Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اندازه مصرف برای 3 سال
- وزن کودک
سلام من پسر شش ساله دارم که وزنش نسبت به قدس پایینه و لاغر هست زینک سولفات دادم بهش و وزن یکم اومد بالا و با توجه به قد بلندی که داره و زینک هم شنیدم برای رشد قد هست ایا میتونم دوباره مصرف کنم؟
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم ۲سال و۱ماهشه خروسک خفیف گرفته دکتر براش دگزا زد وهر شب قرص مونته لوکاس تجویز کرد ودستگاه بخور سرد ولی سرفه هاش مثل سرفه های خلطی هست ولی خلط نداره یکمی آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم که سرفه هاش قطع شود
- جوش
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر آیا جوش سرسفید روی بدن کودک ۲ساله میتواند نشان کبد چرب باشد
- پارگی داخل دهان لپ
خون نمیاد و پارگی در حد یک سانت هست غذا میخوره میگه سوزش نداره
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید .پسر من ده سالشه دوهفته پیش سرماخوردگی داشت بردم دکتر دارو داد اول روزها تک سرفه داشت بعد روزها خوب شد الان شبها سرفه داره موقعی که میخواد بخوابه تا یک ساعت بعد آروم میشه دیگه نداره شربت اکسپورانتا میدم به نظر شما چی بدم بهش
- ناخن
سلام خسته نباشذ پسرمن32 ماهشه نردیک دوماهه که ناخن های دست وپاشو میخوره.یه هففته ار محلول تلخک روی ناخنهاش زدم اما دیدم باز میخوره.بردمش دکتر متخصص کوذک.براش شربت فلوکستین روزی ناشتا ذوقظره نوشت.ترسیدمم بهش بدم.کفتم با یه دکتر دیگه هم مشورت کنم وارتون بپرسم که بهش این شربتو بدم؟ضرری نداره وسست وبی حالش نمیکنه؟واینکه تاثیری داره؟درضمن حرف هم نمیزنه که دکترش شربت پیراستام روری 3سیسی برحسب وزنش نوشت که اونو نردیک دوهفته ست که بهش میدم.به نظرتون ادامه بدم وبهش بدم؟ممنونم ار اینکه پاسخ بدین.دستتون درد نکنه.زحتتون دادم.با تشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۴سالشه حدود2ماه سرما خورده 4دفعه بردم دکتر هر دفعه با داروهای جدید اما بی فایده الان سرفه های شبانه امون نمیدن هر دفعه هم سینه اش افتضاح عفونت میکنه شرایط بستری بشه ندارم نمیدونم چیکار کنم همه نوع دارو استفاده کردم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من یه پسر ۶ساله دارم از اول مهر تا حالا دقیقا سومین باره که سرما میخوره وتب میکنه آزمایش هم انجام دادم براش فقط یه کوچولو ویتامین دی کم داره لطفاً راهنمایی کنید
- سرکوچک
سرکوچک ولی دور سر اندازه، نشانه ی میکروسفالی هست؟آیا سر کوچک مساوی عقب ماندگی هست؟
- قطره آ د
سلام خداقوت قطره آد پدیا بست بهتره یا آدسول؟
- دل درد کودک
سلام وعرض ادب یه 3 -4 روزی هست دخترم که 4 سالش هست میگه دلم درد میکنه و بی غذا شده و همیشه شیر کیسه ای هراز بهش میدادیم که خیلی دوست داشت ولی از غذا وشیر خوردن افتاده و هی میگه شکمم را بمالید چه کار کنیم بزرگوار
- تب بالاو سرفه شدید ودرد بالای ناف
پسرم تب بالا دارد و۶ روز که تبش پایین نیومده سرفه های خشک میزند. کاملا بی اشتها است .امشب میگفت بالای نافم درد میکند.
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
- اسهال
شلام اقای دکتر پسرم ۲۳ماهس شکمش اسهال شده چی بهش بدم بند بیاد ؟؟؟؟
- استامینفن
سلام دکترپسرم۳روزه دیگه واکسن۱۸ماهگی داره قطره یاشربت استامینفن بخرم؟قبل اززدن واکسن استامینفن بهش بدم؟ممنونم ازراهنماییتون
- سلام خسته نباشین پسر من ۵سالشه گلودرد داره شربت آزیترومایسین رو گرفتم باید چقدر بدم وچندبار روزی
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز از صبح پسرم میگه یکم گلوم درد میکنه ولی مشکل دیگه ای نداره تا الان؟ چه شربتی بگیرم بهش بدم گلودردش خوب بشه؟
- واکسن 18 ماهگی
ایا همه کودکان بعد واکس تب میکنن پسرمو دیروز واکسن زدم ولی تب نکردن نهایت 37ونیم درجه حالا همه میگن اگه تب نکنه ینی واکسن اثر نکرده البته من بخاطر کرونا و تعطیلی تقریبا 20روز دورتر زدم ینی تو 19ماهگی حالا تکلیف چیه چون تب نکرده باید دوباره بزنم یا بخاطر اینکه عقب افتاده اثرش کم شده در ضمن پسرم دوقلو و نارس بدنیا آمده ممنون میشم راهنماییم بفرمائید .
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم

