Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
پسرم دوسالشه و سرما خورده دکتر براش آزیترمایسین ۲۰۰ تجویز کردن هر ۱۲ساعت دو و نیم سی سی وزن پسرم ۱۴/۵ کیلو میخواستم ببینم اوکی؟ اخه آزیترو مایسین روزی یکبار معمولا تجویز میشه
- دل درد
سلام دختر من ۶ سالشه ویک هفتس دل درد داره و کسل هست وگلوش هم درد میکنه دارو بهش دیفین هیدرامین وسفالکسین ۲۵۰ دادم اما هنوز خوب نشده وهی میگه دلم درد میکنه .میشه راهنماییم کنید
- واکسن یک سالگی
نمیدونستم واکسن دارد و نزدیم ــالان یکسال پنج ماه ست چیکار کنیم
- شیاف دیکلوفناک در آبله مرغان
سلام آقای دکتر.پسر ۶ ساله من مبتلا به آبله مرغان می باشد به جهت تب ۳۹ درجه یک بار فقط از شیاف دیکلوفناک استفاده کردیم در بقیه موارد استامینوفن استفاده کردیم.شنیده ام استعمال آسپرین برای تب آبله مرغان موجب بروز سندروم ری می شود آیا در مورد دیکلوفناک هم چنین هستش؟
- دفع سریع مدفوع ابکی بعد از خوردن هر وعده غذا
دخترم شانزده ماهشه یماهی میشه هر چی می خوره سریع اسهال میره اسهالیش ادامه داره تا غذا از معده کامل تموم بشه ضعیف هم شده تو رو خدا کمکم کنید خسته شدم
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- شربت
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و چهار ماه دارد. شربت ویتامین را ایمینیوس میخورد. همچنان به عنوان ویتامین همین را بخورد و یا شربت دیگری معرفی میفرمایید
- سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- آزمایش عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دختر من چهار ماه پیش بخاطر عفونت ادراری دو نوبت سفیکسیم ۱۰۰ مصرف کرد بادم نیست هر دوازده ساعت چقدر میدادم. الان دوباره همون علامتها رو داره و میترسم اگه تا شنبه که مطبها باز میشه صبر کنم سوزش شدید و تب پیدا کنه...میخوام یه دارویی بدم راهنماییم میکنین؟ ممنون میشم
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای اطفال ااساله با وزن 25 کیلوگرم
مقدار دوز مصرفی سفکسیم 100 برای کودک ااساله با وزن 25 کیلوگرم
- ایا به جای شربت کواموکسی کلاو چهارصدو هفتادو پنج میشه قرص اون را تجویز کرد
- آبله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ساله است هنوز آبله مرغان نگرفته . تا چند سالگی فرصت دارد بگیرد ؟ آیا دیر شده و اینکه در بزرگسالی بگیرد مشکل ایجاد میشود ؟ ممنون از راهنمایی شما
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- سفسکسیم۴۰۰
دخترم۷سالشه.سرماخوردهبودبعددوهفتهخوبنشد.گلوشخلطداشتوسرفهمیکرد.دکترگوشوحلقوبینیبردیمعکسگرفتن.دکترگفتلوزههاشکمعفونتکردهوسینوزیتداره.براشروزییکعددسفکسیم۴۰۰ نوشتهمیترسمبدمزیادقویهستش
- سلام خسته نباشید
من دخترم چندروزناخنش دیدم تغییررنگ داده انتهاش تابازنگاه کردم تاداره شل میشه میخوادبیوفته ناخن اشارش بودالان بازنگاه دستاش کردم تاانگشت کوچیکش هم داره اینجورمیشه دخترم ۱سالو۱۰ماهش هست خیلی نگرانش شدم
- شب ادراری
با سلام من دختر دو سال چهار ماه دارم که از بیست ماهگی از پو شک گرفتم مشکلی نداشته ولی الان دو هفته که شب ادراری داره علتش چی هست
- جدا کردن اتاق خواب
سلام. آقای دکتر از چه سنی باید اتاق خواب بچه رو جدا کنیم؟
- سلام آقای دکتر شربت آزیترومایسین برای بچه چهارو21روزه خوبه ایا؟

