Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مطب؛
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخگویی شما ، درجواب شما که پرسیدید با امروز ۲ روز است که تقریبا هر ۷ساعت تب ۳۸ و نیم میکنه بیشتر سر و صورت و گردنش گرم میشه گلودرد و گرفتگی بینی هم داره
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟
- تب و جوش های بعد ان
سلام من یه دختر ۱۹ ماهه دارم تب کرد تقریبا دو روز بعد تمام باسن شروع کرد به زدن جوش بعد دهان و جاهای دیگر کمتر و بعد او تن پسرنم ۱۰ سالشه تب شدید تر کرد که با لرز بود و اونم تن و دهانش پر از جوش قرمز شد دلیش چیه و چیکار کنم آیا سرخک گرفتن
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- شربت
سلام دکترعزیز.دخترم وسواس فکری گرفته و پیش روانشناس کودکان رفتم یه سری مکمل امگا۳ودی ۵۰۰۰وب ۱۲ و دوتاشربت ملاتونین اطفال و فلوکسیتین اطفال کناررفتاردرمانی نوشت حالا سوالم اینه این شربتا ضررنداره برای بچه ی ۷ساله
- کمبود وزن و قد پسر ۴ساله
سلام آقای دکتر.پسرم ۴سالشه قد ۹۸وزن ۱۵.خیلی ریزس.پیش هردکتری هم رفتیم گفتن مشکلی نداره ولی پیش همسناش واقعا ریزه اس.اشتهاش خوبه ولی تکرر مدفوع داره.روزی ۳یا۴بار.کم خونی داره که بهش آهن میدم.راسیپ و لیکو آپ هم میدم برتی رشد و وزن گیرس
- ضربه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم تقریبا دو سالشه وقتی نوزاد بود دوسه بار پیشانی و یه بار هم رو تشک بود غلت خورد افتاد زیر تخت چوبی البته نمیدونم سرش خورده بود به کناره تخت یا نه چون پیشش نبودم اومدم دیدم زیر تخت افتاده اون موقع چون گریه نکرد دقت نکردم ببینم سرش خورده به تخت یا نه الان گاهی پشت سر و گردنشو با دست فشار میده اینا ربطی به اون ضربه ها نداره ؟یه کم استرس دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- یبوست کودک ۲ ساله
- کهیرهای پوستی
سلام اقای دکتر.پسر من ۶سالشه و از دیروز بدنش پر از کهیر شده..طوریه ک پشت و شکمش پراز کهیره باز بعدازچندساعت همه خوب میشه و کهیر ها رو صورتش و پاهاش میاد.خارش هم داره.دکتر بردمش شربت زادیتن و قرص نیزوپرد۵ و ایروکاست جویدنی دادن..زادیتن فقط شبها۵سی سی تجویز کردن.نیزوپرد هر ۸ساعت ۱دونه و ایروکاست فقط شبها ۱عدد....من از مصرف نیزوپرد خیلی میترسم بخاطر کورتونش.چکار کنم؟البته دکتر بخاطر اینکه پسرم راضی به تزریق دگزا نشد قرص نیزوپردو تجویز کردن
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه یه هفته ای هست که سرماخورده بود دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰دادن که تو این یه هفته دو دفعه بین دوتا سه روزی یکبار صب که از خواب پا میشه خالت تهوع و استفراغ داره بدون تب که دمیترونش دادم بهتر شد ولی دوباره امروز صب که دوشنبه سر یه هفته استفراغ کرد که با دمیترون کنترل شد و بهتر شد فقط نمیدونم دلیل این دلدیچش چیه بخاطر شربت سفیکسیم یا چیز دیگه هست ممنون
- قرص خوردن
با عرض سلام. آقای دکتر امروز بچه 22 ماهه ام مشغول بازی بود که متوجه شدم دستش قرص باکلفن 10 هست مطمئن نیستم خورده یا نه ولی اگه خورده باشه خطرناکه؟ با این که شک دارم خیلی میترسم خدا رو شکر حالش که خوبه و مثل روزای دیگه هستش
- علت کوچکی دور سر
دخترم سی هفت هفته و سه روز به دنیا اومده بدو تولد دور سر 34زدن و الان سه ماه و نیمه است دور سر سی و هشت و نیمه سونو دادم مشکل نداشته گردن گرفته از پشت به شکم علت میزنم لبخند میزنه سعی میکنه اشیارو بگیره جسم در حال حرکت هم دنبال میکنه راهنمایی بفرمایید لطفاراهنمایی کنید
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰
- قرمزی روی شکم
چند روز پیش واکسن فلج اطفال زدیم الان روی شکم قرمزی های حلقه ای مثل کهیر دیده میشه از چیست
- دنده نوراد
سلام آقای دکتر .بچم 13ماهشه علت بیرون آمدن دنده کمی دنده روسکمش سمت راست مشخصتره یعنی بیرون ترهستش
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- آنتی بیوتیک
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. ۱۰ روزی میشه آبریزش بینی داره و سرفه میکنه بعضی وقتا که وقتی سرفه میکنه سرفه اش خلط دار هست یعنی سینه اش صدا میده. بهش پلارژین میدادم و سفکسیم ۱۰۰. دیدم بهتر نشد امروز بردم درمانگاه. گفتن گوشش یکم التهاب داره. میخواستن اموکسی کلاو بدن که گفتم بچم خارش میگیره بدنش با اون. شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دادن هر ۲۴ ساعت ۵ سی سی. نگفتن چند روز بدم؟ همین خوبه بهش بدم؟ یا همون سفکسیم رو؟ اگه ازیترومایسین باید چند روز بدم؟
- بیماری چشم کودک
بچه ام 5 ساله است و دیشب یکی از چشمانش مقدار کمی متورم شد و بخار چشمش زیاد شد راه درمان چیست؟ البته درون چشمش قرمز نیست ما از قطره سیپلکس استفاده کردیم

