Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص جوشان ویتامین سی
سلام وقت بخیر ببخشید قرص جوشان ویتامین c ۱۰۰۰ میلی گرم برای ۵ سال دستور مصرف رو لطف میکنید
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم
- تب
با سلام دختر سه ساله دارم از دیروز تب داره حدود یکسال هم هست هفته ای یکی دوبار میگه ناحیه تناسلی میخاره من حدس الرژی به غدا یا سوختگی میدادم و با کمی کرم خوب میشه ولی الان از دیروز که تب کرده میگه کمرم درد داره ناحیه تناسلی هم میخاره نمیزاره حتی بشورمش و میگه پام درد داره ولی علایم ابریزش و سرفه ندارخ به نظر شما عفونت اداری یا دور از جون کلیه هست یا ویروسه که درد کمر و پا داره
- عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- زیاد دادن قطره اد به جای ۳ قطره ۲۵ تا دادم
به جای ۳ قطره ۲۵ قطره دادم ۶ ماهه اس
- یبوست کودک …
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۱۶ ماهشه از همون روز اول که بدنیا اومده مشکل یبوست داره چند بار دکتر هم بردمش ازش آزمایش گرفتن میگن مشکلی نداره با هر وعده غذا بهش دو قاشق روغن زیتون هم میدم ولی بازم یبوستش خوب نشده بنظر شما چی کار باید کنم چی بدم یا دوباره ببرمش دکتر خواهش میکنم راهنماییم کنین .؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودکان ۱۵ ماهه
من دخترم سرفه خلطی داره شب به شب بیشتر سرفه میکنه که ۱۵ ماهشه تقریبا ۹کیلو وزن داره مقدار مصرف رو لطفا بفرمایید
- وزن کودک
سلام آقای دکتر.پسرم 4ماهشه وزن زمان تولد2و600گرم بود الان 5و800گرمه .آیاوزنش نرماله؟ ویتامین آ+د روزی 25 قطره براش میدم .شیرمادر میخوره .درصورت کم وزن بودنش چه مکملی براش بدم.
- رفلاكس معده
با سلام ميخواستم بپرسم كمبود وزن نوزاد رفلاكسي جبران ميشود؟؟و اينكه چه زماني بهبود كامل پيدا ميكنند
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- چرکی چشم کودک
قطره باکتی ماید چجوری استفاده کنم برا دخترم ۳ سالشه
- نتیجه آزمایش مدفوع
ببخشید بچه سه سال و نیم چند روز دلدرد و اسهال داشت بعدش ازش آز گرفتم که بقی نرمالن فقط consistency که جلوش نوشته LOOSeو آزمایش ادرار هم WBC RBC EP همه 2-1 نوشته گاهی شب ادراری داره و ادرار Mocus نوشته Fewآیا مشکلی هست؟
- ناف کودکم
دخترم 6 سال داره توی نافش قرمز هست همیشه اینجوری بوده دوسال میشه اما اصلا نه متورم هست نه درد داره میخاستم ببینم مشکلی هست. ممنون
- ضدعفونی
سلام وقت شریف شما به خیر. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. آقای دکتر برای ضد عفونی کردن دست های پسرم وقتی بیرون هستیم و دسترسی به آب و مایع دستشویی نداریم از چه چیزی استفاده کنیم؟ که بعد با همون دست ها بتونه خوراکی هم بخوره. مثلا وقتی میریم پارک همه ی وسایل آلوده هستن ، بچه هم دست میزنه و بعد همون دست هارو به چشم و صورتش میزنه یا خوراکی میخواد بخوره لطفا ما را راهنمایی بفرمایید که چه محلول یا اسپری و یا چه دستمال مرطوبی باید تهیه کرد یک دنیا سپاس
- ضربه به پیشانی
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ۱۱ ماهشه خودش خورد به دیوار وپیشانیش ورم کرد گریه نکرد بعدش بازیش را ادامه داد اشتهاش هم تغیر نکرد اصلا بیهوش نشد کم کم ورم کم شد روز بعد هم کمی ورم وکمی تیره شده جای ضربه هم درد ندار خیلی نگرانم ایا مشکلی برایش پیش نمیاد باتشکر از شما دکتر مهربان ودلسوز
- سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
- زمین خوردگی از ارتفاع
از اپن خورد زمین 10 ثانیه بعد اورد بالا ولی داشت برنج میخورد تو دهنش پر بود و اینکه اورژانس معاینه کردگفت اوکیه 1 ساعت باهاش بازی کردیم و شرایطش خوب بود الان نیازی هست بخاطر اورده بالا ببرمش دکتر
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- اسهال بعد از مصرف کواموکسی کلاو
کودک ۱سال ۴ماهه به دلیل مصرف انتی بیوتیک دچار اسهال شده ضمن اینکه بجز شیر خودم هیچ غذایی نمیخوره آیا شما مصرف پدی لاکت توصیه میکنید

