Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر پاستوریزه
برای کودک یکسال و یکماهه شیر پاستوریزه پرچرب میدهم، آیا باید بجوشانم حتما؟
- دندان قروچه
پسرم ۳ سالش شب ها دندان هایش روبه هم میسازد علتش چیه .ممنون میشم ازشما آقای دکتر
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام دختر ۲ روز مریض شده بالا میاورد از وقتی مریض شده شیر نمیخوره هر ۵ ساعت یکبار شیر میخوره جای نگرانی داره چیکار کنم
- تغذیه
با سلام بچه من 21ماهه و زنش 10 کیلو مدتی پیش قطره ویتان استفاده میکردم الان مدتی قطع کردم باز ادامه بدم قطره ویتان خارجی بود نظر شما برا و زنش ولاغریش چیه ممنون
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم چهار سال دارد سرما خوردگی گرفته وسرفه شدیدی دارد سه دفعه هم دکتر بردم ولی سرفش درست نشد می تونم شربت تئوفیلین جی رابهش بدم ایا هیچ خطری براش نداره
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام کودک 6 ماهه دارم که به پروتئین گاوی حساسیت دارد و شیر خودم را میخورد و یگ ماه هم هست که به او فرنی بدون شیر میدهم.از 2ماهگی هم خودم مصرف لبنیات و گوشت گاو را قطع کردم میخواستم بپرسم تا کی باید رژیم را رعایت کنم و از کی میتوانم خودم و کودکم لبنیات مصرف کنیم.تشکر از پاسخ شما
- دفع زیاد
سلام دکتر کودک 10 ماهه ای دارم که روزی 5 بار مدفوع میکنه نه سفته نه شل معمولیه .هیچ علامت دیگه ای نداره میشه راهنماییم کنید چکار کنم خسته شدم.وضعیت رشدش طبق کارت واکسنش خوبه معمولیه .از اول هم همینطوری بوده تا الان.البته به پروتئین گاوی حساسه که هم خودم هم کودکم توی رژیم هستیم
- غذا
سلام آقای دکتر، پسرم یکسال و چهار ماهشه میتونم بهش روزانه مقدار کمی ژله بدم؟ مرسي
- شربت تئوفیلین جی
پسرم خیلی سرفه میکنه ۳ سال و چهار ماهشه میخواستم بدونم شربت تئوفیلین جی برای سرفه اش خوبه بدم یا نه؟
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- عفونت چرکی گلو
سلام وقت لخیر پسر7 ساله دارم الان 7 روزه درد گلو تب داشت که گلودرد چزکی روی لوزه هاش سفیدی زده دکتر بهش امپول پنی سیلین داد با کو اموکسی کلاو 325 ولی هیچ تغیر نکرده فقط تبش خوب شده بینی پسرم کلا گرفته قطره سدیم کلراید هم زده اثرنداده فنیل افرین و تسپری بینی مومتازون هم زده اثر نداده چط
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای عفونت سینوس در کودک ۷ ساله
سلام
دختر من ۷ سالشه عفونت زردرنگ بینی داره و آبریزش. لطف کنید بفرماید میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر هست. چقدر بهش بدم
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- شربت اشتها اور برای فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم سه سال و نیم داره بیماری فاویسم داره شربت تقویتی که اشتها اور هم باشه چی خوبه؟
- سفید بودن مدفوع
سلام دختر 4 ساله ای دارم که چند روزی دچار سرماخوردگی بود که داروی خاصی هم مصرف نکرد و بهبود یافت ولی هم زمان دچار اسهال نیز شده اما نه بصورت بیرون روی زیاد امروز مدفوعش سفید رنگ شده است بی اشتها نیست کم حال نیست ولی کمی بعد از فعالیت زیاد خسته میشود همچنین مدت دو ماه است که تغییر محل زندگی از همدان به تهران داشتم و در حال حاضر به مهد میرود ولی خیلی تمایل به ماندن ندارد و احتمالا دچار استرس هم است لطفا دلیل سفید بودن مدفوع را راهنمایید بفرمایی
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- سرماخوردگی کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۳ سالشه سرماخورده امروز روز سومه خیلی بهتره شربت سرماخوردگی و نئوتادین بهش دادم اول اینکه ممکنه که کرونا داشته باشه؟ و دوم چون بهتره دارو هارو تا چند روز ادامه بدم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید..
- تب
سلام دکتر پسر من باقلایی هست و همیشه موقع تب بهش ایپوبروفن میدم الان ۴ روزه داره این دارو و آزیترومایسین ۲۰۰ میخوره ولی خوب نشده
- غذانخوردن نوزادهفت ماهه
سلام دکتر بچه من هفت هفت ماهشه خیلی ضعیف شده و هربار که غذا میخوره بالا میاره طوری بالا میاره که از دهن و دماغش بیرون میزنن
- تب و دل درد
سلام مجدد آقای دکتر. دخترم 3 سال و 4 ماهش هست. 13 کیلو. قدش هم 96 سانت. تبش از سه شنبه شب شروع شده. دیشب هم تب داشت. امروز صبح هم دوباره تب کرده بود. این دو روز تب همراه با دل درد بوده. آزمایش خونش عفونت نشون داده. داروهایی که دکتر درمانگاه بهش داده به این ترتیب هست: Pelargin Kids، گل گریپ، ایبوپروفن، پاراکید. قبلا سابقه عفونت ادراری داشته وقتی نوزاد بود و تحت نظر شما بوده. آذر ماه آزمایش کلی براش نوشته بودید که همه چیزش خوب بود. فقط ی مقدار آهن خونش زیاد بود که اهن رو قطع کردیم خوب شد. عفونت ادراری هم نداشت. ولی از اوایل بهمن هست که مهدکودک میره. سه شنیه که از مهد تعطیل شده این علائم رو داشت.

