Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرر مدفوع
سلام دخترم نه ماهشه و یک هفته ای میشه که تعداد دفعش زیاد شده ولی به نظر اسهال نمیاد درروز چهار پنج باره دلیلش چی میتونه باشه ؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر . سه روز هست واکسن شش ماهگی پسرم رو زدیم جای واکسن کمی قرمز شده و همچنین سفت هست علت چیست و چیکار باید بکنیم ؟ ممنون
- ختنه کردن واکسن زدن چهارماهگی
ایاواکسن زدن چهار ماهگی وختنه کردن نوزاد باهم مشکلی پیش نماید
- یبوست کودک 18روزه
دو دختر دوقلو دارم که دچار یبوست شدن که دو سه روز به خودش میپیچه وفشار زیادی به خودشان وارد میکنن تا حدی چهره اش کبود میشه خانمم بعضی اوقات جوشنده گل بهشان میده رفتیم دکتر برایشان شربت Duphalac تجویز کرده هر 12ساعت 1 سی سی وزن هر دو 1900 گرم میباشد آیا بهشان بدم یا نه چکار کنم
- فيبروزكستيك
سلام . نوزاد دو روزه من با اتساع شكم بدنيا اومد روز ٢ وم عملش كردن براي انسداد روده ومشكل ايلئوس مكونيوم داشت. ميدونم ايلئوس مكونيوم در مريضايي كه مشكل ژني فيبروز كيستيك دارن رخ ميده . ميخاستم بدونم الان بچه من فيبروز كيستيك هست يا ممكنه ايلئوس دلايل ديگه اي هم داشته باشه ؟دكترش ميگه احتمال زياد همونه ولي بايد واستيم تا ٢ ماهگي تست عرق بده
- شیرخشک
سلام اقای دکتر وقت بخیر من دخترم ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ روشروع کردم میدم چندروزولی ۳.۴روز یه بار دستشویی میکنه ویبوست داره وکامل دستشویی نمیکنه گرد توپی یه دونه میکنه چیکارباید بکنم ممنون از راهنماییتون
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد 8ماهه من 3روز تب کرد و 3روز روی بدنش دون دون قرمز ظاهر شد الان تب نداره و قرمزی بدنش هم خیلی خیلی کم رنگ شده اما بچه به سرفه خلط دار و افتاده دماغش و گلوش کیپ شده و خیل اشتهاش کم شده غذا و شیر خیلی خیلی کم میخوره نفس میکشه خس خس میکنه سینه اش سرفه میکنه خیلی سینه اش خرابه، نئوتادین و استامینوفن میدم ،تقریبا 8روز گذشته ولی هنوز خوب نشده خیلی لاغر شده،چه دارو و چه غذایی باید جهت درمانش بهش بدم و چه کار باید بکنم خیلی ازتون سپاس گزار میشم بفرمایید چه باید بکنم خیلی خیلی ازتون ممنونم
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- اب دهن
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه اب دهنش میاد از چیه
- مشت کردن دست
سلام و عرض ادب . دختر من ۳ ماه و ۲۲ روزشه ولی هنوز دستاش مشته به سمت بالا کنار سر. دستاشو نمیاره جلو بدنش . فقط دوبار دستاشو خورد . یه بارم دستاشو میبافت به هم . دیگه تکرار نکرده . خیلی هم سفت میکنه خودشو و دستاشو
- دیفن و استامینوفن
سلام دکتر عزیز دخترم واکسن شش ماهگی را امروز زد و خیلی ناله و گریه میکنه اشکال ندارد آخر شب دیفن بدم؟ استامینوفن هر شش ساعت یه بار دارم میدم
- دردهای شکمی نوزاد
اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه و فوق العاده نفخ شکمش بالاست حتی توی سونوگرافی که انجام دادیم نوشته احتباس گازهای شکمی زیاد من نمیدونم چیکار کنم مواد نفاخ نمیخورم و خیلی رعایت میکنم الرژی به م پروتئین گاوی هم داره واقعا هسته شدم اصلا اروم و قرار نداره
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- قی چشم
با سلام دختری ده روزه دارم دو تا چشمهایش قی کرده به حدی که سخت باز می شوند چکار کنم ممنونم
- یبوست
با سلام نوزاد پسر بیست و پنج روزه ای دارم دو روز است مدفوع نمیکند ولی ادرار کوچک میکند کمی بیقراری دارد چگونه مشکل را برطرف کنم از شیرمادر تغذیه میکند
- جوش صورت و بدن نوزاد
صورت پسرم چهار ماهشه اندازه یه دایره جوش قرمز زبر داره زیرش سفید میشه دوباره جوش میزنه شیر مادر با کمکی شیر خشک آپتامیل میخوره
- لاغري
بإسلام.دخترم تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٨٠٠.. واكسن ٤ماهگيش رو كه زدم ٨٥٠٠بود.. ٢ماه فقط ٣٠٠گرم اضافه كرده.. دخترم قبلا به شدت يبوست داشت با كمك دفع ميكرد دوهفته پيش سرماخوردكه بعد از مصرف داروهاي سرماخوردگي دوهفته اي ميشه إسهال داره و خيلي كم شير ميخوره.. سفكسيم ١٠٠و ديفن هيدرامين..دايميتين. .إسهال كه ميگم يعني در روز ٣بار بيرون رَوي داره..كم مدفوع ميكنه اما إسهال ميشه شيرخشك إي آر.. الرژي و رفلاكس داره.. براي اشتهاش شربت چي ميتونم بدم؟ هر٤ساعت شيرميخوره ١٢٠سي سي به آرد برنج و سرلاك هم آلرژي نشون داد سيب زميني آب پز هم دادم اندازه نخود اوق زد هرچيزي جز شير وارد دهنش ميشه بالا مياره به غذاي سفره خيلي علاقه نشون ميده دهنشو باز ميكنه تا چيزي بدم بخوره ولي نميتونه قورت بده
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه

