Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- کاغذ خوردن
سلام دکترمن چند ساله که میل خوردن به کاغذ دارم و ۱۲ سالم هست چند سال پیش هم میل به خوردن نخ و خاک داشتم و ترخدا بگید چیکار کنم؟
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- سلام پسرمن ۴ساله هستش چشمش عفونت کرده صبح چشمش پر چرک بود مقدار اندازه از قطره باکتی ماید۱۰ رو بهم میگید چه اندازه براش استفاده کنم؟
- فرو رفتن میخ کف پا
سلام و عرض ادب خسته نباشید امشب یه میخ اهنی فرو رفته کف پای داداشم ۱۳ سالشه خیلی درد و ورم داره چیکار باید بکنیم
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 8سالشه عفونت داره ازمایش دادم دادم گفتن عفونت ادراری داره سوزش هم داره خیلی وسط پاهاش میسوزه تکرر داره خیلی اذیتش میکنه باید چه کار کنم ؟
- ازیترومایسین
وزن۲۰کیلو و ازیترو ۲۰۰
- اسپری بینی
سلام دخترم ۳ سالشه اومدیم تهران واسه خشک نشدن بینی چ قطره یا اسپری بزنم ک نرم بمونه ممنون
- لب پسرم کج شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ده ماه و بیست روزشه.الان یک هفته ای هست لبشو کج میکنه و سرشم محکم ب زمین خورده ایا مشکلی دارد؟؟
- سرفه خلط دار
با سلام دختر 5سالم که نزدیک 4ماهه سرفه خلط دار داشت ولی مداوم نبود رو امروز بردم دکتر متخصص ایشون گفتن سابقه بیماری سل تو خانواده دارین منم گفتم اصلا نداریم بعد دو تا شربت لوپراکس 100 و klasid250تجویز کردن میشه کمکم کنین که دخترم خوب میشه آیا ممکنه بیماری سل گرفته باشه خطرناکه؟
- زگیل بدن
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ روزه هستش و کنار سینه راستش یه زگیل کوچیک هستش خطرناکه؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر .پسرم امیرعباس الان ۱ سالو دوماه داره که علایم سرما خوردگی داره که اب ریزش با گه گدار خیلی کم سرفه میکنه و عطسه میزنه چی بش بدم چون بچه داداشمم همینطوره اون رفت دکتر بش ستریزین و سفکسیم ۱۰۰ با استامینوفن داد منم میتونم استفاده کنم همونو
- سلام پسرم 5سالشه و18کیلو وزنشه مقدار مصرف اموکسی کولا 457رو میخواستم بهم بگین در ضمن تب هم داره ممنونم
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- مسرف آموکسی سیلین برای کودک ۹ ماه
با سلام وقت بخیر ببخشید خاستم ببینم سرعت آموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کودک ۹ ماه چطوری مصرف کنم من خودم سرما خوردم گلودرد داشتم فقط با التهاب گلو الان بچه ام ازم گرفته و تب داره ،استامینوفن میدم تبش تا ۵ ساعت میاد پایین و دوباره شروع به تب میکنه خاستم شربت آموکسی سیلین بهش بدم چطوری مصرف کنم چند سی سی چند ساعتی بهش بدم؟
- كبدي
سلام خسته نباشين من پسرمو براي چكاپ ٢سالگي بردم انزيم كبدشو گفتن بلاس S.G.OT=(Ast)45 S.G.p.T=(ALT)11
- مصرف قرص
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۱۲ سال داره ابله مرغان گرفته ودر کنار اون گلو درد هم دارم میتونه سفیکسیم ۲۰۰ مصرف کنه
- شربت سفالکسین ۲۵۰برای عفونت بخیه
سلام اقای دکتر دخترم شش سالو نیمش با وزن ۲۲/۵جلو سرش بخیه خورده دکتر سفاکسین ۲۵۰داده فقط تجویزش نمیدونم چقدر گفته میشه شما بهم بگین ممنون
- آموکسی کلاو
واقعا ممنونم آقای دکتر از پاسخ سریع و امیدوار کننده تون که فرمودید اصلا سرطان نیست. از ترسم نمیتونستم پسرم رو پیش دکتر ببرم .امیدوارم همیشه سلامت باشید .

