Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام اقای دکتر بچه شش ماهه چقدر از واکسن آنفولامزا رو باید بزنه؟و یکبار کافیه؟
- تکرر ادرار
دختر ۵ ساله ...چند روزیه تکرر ادرار داره...آزمایش کشت ادرارش مشکل نداشت...سونوگرافی کلیه و مثانه هم مشکلی نداشت.
- مثلا مامان بابا خاله میگه وابستگی شدید به خاله اش داره و باباش
سلام دختر خواهرم ۲سالش تمام شده ولی خیلی کم کلامت رو میگه و تند تند دستش کنار گوشش میگیره میگه الو و حرفهایی که نامفهوم هست میزنه شبها دوست نداره لامپ خاموش بشه
- دندان در آوردن
تب در کودکان یکسال بخاطر دندان درآوردن تا چند روز ممکن است ادامه داشته باشد؟
- خشکی و قرمزی گونه
سلام وقت بخیر با آرزوی سلامتی برای شما فرزند من ۱۵ ماه است و الان چند روزه گونه اش خیلی قرمز میشه بعد خودش برطرف میشه و دوباره روز بعد قرمز میشه چکار کنم؟
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
میزان مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰در کودک ۶ساله با وزن ۲۱ کیلو
- خوردن مدفوع مارمولک
سلام پسرم 11 ماهشه و مدفوع مارمولک خورده ، مشکلی براش پیش نمیاد ؟
- سلام وقت بخیر.
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!
- کیدی لاکت زینک
سلام کودک 3ساله دارم میتونم برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودکم ساشه کیدی لاکت زینک بدم چه مقدار
- ترشحات بيني
سلام آقاي دکتر بچم سرما خورده ترشحات بيني زيادي داره که هرچي مياد ميريزه بازم داخل بينيش هست و گلوش هم چرک داره که آنتي بيوتيک ميدم خواستم بپرسم حمام بخار براش خوبه؟؟يعني بچه رو با لباس ببرم داخل حمام آب داغ رو باز کنم و چند دقيقه بشينيم داخل حمام بعد از تنفس بيايم بيرون و لباسش را عوض کنم آيا خوبه؟؟؟يا بخور سرد استفاده کنم؟
- سینوزیت
سلام خسته نباشید پسرم هفت سالشه سینوزیت داره دکتر بردم شربت فارمنتین نوشت براش چند روز طول دوره درمانشه.چهار روزه میخوره هنوز گوش دردداره ممنون از لطفتون.
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- مالیدن پای کودک به هم در خواب
سلام دختره ۵ ساله دارم که اکثرشب هاپاهایش را به هم میمالد بیقراری میکند خواب ندارد لطفا راهنمایی کنید گریه هم در حالت خواب موقع مالیدن دارد ممنون راهنمایی کنید چیکارکنم
- مصرف قرص تینیدازول و والاسکوویر در شیردهی
سلام نوزادان تازه وارد چهار ماهگی شده و از شیر خودم تغذیه میکنه دکتر زنان به علت عفونت شدید قرص تینیدازول و والاسکوویر و او دی بهم داد میخواستم ببینم مصرف این قرص ها در شیردهی برای بچه ضرری نداره میتونم استفاده کنم سه روزه ک دارم مصرف میکنم
- بیماری سرگاخوردگی واسهال
دکتر به دخترم که ۳۲ کیلو هست سفکسیم ۱۰۰ داده هردوازده ساعتدوزش رو تعیین نکرده
- وزن گیری
سلام پسری دارم که بعد از ۱۵ روزگی متوجه شدیم که نرمی حنجره دارد و تنفس تقریبا تندی داشت و با سرماخوردگی بستری میشد که الان یک سال و نیمه است حدود سه ما قبل بعد کلی آزمایشات یم که تنگی راه هوایی دارد و بعد از لیزر جهت رفع تنگی بعلت داشتن ترشحات تراک گذاشتن بعد از سه هفته مراجعه جهت اف تراک دکتر گفت با توجه به نرمی حنجره امکان اف تراک نیست و برای مراجعه بعدی باید بچه به سن ۱۰ کیلو برسد اما متاسفانه با وجود رسیگی زیاد بچه وزن نمیگیرد لازم به ذکر است قبلا آزمایش تمام غدد بدن انجام شده و مشکلی نداشته، شیرخشک نوترینی درینک دادم روزی چند بار دفع داره اما وزن گیری خیلی ضعیفه ، لطفا راهنمایی کنید
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم۲سالشه زمستان سال گذشته خروسک گرفت بستری شد ودگزا زدن از دستگاه بخورسرد استفاده کردم خیلی نگرانشم ایا ممکنه امسال هم بگیره چکار کنم که دوباره تکرار نشه
- کمک از دوست
دختر ۳ساله ام س روزه تب داره بیشتر شب تبش میره بالا
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟

