Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید پسرم ۲سالو نه ماهشه آبریزش بینی شدید و سرفه های خلطی داره الان یک ماهه طبق دستور پزشک از قرص فکسوفنادین اسپری سالبوتامول و دوبار تزریق آمپول ضد حساسیت و همچنین آمپول های بخورسرد استفاده کردم ولی بدتر شده چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- گوش
سلام دخترم ۵ سالشه سرما خورده ومیگه گوشم درد میکنه چ شربتی بدم بهش
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید امکان داره دو هفته بعد از واکسن ۱۸ ماهگی بچه تب کنه؟ پسرم دیروز از صبح تا شب تب خفیف داشت دیشب استامینوفن دادم تا امروز عصر خوب بود. از عصر دوباره تب کرده و شدیدتر از دیروزه. علایم دیگه ای نداره. امکان داره بعد از دوهفته از واکسن باشه؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم رو آورده بودم مطلبتون سرماخورده بود و تب داشت شما دارو دادین آزیترومایسین رو هم نوشتین گفتین اگه حالش بدتر شد اونو شروع کن حالا من شربت سیتریزین و آستامینوفن رو که دادم تبش زود قطع شد خودشم سرحال هست الان یک هفته گذشته مشکل خاصی نداره ولی دماغش همچنان گاهی آبریزش داره و فکر میکنم خلط تو گلوش هست گاهی نمیتونه خوب با بینی نفس بکشه مخصوصا وقتی میخوابه یا داره شیر میخوره دهنش بستست به نظرتون آزیترومایسین رو بدم بهش؟
- قطره آهن
سلام در شیر خواران فاصله بین قطره آهن و شیرخشک چقدر باید باشد
- عفونت لوزه
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ماهشه شنبه ۴صبح تب داشت بردیمش دکترگفتن لوزش عفونت کرده ازیرومایسن دادن بهش روزانه ۶سی سی گفتن بدیم بهش وواسه تبش شیاف استامینوفن دادن میخاستم ببینم چندروزطول میکشه تبش کمتربشه یه خوب بشه لطفا راهنمایی کنیدواین که روزانه ۶سی سی ازیترومایسن تویه وعده مشکلی ایجادنمیکنه ممنون
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک دو ساله
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۸سالشه زود ب زود مریض میشه واکسن آنفولانزا هم زدن بهش ولی یه ماه نمیشه سرماخوردگی شروع میشه و سرفه های شدید داره دکترا میگن آسم خفیف داره دو روزه سرفه هاش شروع شده امروز ب تجویز پزشک آموکسی کلا۶۴۳دادیم براش ولی سرفه هاش شدید شده ممنون میشم راهنماییم کنین چی براش خوبه؟؟
- واکسن آنفلوآنزا
عرض سلام کودک 18 ماهه که قبلا واکسن آنفلوآنزا دریافت نکره برای امسال تزریق 0.25 میل در اواخر شهریور و تزریق 0.25 میل دیگر به فاصله حداقل 4 هفته بعد منعی ندارد؟ حداقل فاصله بین تزریق واکسن 18ماهگی و واکسن آنلوآنزا چند روز باید باشد؟
- کمبود ویتامین
سلام آقای دکترخسته نباشین دخترم ۷سالشه خیلی ازاوقات میگه خسته ام حوصله ندارم واحساس میکنم انرژی کافی نداره وحتی عصبانی میشه دلیلش چیه وآیا به دلیل کمبود ویتاممین میتونه باشه؟ممنون ازشما🙏🏼
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۷ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
- سلام پسرم با یکسال و ۵ سرفه خلط دار کودک فقط موقه خواب
پسرم یک سال ۵ ماه با وزن ۸ کیلو فقط موقع خواب سرفه میزنه زیاد اموکسی ۱۲۵ گرفتم آیا موثر هس راهنماییم کنین
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- خوردن شربت سفکسیم 100 به جای کپسول 200سفکسیم
سلام پسرم 5 سالش هست یک ماه پیش سرما خوردگی داشت بردمش دکتر، معاینه کرد گلوش چرکی بود بهش شربت آزیترومایسین داد بهش دادم چند روزی خوب بود ولی دوباره شروع به سرفه های خلط آور زده دوباره بردمش دکتر گفت ریه اش یه کم مشکل پیدا کرده بهش کپسول سفکسیم 200 داده 12 ساعتی بخوره ولی قادر به بلعیدن کپسول نیست میتونم شربت سفکسیم 100 بهش بدم همون 12 ساعتی دو برابر مطابق بر وزنش یا نه؟اگر میتونم بهش بدم تا چند روز؟ ممنون
- سلام خسته نباشید پسرم ۶سالشه شربت سفکسیم ۱۰۰چه مقدار میشه داد
- تهوع و بی اشتهایی
سلام دخترم ۶ ساله بعد از خوردن دوغ دچار تهوع بی اشتهایی بی حالی و خواب آلودگی شده مشکل چیه؟
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- کمک از دوست
دختر ۳ساله ام س روزه تب داره بیشتر شب تبش میره بالا
- چانه
سلام و خسته نباشید پسر من دوسال و سه ماهس پایین چونش اگزما شده قرمز چه پمادی بزنم ممنون از شما
- مهنیا
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم ۴ سالشه و ۱۵ کیلو سفکسیم۱۰۰ را چه مقدار باید بدم؟

