم هر۱۲ ساعت چندسی سی باید بهش بدم؟؟ ممنون میشم از پاسخ شما

