Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهشه دوسه روز روی شکمش دون دون قرمز ریزبود حالا قرمیزیش رفته ولی دون دون ها هستن روی پوست انگارتوگوشت باشه دست بزنی حس میشه ازحساسیت یاچیزدیگه
- خط واژن
با سلام دخترم ۷ سالشه خط واژنش بستس خیلی زیاد نیست در کودکی به راحتی باز شد اما الان دوباره بستس ایا پماد الان بزنم جواب میده چه پمادی بزنم
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- پسرم تازه رفته توی شش ماه سه روزه مدفوع نکرده فردا میشه چهار روز. یکم موز به کردم با شیر خودم بهش دادم سه چهار روز پیش الان چیکار کنم که دفع داشته باشه ؟
- سلام خدمت شما دکتر عزیز.دخترم ۳ساله و ۴ ماهشه به خاطر دندون درد تب کرده از داروخانه شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادن و گف که هر ۸ ساعت ۷ سی سی بدم .وزن ۱۳ کیلو.ایا این مقدار زیاد نیس ؟؟؟؟؟
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک
- شیرخشک
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم یکسالشه الان از موقعی که بدنیا اومد دکتر شیرخشک ببلاک کامفورت تجویز کرد براش بهش نساخت بعدش ببلاک ای ار گف بده بهش الان بنظرتون عوضش کنم؟ و چی بدم بهش اگه عوضش کردم ؟
- نارس بودن کودکان
پسری دارم یازده ماهه با وزن 8500قد69،دورسر44که درهفته 35بعلت پارگی کیسه آب با وزن 2250،قد47ودورسر33،بدنیا آمددرحال حاضر میتونه چهار دست وپا بره باکمک اشیا بایسته وقدم برداره،سه تا دندون داره ولی اصلا حرف نمیزنه اگرچه از نظر شنوایی مشکل نداره ولی من نگران این مسأله هستم سوال من اینه تا چه زمانی باید به کودک فرصت حرف زدن داد؟آیا روند رشد جسمی وهوشی پسر من نسبت به کودکان ترم کمتر نیست؟از نظر یادگیری مشکلی با دیگر کودکان ندارد؟پسر من یک کودک نارس محسوب میشه ومنحنی رشد جداگانه ایی دارد ؟
- مصرف اشتباه شیاف
سلام وقت بخیر دخترم سه سالو یک ماهشه تب داشت خوابالو بودم سریع پاشدم براش شیاف گذاشتم دیدم دیکلوفناک ۱۲۵هستش بعد بردمش بعد از پانزده دقیقه دستشویی شیاف تقریبا بیشترش خارج شد ازش بعد شربت استا دادم هفت میلی به نظرتون چیکار کنم آیا خطرناکه ؟ایا اثر گذاشته شیاف؟
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر دخترم سه سال و پنج روزش هس و الان یک هفته ک سرماخورده الان فقط سرقه خشک داره انقد سرفه میکنه ک اشک از چشماش میاد شربت پلارژین کیدز و سرماخوردگی دادم بی فایده بوده میشه شربت اکسپکتورات بهش بدم
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام برای فرزند پسر 7ساله با وزن 27چه مقدار شربت سفکسیم 100باید داده شود یعنی هر 12ساعت چقدر؟
- شربت آفاکسیم برای چیست؟
باسلام لطفا راهنماییم کنید دکتر خسته نباشید خدا قوت،مقدار مصرف این شربت برا کودک ۶ماه چقدره به قطره بگید برام میترسم زیاد بهش داده باشم آخه خیلی باحال شده دکتر عمومی بود میزانشو نگفت برام یادم رفت ازش بپرسم توروخدا جواب بدید توروقران همین حالا اگه میشه.باتشکر
- دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید
با سلام
دوز و نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک دو ساله چقدر است؟
و اینکه بدون آزمایش، استفاده از این شربت ضرری ندارد؟ - دندان دراوردن
پسرم پنج ماه است دندان درمی اورد،خیلی خارش داره همش گریه میکنه همه چیزوگازمیگیره بنظرتون چیکارکمم
- سرماخوردگی
سلام پسرم یکسالشه ابریزش داره بایکم سرفه گاهی اوقات شیربالامیاره چه دارویی بدم
- انفولانزا
سلام.دختر ۸ساله ام مبتلا به آنفولانزا شده.فقط یک انتی بیوتیک هر ۱۲ ساعت استفاده میکنه.نگرانه خواب بیش از حدش هستم.لطفا راهنمایی بفرمایید. نهایتا ۱۰دقیقه بیدار میشه و خیلی کم چیزی میخوره اونم به زور بعد دوباره میخابه....
- اسهال
سلام پسرم ۳ماهش تموم شده مدفوع ابکی داره ۳بار یا ۲باریا گاهی اوقات ۴بار در روز اما تب و بی حالی و بی اشتهایی نداره ایا مشکلی هست اقای دکتر نگرانم
- پوسته پوسته شدن سر
سلام خسته نباشید دخترمن ۵سالشه یک طرف سرش پوسته پوسته شده و خیلی هم خارش داره خواستم ببینم درمانش چیه لطفاً راهنمایی کنید

