Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذانخوردن کودک یکسالو۵ماهه
سلام دکتر پسرم۱سالو۵ماهشه اشتهانداره ولاغیر چی بهش بدم بهتربشه ممنون ازراهنماییتون
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰سالش شده از نوزادی روی اندام تناسلیش خال داشت الان ۱ماهه کنار خال یک جوش سر سفید و کمی آنطرف تر یک جوش سرسفید دیگر زده اذیت نمیکنه ولی یه کم قلمبه شده زیر جوش
- یبوست
سلام آقای دکتر نزدیک ۲۰ روزه دخترم رو از پوشک گرفتم ۲ سال و ۵ ماهشه، پی پیش رو هنوز نمیگه و تو شلوارش کارشو میکنه. یه چند روزی مریض شده بود اسهال گرفته بود از اون موقع از پی پیش ترسیده هر دوسه روز یه بار پی پی رو نگه میداره انکاری میترسه زور میزنه ولی نمیکنه. الانم دوروزه پی پی نکرده همش بیحال اینورو اونور میوفته. پودر لاکساتور هم دو روزه میدم ولی خبری نیست همه کارم کردم براش روغن زیتون آلو ولی جواب نمیده. چیکار کنم؟
- تب
دخترم ۶ماهشه دندان های پایینش داره در میاد و الان از صبح تب کرده الآنم آبش رو۳۹ بردم دکتر شیاف لاکساتور داده استفاده کردم حدود نیم ساعت بعد بچه مدفوع کرد و شیاف رودی داد دوباره میشه شیاف جدید بزارم
- تب كودك
سلام شربت استامينفون سوپانسيون پاراكيد واسه كودك 27 ماهه وزن 12 كيلو چقد وچن ساعته بدهيم
- زردی پوست
سلام وقتتون بخیر پسر من ۵ سالش هست و کمی پوست بدنش زرد پوست شکم دور زانو و کف دست و پاهاش میشه راهنمایی بفرمایید دلیل زرد بدنش چیه؟
- کپسول امپرازول
سلام اقای دکتر،دختر8ماه ام به مدت 4ماه عصرها نصف کپسول امپرازول 20بامعده خالی واخرشبها دو ونیم سی سی رانیتیدین میخورد وزن 6ماهگیش هشت ونیم بوده حال باتوجه به قضیه رانیتیدن آیا ادامه بدم ومیتوان امپرازول را قطع کرد؟باتوجه به شیوع بیماری کرونا که بیرون امدن مشکل شده ممنون از لطف شما
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- خوردن دستمال کاغذی و مداد دختر ۷ ساله
سلام خسته نباشید امروز از مدرسه دخترم زنگ زدن گفتن دوستاش میگن دستمال کاغذی و مداد میخوره ازش پرسیدن چرا گفته دوست دارم معلمش گفته باید ببرمش دکتر پدر میگه نمیخواد😥خیلی نگران شدم چیکار باید کنم لطفا راهنماییم کنین
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
سلام . شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک فاویسمی ۱۲ ساله قابل استفاده هست یا خیر ؟
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- سلام اقای دکتر پسرم 9 ساله 2 هفته متوجه شدم کف پا هاش ویکم کف دستش زرد شده خیلی میترسم چشماش سفیده حالش هم خدارو شکر خیلی خوبه چکار کنم زودتر خوب بشه
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- دستورمصرف شربت پیروی ساید برای کودکان ۴ساله
مصرف دستور مصرف شربت پیروی ساید برای کودک ۴ساله
- آزمایش دادن
سلام وقت بخیر دیشب پرسیوه بودم بچم بیمارشماست و تند تند ادرار میکنه شمافرمودین آزمایش کامل و کشت ادرار بده میخوام بدونم باید پزشک بنویسه؟
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی طبق دستور شما به پسرم شربت آسماویت دادم دفعات قبل ایمونس ،کیندر ،فروگلوبین تجویز فرموده بودید این بار چه شربتی دستور میفرمایید و اینکه میتونم در کنارش زینک سولفات بهش بدم یا فقط یک نوع مجاز به استفاده هستم ،پسرم ۳ساله و نیمه هست. متشکرم
- قطره استامینوفن یا شربت؟
سلام پسرم فردا نوبت واکسن ۱۸ ماهگیشه شربت استامینوفن بهش بدم یا قطره؟ اگه شربت باید بدم تایلوفن بهتره یا کوریزان؟
- بی اشتهایی با مصرف قطره مولتی ویتامین
با سلام دوتا سوال داشتم 1- میخواستم بدونم درسته که مصرف قطره مولتی ویتامین باعث کم اشتهایی کودک میشه(فرزند من یکسالشه و دختره ) 2- مصرف مولتی ویتامین اجباریه و یا میتوان با قطره آ+د با کودک ادامه داد با تشکر
- بیماری ژنتیکی
سلام و خسته نباشید خدمت شما ، پسرم ۲ سالشه حدود چند ماهه که متوجه شدم قوز کمری و برجستگی قفسه سینه و چند علائم دیگه داره ، که ماهم به پزشک غدد مراجعه کردیم و دکترش هم رادیولوژی نوشت که ماهم انجامش دادیم و جوابش بیماری موکوپلی ساکارید نوع چهارم بود ... و دوباره برای اینکه مطمئن بشه آزمایش ادرار نوشت که انجام شده و جوابش اومده حالا میخاستم تا موقعی که پیش خود دکترش میرم ببینم جواب این آزمایشش چی میشه ؟؟؟!! ممنون میشم جوابم رو بدید خیلی نگرانم 🙏
- یبوست
سلام اقای دکترخواهش میکنم جواب بنده روبدین الان ازترس دارم باگریه تایپ میکنم,پسرسه سال هفت ماهه ای دارم.دوسالگی که ازشیرگفتمش شیرخشک میخوردیبوست گرفت متخصص,دکترعمومی میبردم بی تاثیربودشربت انجیرو..,ولی تادارومیخوردتاثیرداشت ترسیدم تنبلی رود ه بگیره اخرین بازازمقعدش خون اومد,خیلی دردموقع دفع داشت ازمایش ادرار,خون,کشت مدفوع دادسالم بودمتخصص گوارش هم بردم داروساختنی,پارافین,..دادبچه ام اسهال شدبی اختیارکثیف میکردخودشوبنده ازترس قط کردم داروشو,مقعدش کمی بیرون.زده الان ولی کمی بهترشده بودتااینکه چندوقت پیش هفت روزشکمش کارنکرددکترداروخانه شیاف دادن واسش گذاشتم مدفوع کرداززمانی که شیاف گذاشتم پودرپیرولاکس روزی یک ق غ داخل یک.استکان اب میدادم بهش تاثیرنداشت بازروزهفتم شده بود کیک قهوه درست کردم تاخورددوساعت بعدمدفوع کردشل هم بودروزبعدابگوشت درست کردم واسش کمی چربی گوسفندهم کوبیدم.داخلش وبهش دادماماقبل ازخوردن ابگوشت بازشکمش کارکردامشب هم مدفوع کردشل بودتااینکه خوابیدتوی خواب خیلبی تکون میخورددستشویی رفت شکمش شل ترکارکرده بودوکمی دل دردداشت داخل مدفوعش یه چیزی شبیه به یه خلط کشداربزرگی بود,خیلی نگرانم یعنی به خاطرچیه اینطورشده مال قهوه اس ایااخه یادمه یه بارعیدپودرقهوه خوردبودشکمش شل کارکرده بودازاینجایی که کیک.خوردفهمیدم مال قهوه اس شکمش کارکرده وشل شده

